Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Het is gewoon water waar je derriere mee wordt afgespoeld toch? Hoe schoon /hygienisch is dat? Als ik dat aan mijn vingers zou hebben heb ik zeep nodig om het schoon te krijgen. Hoe werkt dat met zo’n toilet? Ben er wel nieuwsgierig naar. Mijn badkamer verkoper raadde het af. De buren hebben er wel eentje maar om daar nou te gaan proefp**pen
moonsparkle schreef:Maar alsnog zou je kiezen voor papier of een douche? Zeep gebruikt denk ik sowieso niemand op het toilet
foxy80 schreef:[knip]
Combimicrogolf zodat deze ook als oven kan is zooo makkelijk. En wat er gezegd is over dampkap en inductie kan ik alleen maar onderbouwen. Let trouwens op hoe hoog je aanrecht wordt/kan, je rug zal je dankbaar zijn.
[knip]
Roodvos schreef:foxy80 schreef:[knip]
Combimicrogolf zodat deze ook als oven kan is zooo makkelijk. En wat er gezegd is over dampkap en inductie kan ik alleen maar onderbouwen. Let trouwens op hoe hoog je aanrecht wordt/kan, je rug zal je dankbaar zijn.
[knip]
Als je thuis altijd op sokken of slippers loopt, dan bij het testen hoe hoog het aanrecht moet even je schoenen uitdoen. Zeker als je op dat moment op hakken loopt. Mijn aanrecht is daardoor wat lager geworden.
Citaat:Aqua, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leafjuice,Coco-Glucocide, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Arginine, Phenethyl Alcohol, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid
Themba schreef:Tink89 schreef:Twee vaatwassers. Maar alleen als je dan nog voldoende kastruimte overhoudt. Ik vind dat oprecht de beste aankoop die ik ooit gedaan heb en het prijsverschil toch van één vaatwasser en een kastje met lades en binnenlades (want ik wil echt nooooit meer deurtjes, lades zijn zo veel fijner) was maar 150 euro ofzo. Nooit meer vuile vaat op het aanrecht![]()
En verder: geen drempel tussen de douche en de rest van de badkamer, geen waskommen op een plank, geen losstaand bad (maar wel een bad) en gunmetal kranen. En greeploze keuken. Ik vind die niet sneller vies worden dan een keuken met handgreepjes (dan raak je onbedoeld ook altijd wel je kastjes) en wel echt veel makkelijker schoonmaken.
Haha 2 dingen die wij willen. Waskom op plank en gunmetal. Wat zijn in jou ogen de nadelen?
xbelieveitx schreef:Ik kom hier binnenvallen zonder alle comments te hebben gelezen dus misschien is dit antwoord al geweest?
Ik wilde ook altijd mat zwarte kranen en waskommen. Totdat mijn huidige schoonmaak adres dit vorig jaar liet plaatsen, nooit meer voor mij![]()
Je blijft poetsen, en je zit ontzettend snel kalk vlekken etc.
Suzanne F. schreef:Ik vind de rolluiken op de zonkant wel echt ideaal. Super isolerend. En ik heb screens op de dakramen.
Douche wil ik zelf gewoon een douchebak hebben, wel het liefst een mooie lage. Maar is ideaal met schoonmaken, warm aan de voetjes en het water blijft op de plaats.
sas66 schreef:Hierboven werd gezegd geen drempel bij je douche. Wij hadden die eerst niet maar hebben die toch laten plaatsen. Nu veel minder tot geen water buiten de douche. Rolluiken zou ik echt never nooit willen. Als er brand is heb je een probleem.
Een roomba stofzuiger in de slaapkamer is heel fijn.