Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meggiemeg schreef:belle_boef schreef:Ons kent ons, aan het begin van het dorp ben je verkouden en aan de andere kant lig je al in het ziekenhuis. Dat hoor je viavia.
Klopt als je even niet weet hoe of wat dan vraag je het gewoon na en dan weet je weer hoe het gaat met jezelf of anderen in je huishouden.
prompter schreef:juval schreef:dat groeten is inderdaad wel gewoon hier. We hebben sinds kort nieuwe buren, uit de grote stad. En die kennen het fenomeen groeten nog niet, maar ik blijf volhouden![]()
Ik woon in Den Haag, maar alle mensen rond ons blok groeten elkaar, ook als je geen idee hebt wie het zijn en waar ze wonen
8nnemiek schreef:De frituur in ons dorpje heeft gelukkig wel genoeg vega opties![]()
Ik zie hier niet heel veel verschil in stemgedrag tussen de kleine dorpen en de grotere steden, hier in Zuid en Midden Limburg zijn sowieso extreem veel conservatieve PVV stemmers die een hekel hebben aan 'klimaatgedram' en LHBTI'ers en vluchtelingen enzMaar goed, die vind je in heel Nederland, zeker niet alleen op het platteland.
tienus63 schreef:En een boer hoeft geen toestemming te vragen om mais of zonnebloemen op zijn perceel te zaaien.
Ook niet als dat perceel pontificaal jouw uitzicht is.
Het siert hem wel als hij het met de buren overlegd.
Een voordeel het is maar een maand of drie dat je er niet overheen kunt kijken en daarna is het foetsie.
8nnemiek schreef:Ik vind het juist heerlijk als er maïs staatHet is zo mooi groen, wat meer privacy, nauwelijks spuiten.. van mij zou er elk jaar maïs mogen staan
![]()
[ Afbeelding ]
Kabayo schreef:8nnemiek schreef:Ik vind het juist heerlijk als er maïs staatHet is zo mooi groen, wat meer privacy, nauwelijks spuiten.. van mij zou er elk jaar maïs mogen staan
![]()
[ Afbeelding ]
Iets teveel gespoten