Waterdichte wandellaarzen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 11:48

hoogendroog schreef:
Little gift: ik loop iedere dag zo'n 10 km, op de weg en dwars over de stoppelvelden. Voet is helemaal waterdicht. Maatvoering, valt ietsiepietsie groot. Ik heb 37,5/38 en ik kan hier gewoon mijn eigen zooltjes in doen. Ben er echt erg blij mee!
https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... -Farmer-II

Ik heb die Ariats die Berdien ook heeft, maar voor een echte wandeling vind ik die gewoon te zwaar.

Zijn die van Kramer licht? En warm (ik ga binnenkort naar -30 ).
In de zomer/herfst loop ik graag op de Ariat Telluride maar die zool is glad. Op zanderige glad oppervlak (zoals hier in de parkeergarage) ga ik snel onderuit.

XxLiEsJuHhxX

Re: Waterdichte wandellaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 12:07

Om nog even terug te komen op de laarsjes van de decathlon van de 1e of 2e pagina.. Ik heb ze dit jaar gekocht en voor echt wandel comfort zou ik er een zoolje nog erin leggen maar buiten dat vind ik ze wel erg fijn. Enkel de voering moet ik na elk gebruik wel eigenlijk laten drogen want die zijn dan aan de buitenkant echt nat. Verder wel echt tevreden over de laarsjes :D

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 12:09

Die van Kramer zijn idd lichter dan mijn Ariat Conistons. Ik zet ze altijd even op de verwarming voordat ik ze aantrek, daarna nooit koude voeten. Ik loop mijn stevige wandeling erop en doe het stalwerk (8 paarden).