Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dapper schreef:Petpa schreef:Het niet kunnen aantonen van een dossier is al een tuchtklacht. Zorgverlener voldoet in dat geval niet aan de dossierplicht.
Hoi,
Mijn schoonmoeder ging naar ziekenhuis voor operatie voor een stoma er was darmkanker gevonden.
Ze is geopereerd en is goed bij gekomen die avond is mijn man nog op bezoek geweest en was ze heel goed bij kennis.
In de nacht kreeg ze heftige buikpijn waar de volgende ochtend pas serieus naar gekeken werd en bleek dat ze een bloeding had dus direct terug naar de ok.
Terug op de ic daar werd wel door de chirurg verteld dat hij bijna geen ruimte meer had om te hechten het was te krap allemaal werd er gezegd .
Toen is het weer geknapt en is ze in coma geraakt.
Daarna snel overleden.
We zijn met veel broers en zussen aanwezig geweest daar werd door de chirurg ook apart op gereageerd we zaten in zo’n wachtkamer toen ze nog leefde . Er werd toen door de chirurg gezegd dat we heus niet allemaal hoefde te blijven als het zijn moeder was geweest zou ook niet de hele familie blijven.
Ben later soort gesprek aangegaan met de chirurg en heb gezegd dat je zulke fouten toch niet zou mogen maken en toen zei hij jij werkt ook toch en iedereen maakt weleens een fout.
Mijn schoonzus (was haar moeder) heeft gevraagd naar het dossier maar die was verloren gegaan werd er gezegd.
Dit alles is nu 27 jaar geleden en is net als de dag van gisteren.
Is in Zutphen ziekenhuis gebeurt heet nu Gelre ziekenhuis
Gr Joke
luuntje schreef:Ts is de spanning nog te doen voor je?
Lijkt mij heel stressvol. Maar ook goed dat je dit doet.
Fem schreef:Ik wil je zo vlak voor de zitting kracht, rust en liefde toewensen.
Ongeacht de uitkomst vind ik het enorm dapper van je om deze weg te bewandelen.