Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaitlyn schreef:Goof schreef:Wat grappig dat zoveel mensen foto's van hun huisdieren appen![]()
Wij doen dat ook on het mom 'kijk hoe lief'.
Verder is mijn man in het weekend urenlang met de racefiets op pad over de Veluwe en als hij wild spot appt hij ook altijd een foto of video om dat te delen. Superleuk vind ik dat.
Wij doen dat ook, vind dat zo leuk. Als hij boven zit en ik beneden en één van de katten ligt schattig of wat dan ook sturen we elkaar een foto.
Gisteren stuurde ik hem een spraakbericht van de kat die zo hard zat te miauwen dat ik hem een verdieping lager al hoorde in het trappenhuis. Hij meende dat ie dagen niet gegeten had.![]()
MizzMontana schreef:We hebben wel 3 verschillende appgesprekken met elkaar. Een gewone, voor van alles en nogwat. Een huishoud/vergader app, hier zetten we zaken in waar we elkaar aan willen helpen herinneren (boodschappen, werktijden die veranderen en uitjes nog op de kalender moeten komen etc.). De derde app is hopelijk tijdelijk, daar staat alles in wat met de verbouwing te maken heeft.
marjor schreef:Jeetje wat appen jullie allemaal ontzettend veel! Wij appen eerlijk gezegd bijna nooit en bellen alleen als het noodzakelijk is. Onze laatste app was 15 mei. En dat was omdat ik een paar dagen weg was.
We zijn beide overdag aan het werk. Als je aan het werk bent, dan werk je vinden wij. En over futiliteiten appen, nee daar zijn wij beide niet van. Ik kan mij ook ontzettend storen aan collega’s die de halve dag aan het appen zijn. Dan denk ik, dat kan je ‘s avonds toch ook met elkaar bespreken? Wat is er nou zo belangrijk dat niet kan wachten?
Wij zitten bij het eten altijd heerlijk te kletsen over wat we die dag hebben gedaan.
We zijn begin 40, geen kinderen, wel paarden aan huis en wonen 20 jaar samen.
Goof schreef:MizzMontana schreef:We hebben wel 3 verschillende appgesprekken met elkaar. Een gewone, voor van alles en nogwat. Een huishoud/vergader app, hier zetten we zaken in waar we elkaar aan willen helpen herinneren (boodschappen, werktijden die veranderen en uitjes nog op de kalender moeten komen etc.). De derde app is hopelijk tijdelijk, daar staat alles in wat met de verbouwing te maken heeft.
Huh.
Dus dan zet je in de 1e:"He schat'.
In de 2e:"Neem jij nog 2 stoommaaltijden mee als je naar huis komt?"
En in de 3e:"Want de keuken is nog niet geplaatst, dus we hebben alleen de magnetron."
Zoiets?
MizzMontana schreef:Chickyy schreef:Jeetje, dat klinkt bijna als een zakelijke relatie
Ik zie het meer als een digitaal kladblok.
Of ben ik de enige die dit soort dingen niet kan onthouden?![]()
Vroeger zetten we dit in de gewone app maar dat is dan vaak zo lang terugscrollen.
MizzMontana schreef:Chickyy schreef:Jeetje, dat klinkt bijna als een zakelijke relatie
Ik zie het meer als een digitaal kladblok.
Of ben ik de enige die dit soort dingen niet kan onthouden?![]()
Vroeger zetten we dit in de gewone app maar dat is dan vaak zo lang terugscrollen.
X2305 schreef:Ik heb ook nog een app met mezelf ja, voor bijvoorbeeld “ pil halen” “ wc papier meenemen”. Staat ook bovenaan en altijd als ongelezen. Ideaal want meestal vanaf de auto tot de supermarkt kijk ik even op de app en vergeet ik het niet.
Althans. Bijna