Halara broeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 13:30

Ik heb nu meerdere Halara broeken en vind ze heel fijn. :j Altijd keurig geleverd en nette kwaliteit. Een chemische lucht herken ik totaal niet, nog nooit gehad. :)

Ik heb nu 2 corduroy broeken en een lange zwarte camo (deze: https://eur.thehalara.com/products/High ... nt=3131743)
Alledrie dragen ze heel prettig en zijn nog heel mooi ondanks al veel gedragen en gewassen te zijn. Ook de camo is nog niet uitgelubberd ofzo, en zit nog steeds mooi.
Onlangs heb ik er 2 shorts (https://eur.thehalara.com/products/Supe ... nt=3122532 ) en 2 legging shorts bij gekocht omdat ik verschillende merken (Decathlon en duurder) had geprobeerd die allen oprolden of opkropen (pijpjes of band). Ik heb ze nog maar pas maar tijdens een hardloopsessie met de hond (dus gordel om) geen last gehad van rollen dus tot zover heel positief. :)

Ik ben 1,65m en heb de regular lengte.

Berdien

Re: Halara broeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 14:02

Ik kwam vandaag een mooie aanbieding van Halara tegen. De broeken lijken me ideaal voor de zomer, lekker wijd en luchtig.

Ik kan alleen geen enkele informatie over retourneren vinden, behalve dat je het moet aanmelden en dan een adres krijgt. Na een akelige ervaring met een dropshipper waarbij het op eigen kosten terug moest naar China %) heb ik mijn lesje geleerd :))

Online lees ik ook best wat negatieve reviews erover… Hoe is jullie ervaring omtrent retourneren? Of maatvoering? Ik lees hier over ‘tall’ bij iemand van 1.73 maar ik ben 1.80 :=

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 14:16

Ik ben die iemand en hoewel ik slechts ervaring heb met 2 broeken/modellen, vrees ik dat je dan niet snel een lang vallend model gaat vinden bij Halara. Maar misschien zijn er andere ervaringen?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 14:25

Ik vond de broeken van Halara echt flut, dus wilde ze retourneren.
Ik kreeh toen 2 keuzes; ik mocht de broeken houden en kreeg een tegoed bon om nieuwe kleding bij ze te bestellen of ik kon de broeken retoursturen op eigen kosten en dan kreeg ik m’n geld terug.

Ik heb dus voor de laatste optie gekozen omdat ik er geen vertrouwen in had dat ze iets hadden dat wel naar mijn zin/smaak was.
Dus retourkosten (waren €10 toen) zelf betaald.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 14:29

Zijn er al mensen die de jurken hebben? Ik krijg steeds jurken reclame te zien en ze zien er super fijn uit, maar vind het ook wel eng om zomaar te bestellen.

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 15:48

Ik heb een midi met open rug (touwtjes) in donkere kleur, blij mee.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 08:56

Berdien schreef:
Ik kwam vandaag een mooie aanbieding van Halara tegen. De broeken lijken me ideaal voor de zomer, lekker wijd en luchtig.

Ik kan alleen geen enkele informatie over retourneren vinden, behalve dat je het moet aanmelden en dan een adres krijgt. Na een akelige ervaring met een dropshipper waarbij het op eigen kosten terug moest naar China %) heb ik mijn lesje geleerd :))

Online lees ik ook best wat negatieve reviews erover… Hoe is jullie ervaring omtrent retourneren? Of maatvoering? Ik lees hier over ‘tall’ bij iemand van 1.73 maar ik ben 1.80 :=

Ik ben ook 1,80m en de meeste tall vallen precies goed, sommige net iets korter maar zeker niet te kort of “hoog” water. Ik ben nog steeds fan, momenteel van de yoga broek die ik met 24 weken zwangerschap nog steeds prima pas.

Retour gaat idd zoals roxxie beschrijft.
Je meld ze retour en mag ze houden en krijg tegoed om iets anders uit te zoeken óf je stuurt ze op eigen kosten terug en krijg je geld terug.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 09:02

Pfoe dan had ik echt een topje moeten retourneren.. Wilde het niet omdat ik dacht is zo'n gedoe voor één topje dat terug sturen. Maar ik had al een maat groter gekocht dan ik normaal heb en ik kan er nog steeds amper in ademen zo strak dus die ga ik nooit dragen.. Had ik beter dat topje aan iemand anders kunnen geven en zelf met tegoed nog een maat groter of iets anders kunnen kopen. Maar da's nu wat laat. :')

Wat ik met broeken heb gemerkt is dat ze enorm goed voldoen aan de lengtematen op de website. Dus als je twijfelt, meet dan gewoon even je been op. Ik zit juist op het andere spectrum: ik ben klein en heb petite nodig maar sommige petite vallen gewoon lang, zoals alle flared broeken. Er zullen dus in de tall maat ook echt broeken zijn die korter uitvallen (en die ik dus in petite wel pas) en broeken die duidelijk langer zijn.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 20:10

Ann_moi schreef:
Zijn er al mensen die de jurken hebben? Ik krijg steeds jurken reclame te zien en ze zien er super fijn uit, maar vind het ook wel eng om zomaar te bestellen.

Die lange exemplaren? Ik heb ze, maar de stof valt me tegen. De kleur is wel mooi.

De zomerjurkjes/tennisjurkjes heb ik er ook een van, die zit heel fijn! Maar is wel alleen vakantieproof waar niemand me kent of in de achtertuin want de rug is laag en open en dan puilt er vet bovenuit waar het ergens goed opgeborgen zou moeten zitten. :')

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 20:48

Roosch schreef:
Ann_moi schreef:

Die lange exemplaren? Ik heb ze, maar de stof valt me tegen. De kleur is wel mooi.

De zomerjurkjes/tennisjurkjes heb ik er ook een van, die zit heel fijn! Maar is wel alleen vakantieproof waar niemand me kent of in de achtertuin want de rug is laag en open en dan puilt er vet bovenuit waar het ergens goed opgeborgen zou moeten zitten. :')

Ja, nou ik zag verschillende interessante, als ik onder de flowy jurken kijk zie ik er een aantal die me heerlijk lijken zitten. (En ook wat jumpsuits vind ik echt prachtig) maar ik vind het sowieso wat lastig als je de modellen ziet omdat zij allemaal een totaal ander figuur hebben dan ik. Ik heb niet zoveel vorm van mezelf, iets een buikje en weinig kont, dus het is met de stoffen moeilijk inschatten of het dan nog een beetje maskeert of dat je alles er doorheen ziet.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 20:59

Roosch schreef:
Ann_moi schreef:

Zijn dat die met broekje en "bh" ?
Hoe kort zijn die "langere" versies ?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 20:59

Kort :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 21:02

Ik zoek shirts en jurken met ingebouwde bh, heeft iemand die al?

Ik heb zo de pest aan bhs dus ik hoop het zo op te kunnen lossen.

Die lange jurken lijken me heel fijn.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 21:35

Celebi schreef:
Kort :')

Check _O- dan blijft ie mooi "hangen" in de advertentie

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 21:39

Kan 'm morgen wel even aantrekken om te kijken hoe hoog/laag ie valt hoor. Volgens mij vond ik 'm qua lengte niet heel gek vallen.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 15:37

Toevallig van een vriendin een flared yoga pants tall gekregen en tot mijn verbazing valt die heel prima. En als ik de broek niet helemaal optrek is de lengte ook goed. En hij zit echt heerlijk!

Die yoga pants zijn wel van een enorm glad stofje natuurlijk. Ben heel benieuwd naar de andere stofjes. Ik zoek eigenlijk iets stevigers voor op mijn werk wat ik dan ook comfortabel iets lager kan dragen, voor die extra cm pijplengte.

Tips?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 17:23

Er zijn ook broeken met een wafelstof. Die voelen veel steviger aan en zijn wat dikker, maar nog wel super zacht, soepel en luchtig. Misschien daar even naar kijken?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-25 18:09

Celebi schreef:
Er zijn ook broeken met een wafelstof. Die voelen veel steviger aan en zijn wat dikker, maar nog wel super zacht, soepel en luchtig. Misschien daar even naar kijken?

Daar hoor ik goede verhalen over inderdaad. Ik heb zelf geen ervaring met de waffle.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 18:26

Ik heb er inmiddels 3 (kreeg er 1 gratis). Zitten heerlijk! Wel goed de maattabel nakijken. Degene die ik heb vallen groot namelijk dus ik had opeens een S nodig ipv M.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 20:37

Ondertussen via vinted een gescoord voor 15 euro en die lijkt heel prima! Het is een rib-variant. Morgen een dagje dragen om te ontdekken hoe die na een paar uur is.

Vinted staat er trouwens vol mee. Veelal voor rond de 15 euro te krijgen. Ideaal!

juuljb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 23:09

Ik ben fan van de corduroy broek! De wafel broek heb ik ook maar die was voor mij een beetje een miskoop: De kwaliteit was wel goed maar de kleur die ik had gekozen staat me beslist niet... Wat betreft de corduroy, die heb ik echt ruim anderhalf jaar echt minimaal twee dagen per week gedragen, alleen de laatste tijd niet meer doordat ik veel gewicht kwijt ben en die broek bijna niet meer blijft zitten nu, dus echt alleen nog als al m'n andere passende broeken in de was zitten. Die corduroy broek is echt het enige kledingstuk uit mijn kast wat ik opnieuw ga bestellen in mijn nieuwe maat als ik mijn streefgewicht heb bereikt...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 12:33

Ik heb een prachtige jumpsuit gekocht maar die valt me veel te groot. Misschien heeft iemand interesse?
Zwart, maat 1x (wat een XXL is) ik denk dat hij als een 48-50 valt. Hij is van wafelstructuur en lijkt op een jurk. Hij is behoorlijk lang, je kunt zeker 1,80 zijn.
Ik zou er graag 30 euro voor willen. Nieuw met kaartje. Ik ga zelf een maat kleiner kopen.

https://eur.thehalara.com/products/2977 ... nt=3156802

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-25 20:40

De broek die ik niet zo mooi vond heb ik vandaag op Vinted gezet en is gelijk verkocht, dat ging lekker snel.