Bellatrix schreef:Serieus?
Dat wist ik echt niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Het is - heb ik begrepen - niet in heel Vlaanderen een bekend woord, sommige Belgen gebruiken poepen gewoon ook met dezelfde betekenis als wij. Poepen als in seks hebben is vooral normaal in de regio Antwerpen, voor zover ik begrepen heb. Maar daar kunnen de aanwezige Vlamingen vast opheldering over geven.
Popstra schreef:Ik heb nee gestemd. vind het mega ranzig als ik poep ruik van een voor ganger op het toilet. Laat staan in een restaurant. Vind dat onfatsoenlijk.
Ik zelf ga ook echt niet zitten poepen elders.
Telpeva schreef:Wat denk ik wel een optie zou kunnen zijn voor een luxe restaurant, is personeel inzetten om het toilet in de gaten te houden. Zoals vroegah in de V&D, dus dat het restaurant iemand in dienst heeft om ervoor te zorgen dat alles netjes gereed is voor de eerstvolgende klant.
foxy80 schreef:Popstra schreef:Ik heb nee gestemd. vind het mega ranzig als ik poep ruik van een voor ganger op het toilet. Laat staan in een restaurant. Vind dat onfatsoenlijk.
Ik zelf ga ook echt niet zitten poepen elders.
HAHAHAAAAA ik las POEPSTRA HAHAHAAA *raapmeop*
![]()
![]()
Ibbel schreef:Telpeva schreef:Wat denk ik wel een optie zou kunnen zijn voor een luxe restaurant, is personeel inzetten om het toilet in de gaten te houden. Zoals vroegah in de V&D, dus dat het restaurant iemand in dienst heeft om ervoor te zorgen dat alles netjes gereed is voor de eerstvolgende klant.
'De dame van de retirade'
https://archief.amsterdamcentraal.nl/ar ... e-retirade