Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieser schreef:Bij ons op het werk zijn de zoenen bij het nieuwjaarsontbijt afgeschaft tijdens corona. En de (vooral vrouwelijke) collega's houden dat sindsdien in ere door vanaf een afstandje nadrukkelijk de hand uit te steken bij de nieuwjaarswens
Celebi schreef:Ik heb dus van die familie die zegt dat ze weten dat ik het niet wil maar het toch doen en me vervolgens dan enorm gaan knuffelen of 3 zoenen gaan geven.
Tazzey schreef:Ik heb vandaag nieuwe ergernissen opgedaan. Bakfietsen op de kerstmarkt en koters op kniehoogte die allerlei vette bagger aan het eten zijn maar er een sport van maken om dat aan jouw dure kleding te smeren en de ouders die dan beledigd zijn als je er iets van zegt.
Tazzey schreef:LWDaisy schreef:Ik ga me nu alvast ergeren aan de kerstvakantie, en al die moekes die dan de kleine mee slepen naar de supermarkt
Daar hoeft het geen kerstvakantie voor te zijn. Supermarkten zijn een broedplaats van ergernissen voor mij. Zijn 't geen krijsende koters dan zijn 't wel waggelende bejaarden die iedere pieper afzonderlijk aan een keuring onderwerpen om vervolgens in kuddes tegelijk zich op te houden voor de gratis koffie automaat om bij de kassa te gaan miepen om 1 eurocent. Gelukkig zijn er zelfscan kassa's maar die snappen ze vaak niet waardoor de rij bij de zelfscan langer is dan bij de "kom gezellig beppen" kassa.
Dat probleem had ik opgelost door manlief erop uit te sturen maar die was het daar toch niet geheel mee eens. Dus nu kom AH een keer per weer en hoeven we alleen nog naar de slager, bakker en kaasboer en dat is altijd heel prima te doen als je dat op dinsdagochtend vroeg doet.
Edit: voordat de boze PB's weer komen. Ik waggel zelf ook
Supervixen schreef:paddington schreef:Ik word nu alweer gestoord van de kerstmuziek op de radio en we moeten helaas nog 2 weken...
Daar is spotify voor uitgevonden.
Tazzey schreef:Ik denk dat de meeste bejaarden een stuk beter te been zijn dan ik. Vandaar de edit bij mijn bericht.
Ik vermoed dat mijn lichaam over dertig jaar, als ik daadwerkelijk bejaard ben zo slecht is dat ik blij ben dat ik überhaupt nog drie stappen kan zetten.
_chou schreef:De grap dat je elkaar volgend jaar weer ziet. Ik vind alles aan kerst en December leuk (behalve de tentamenweek dan), maar aan die jaarlijkse grap kan ik mij zo erg aan ergeren.