Trouwen in 2026!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amyyy

Re: Trouwen in 2026!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 21:28

Ik lees ook mee met jullie <3 Ik ben leverancier (make-up en haarstyling), maar vind het altijd erg leuk om jullie voorbereidingen te volgen en foto's te zien :):)

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 22:03

Ik zoek
Nog wel ideeen voor kinderen zoet te houden.
Een Candybar is helemaal hip maar ben een beetje ideeloos

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 07:44

Ik zie vaak een kindertafel (met snoep, kleurplaten, spelletjes ed) of een springkussen. Een nanny of iets dergelijks werkt ook fantastisch, dan is niemand van de gasten druk met de kinderen en kunnen zij lekker genieten van de dag

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 08:04

Echt een prachtige locatie Upendo!

Wij hebben gisteren even kort telefonisch kennis gemaakt met de trouwambtenaar. Ook wij hadden de populaire datum in gedachten maar wisten niet of dat nog haalbaar was. Deze ambtenaar was in principe ook al bezet, maar het koppel dat zij zou trouwen had toevallig afgelopen weekend de datum verschoven naar augustus. Wij trouwen dus ook op 26 juni. :D

Nu aan het nadenken over wie de getuigen worden, ceremoniemeesters, wie zijn aanwezig bij de ceremonie en wie komen alleen op het feest, willen we dat überhaupt gescheiden doen.. Lastig! Het enige wat ik zeker weet is dat onze hond de ringen brengt.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 08:23

Leuk een trouwtopic!
Ik ben in de zomer ten huwelijk gevraagd dus ik hoop dat het nog gaat lukken om in 2026 te trouwen. Binnenkort maar eens op locatiejacht.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 09:52

Liselot schreef:
Ik zie vaak een kindertafel (met snoep, kleurplaten, spelletjes ed) of een springkussen. Een nanny of iets dergelijks werkt ook fantastisch, dan is niemand van de gasten druk met de kinderen en kunnen zij lekker genieten van de dag

Wij zijn inderdaad aan het kijken of we een leidster van de kinderopvang kunnen vragen, die kent de kindjes natuurlijk al.
Natuurlijk tegen een mooie vergoeding.

Mijn oudste zal zindelijk zijn, maar de jongste nog niet. En mijn neefje waarschijnlijk ook nog niet.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 10:01

Wij hadden ook kinderen op ons feest (van 6 maanden t/m tiener). Voor de kleintjes was er een snoepjes buffet en er lagen kleurplaten. Omdat het alleen een avondfeest was, hadden we er geen oppas bij. Daarnaast hadden we airhockey, pooltafel en pinball machine voor de oudere kinderen (en volwassenen). Dit was erg geslaagd, vooral de airhockey tafel was non stop in gebruik.