Trouwen in 2026!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amyyy

Re: Trouwen in 2026!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 20:28

Ik lees ook mee met jullie <3 Ik ben leverancier (make-up en haarstyling), maar vind het altijd erg leuk om jullie voorbereidingen te volgen en foto's te zien :):)

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 21:03

Ik zoek
Nog wel ideeen voor kinderen zoet te houden.
Een Candybar is helemaal hip maar ben een beetje ideeloos

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 06:44

Ik zie vaak een kindertafel (met snoep, kleurplaten, spelletjes ed) of een springkussen. Een nanny of iets dergelijks werkt ook fantastisch, dan is niemand van de gasten druk met de kinderen en kunnen zij lekker genieten van de dag

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 07:04

Echt een prachtige locatie Upendo!

Wij hebben gisteren even kort telefonisch kennis gemaakt met de trouwambtenaar. Ook wij hadden de populaire datum in gedachten maar wisten niet of dat nog haalbaar was. Deze ambtenaar was in principe ook al bezet, maar het koppel dat zij zou trouwen had toevallig afgelopen weekend de datum verschoven naar augustus. Wij trouwen dus ook op 26 juni. :D

Nu aan het nadenken over wie de getuigen worden, ceremoniemeesters, wie zijn aanwezig bij de ceremonie en wie komen alleen op het feest, willen we dat überhaupt gescheiden doen.. Lastig! Het enige wat ik zeker weet is dat onze hond de ringen brengt.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 07:23

Leuk een trouwtopic!
Ik ben in de zomer ten huwelijk gevraagd dus ik hoop dat het nog gaat lukken om in 2026 te trouwen. Binnenkort maar eens op locatiejacht.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 08:52

Liselot schreef:
Ik zie vaak een kindertafel (met snoep, kleurplaten, spelletjes ed) of een springkussen. Een nanny of iets dergelijks werkt ook fantastisch, dan is niemand van de gasten druk met de kinderen en kunnen zij lekker genieten van de dag

Wij zijn inderdaad aan het kijken of we een leidster van de kinderopvang kunnen vragen, die kent de kindjes natuurlijk al.
Natuurlijk tegen een mooie vergoeding.

Mijn oudste zal zindelijk zijn, maar de jongste nog niet. En mijn neefje waarschijnlijk ook nog niet.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 09:01

Wij hadden ook kinderen op ons feest (van 6 maanden t/m tiener). Voor de kleintjes was er een snoepjes buffet en er lagen kleurplaten. Omdat het alleen een avondfeest was, hadden we er geen oppas bij. Daarnaast hadden we airhockey, pooltafel en pinball machine voor de oudere kinderen (en volwassenen). Dit was erg geslaagd, vooral de airhockey tafel was non stop in gebruik.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 17:02

Schopje :D
Mijn vriend en ik gaan in september 2026 trouwen, dus komende maand ga ik op jurken jacht. Nu vind ik het best moeilijk om een bruidswinkel uit te zoeken.. Ik wil in ieder geval géén winkel waar je maar 5 jurken mag passen, dat vind ik echt heel bijzonder.
Mag ik vragen waar jullie je trouwjurk vandaan hebben, of waar jullie gaan passen? :o

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 18:23

Ik ga dinsdag naar een outlet in Almere. Kan je zelfs de. Hele high tea bij boeken. :+
Maar ik wil gewoon niet al te veel geld uitgeven aan een jurk die je eenmalig draagt

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 18:39

Ik kan iedereen Anastasi bruidsatelier aanraden. Ze zit in Nieuwegein en Vianen. Zijn maakt álles op maat, je mag zelf je hele jurk samenstellen. Ik geloof dat alle jurken bij haar tussen de €700 en €1000 zijn. Je mag eerst jurken passen om te kijken wat je mooi vind staan, daarna ga je je jurk samen ontwerpen en stoffen uitzoeken. En dus helemaal op maat, daardoor heb je geen kosten voor het vermaken.

Ik heb nu paar keer een jurk van haar gezien in het echt, en ze zijn echt heel erg mooi

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 18:47

Mijn plan is om bovenstaande te doen :). Lijkt me leuk om vervolgens een bijpassend bruidsmeisjes jurkje te kunnen laten maken.

Alleen kreeg ik al stress bij het idee dat ik van tevoren al echt moest weten wat ik wil, of op zijn minst echt een idee moet hebben om bij te beginnen. Dus ik ga eerst funpassen met een paar mensen. Haalt de druk voor mezelf er al af :').

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-25 18:53

Wij zijn bij Assepoester in Arnhem geweest. :))

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 19:19

Amyyy schreef:
Ik kan iedereen Anastasi bruidsatelier aanraden. Ze zit in Nieuwegein en Vianen. Zijn maakt álles op maat, je imag zelf je hele jurk samenstellen. Ik geloof dat alle jurken bij haar tussen de €700 en €1000 zijn. Je mag eerst jurken passen om te kijken wat je mooi vind staan, daarna ga je je jurk samen ontwerpen en stoffen uitzoeken. En dus helemaal op maat, daardoor heb je geen kosten voor het vermaken.

Ik heb nu paar keer een jurk van haar gezien in het echt, en ze zijn echt heel erg mooi

Gekopieerd en geplakt uit het trouwen 2025 topic: Helaas, dat dacht ik ook. Op de site stond de jurk voor €950 maar ik heb in totaal iets van €1300 betaald.

Maar als je echt alleen voor een jurk gaat zonder hoepel of andere extra dingen, dan klopt de prijs wel. Het is ook echt op maat gemaakt en niets is haar te gek. Dit was in 2018. Ik denk dat de prijzen nu nog wel wat hoger liggen.Douce: je hoeft echt nog niet precies te weten wat je wilt, maar het is wel handig als je een beetje weet wat je wel of niet wilt. Anastasia neemt je mee in het proces: welke stof, welke kleur, welke lengte, alles is bespreekbaar en je kan van alles uitproberen.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 20:53

Dank voor de ervaring!

Ik weet van mezelf dat ik van allerlei eerste keren de zenuwen krijg dus zo breek ik hem.

Een van de redenen dat ik uiteindelijk zelf wil laten maken is omdat ik eigenlijk niet in het wit of crème wil trouwen maar in licht roze (onder wit/Thule waarschijnlijk). Geen idee alleen of het mij staat dus hoop stiekem dat ze met funpassen ook iets nude achtigs hebben. Heb je toevallig een foto van jouw jurk? Ik kijk regelmatig bij de reviews in de hoop op meer foto's van zelfgemaakte jurken :') .

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 21:59

Ze heeft een Facebookpagina waar meer foto’s op staan. Misschien staat daar iets tussen

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 07:51

Mijn jurk heb ik van Prinses bruidsmode in Apeldoorn. Tot nu toe hele goede ervaring (een keer pasafspraak en jurk aanbetaald, heb hem nog niet binnen). Enige nadeel is dat ze niet zelf vermaken maar ze werken wel samen met coupeuses in de regio.

Ze hadden daar trouwens ook meerdere jurken met roze erin, Diane Legrand is een merk met meerdere roze jurken - google op "diane legrand roze trouwjurk". Je kunt eventueel een winkel bellen en vragen of ze licht roze jurken op voorraad hebben.
Ik had een idee in mijn hoofd en jurken vooraf uitgezocht maar iets totaaaaal anders gekocht haha

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 08:10

Spaansepony schreef:
Ik ga dinsdag naar een outlet in Almere. Kan je zelfs de. Hele high tea bij boeken. :+
Maar ik wil gewoon niet al te veel geld uitgeven aan een jurk die je eenmalig draagt

Ben benieuwd! Ga je naar Wedding Wonderland?
Daar had ik eerst een afspraak staan maar na meerdere verhalen ben ik geswitcht naar Prinses Bruidsmode Apeldoorn. Maar wellicht krijg jij er super goeie ervaringen mee! Ze hebben namelijk prachtige jurken zoals ik zie! Dus ben heel benieuwd of je slaagt ! :D Veel plezier morgen!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 08:38

Ik ga volgende week in Waalwijk passen. Zin in. En als ik daar er niet uitkom naar Anastasi bruidsatelier. Ontdekte hun pas later.

Verder druk op jacht naar een feestlocatie voor de feestdag (Ceremoniedag is geregeld).

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 08:46

Mijn beste vriendin is ook bij Anastasia geweest en erg tevreden. :j
*kruipt weer onder meeleessteen*

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 09:25

Ik heb mijn jurk bij Nikita bruidsmode in Velp (NB) vandaan. Ik had geen tijd om op een jaar levertijd te wachten doordat we 2 weken geleden al getrouwd zijn; maar ik kan de jurk volgend jaar tijdens het feest ook nog aan.

Tijdens het passen 2-3 maanden geleden een stuk of 18 verschillende jurken aangehad, die ik met en zonder buik heb kunnen passen. Voordeel is dat ze tweedehandsjurken hebben hangen & de jurken die in de winkel hangen worden voor je op maat gemaakt; nadeel is dat wellicht iemand anders je jurk al gepast heeft & de jurk niet meer splinternieuw is; maar dat maakte voor mij helemaal niets uit.

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 09:42

Ik ben in Leek geweest voor mijn jurk bij de trouwjurk outlet.
Ik heb veel jurken gepast en ze hebben echt de tijd genomen (ik was alleen in de hele winkel) en de jurk is nieuw besteld bij de leverancier voor de outlet prijs :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 10:05

Jodi93 schreef:
Ik heb veel jurken gepast en ze hebben echt de tijd genomen (ik was alleen in de hele winkel) en de jurk is nieuw besteld bij de leverancier voor de outlet prijs :D

Ik wil ook naar Leek dus fijn dat je een goede ervaring hebt! Heb eigenlijk de outlet in Leek en Bridallure in Ureterp op mijn lijstje. Misschien maar gewoon naar beide gaan.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 12:23

Ik meld me ook hier :D
Wij trouwen volgend jaar op 20-06-26 dan zijn we 3 jaar samen <3
We hebben al een locatie en een DJ voor de laatste uurtjes, ook de jurk is al uitgezocht..
Nu de rest nog hahaha..
Wij willen graag in festivalstijl willen graag foodtrucks voor het eten laten komen en nog een bandje regelen.

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 12:36

Wat leuk al die verschillende stijlen die mensen hebben zeg! Een festival, kasteel, strand...

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 13:49

Jildau schreef:
Jodi93 schreef:

Ik wil ook naar Leek dus fijn dat je een goede ervaring hebt! Heb eigenlijk de outlet in Leek en Bridallure in Ureterp op mijn lijstje. Misschien maar gewoon naar beide gaan.

Leuk!

Ik weet niet hoe het bij andere trouwjurken winkels gaat maar bij die ik geweest was krijg je van hun een (schone/ nieuwe) plak bh op geplakt. Dus als je daar heel oncomfortabel mee bent geef dat dan wel meteen aan. Ik had er geen moeite mee met blote borsten staan ( 2 kinderen hier na een bevalling is de schaamte weg hoor _O- ) maar ik snap dat dat voor sommige wel een ding kan zijn