Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morpheus81 schreef:Goedemorgen allemaal, weer heel veel dank aan degenen die nog voor me gekeken hebben!![]()
Helaas lijkt de voorraad in de winkels wel echt op te drogen. We moeten het ermee doen. Ik heb van Nestle inmiddels wel de bevestiging dat de kleine zakjes blijven. Dus dat is altijd nog een uitwijkmogelijkheid. Verder ga ik jullie alternatieven gewoon proberen. Als ik een waardige (goedkopere) vervanger kan vinden, zou dat natuurlijk mooi zijn. Ik ben van het weekend begonnen met de Buisman. Die viel me eerlijk gezegd nog niet tegen. Het ziet er vrijwel hetzelfde uit, met ook een mooi schuimlaagje. Qua structuur (of hoe zeg je dat, ik bedoel qua romigheid/waterigheid) is hij ook redelijk hetzelfde. Hij smaakt alleen wel iets anders (meer chocoladerig?) en er zit iets een nasmaakje aan.
Deze maak ik wel op en dan ga ik ook nog de AH versie proberen, de Nesquick met melk en die van Gwoon. Ik heb dus nog even te gaan in mijn vergelijkend warenonderzoek
black_kelpie schreef:De Nestlé en de AH Hot Choco maak je met water, die bestaan voor een groot deel uit melkpoeder. Bij o.a. de Delicata zit dat er niet in.
8nnemiek schreef:Dat is ook mijn favorietDe chocomel plant dan wel, die vind ik nóg lekkerder dan de gewone chocomel
Ik hou van romig, maar de gewone chocomel vind ik soms weer wat té dik, lobbig/klonterig