Ik ben leverancier (make-up en haarstyling), maar vind het altijd erg leuk om jullie voorbereidingen te volgen en foto's te zien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben leverancier (make-up en haarstyling), maar vind het altijd erg leuk om jullie voorbereidingen te volgen en foto's te zien

Liselot schreef:Ik zie vaak een kindertafel (met snoep, kleurplaten, spelletjes ed) of een springkussen. Een nanny of iets dergelijks werkt ook fantastisch, dan is niemand van de gasten druk met de kinderen en kunnen zij lekker genieten van de dag

. Lijkt me leuk om vervolgens een bijpassend bruidsmeisjes jurkje te kunnen laten maken.
.
Amyyy schreef:Ik kan iedereen Anastasi bruidsatelier aanraden. Ze zit in Nieuwegein en Vianen. Zijn maakt álles op maat, je imag zelf je hele jurk samenstellen. Ik geloof dat alle jurken bij haar tussen de €700 en €1000 zijn. Je mag eerst jurken passen om te kijken wat je mooi vind staan, daarna ga je je jurk samen ontwerpen en stoffen uitzoeken. En dus helemaal op maat, daardoor heb je geen kosten voor het vermaken.
Ik heb nu paar keer een jurk van haar gezien in het echt, en ze zijn echt heel erg mooi
. Spaansepony schreef:Ik ga dinsdag naar een outlet in Almere. Kan je zelfs de. Hele high tea bij boeken.![]()
Maar ik wil gewoon niet al te veel geld uitgeven aan een jurk die je eenmalig draagt
Veel plezier morgen! 
Jodi93 schreef:Ik ben in Leek geweest voor mijn jurk bij de trouwjurk outlet.
Ik heb veel jurken gepast en ze hebben echt de tijd genomen (ik was alleen in de hele winkel) en de jurk is nieuw besteld bij de leverancier voor de outlet prijs
Jildau schreef:Jodi93 schreef:Ik ben in Leek geweest voor mijn jurk bij de trouwjurk outlet.
Ik heb veel jurken gepast en ze hebben echt de tijd genomen (ik was alleen in de hele winkel) en de jurk is nieuw besteld bij de leverancier voor de outlet prijs
Ik wil ook naar Leek dus fijn dat je een goede ervaring hebt! Heb eigenlijk de outlet in Leek en Bridallure in Ureterp op mijn lijstje. Misschien maar gewoon naar beide gaan.
) maar ik snap dat dat voor sommige wel een ding kan zijn