Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissy schreef:Wat dien jullie met de vriezer inhoud (zeker als je er meerdere hebt) als de stroom uitvalt? Je prept en bewaart voor noodgevallen maar wat nou als Poetin rare dingen gaat doen en de stroom valt uit voor langere tijd?
Olikea schreef:cissy schreef:Wat dien jullie met de vriezer inhoud (zeker als je er meerdere hebt) als de stroom uitvalt? Je prept en bewaart voor noodgevallen maar wat nou als Poetin rare dingen gaat doen en de stroom valt uit voor langere tijd?
Dan begint project klaarmaken. Dan steek ik de houtkachel aan en ga ik zoveel mogelijk klaarmaken zodat het langer houdbaar is. Ik "oefen" wel regelmatig met koken op de kachel, vind het ook gewoon leuk om te doen.
8nnemiek schreef:Grappig, ik doe dat ook al een aantal maandenMinimaal 50% korting, anders mag het niet mee, op een paar noodzakelijke boodschappen na. En gek genoeg is dat echt heel goed te doen! Je wordt haast doodgegooid met de 1+1 gratis en 50% korting aanbiedingen.
Prairy schreef:Het scheelt echt bakken met geld
En bijkomend leuk voordeel met die dynamische afprijzingen bij de AH en een premium abonnement is dubbele koopzegels en miles op de originele prijs