Benzz schreef:Ik zou als ik jou was TS echt hulp zoeken, want er ziet een diep iets waar ik de vinger niet onder krijg. En zelf zie ik het als onterecht het gevoel ergens niet bij te horen.
Echt, zoek hulp want dit vraagstuk gaat je relatie met je familie slopen.
Zo ik vind dit vrij ver gaan eerlijk gezegd, insinueren dat er iets diep zit op basis van een paar bokt berichten. Je af en toe naar voelen hoort bij het leven, dat van je af willen blazen hoort daar ook bij en dan kan je dat de volgende dag/week/maand wel relativeren.
Echt ik heb het idee dat anderen het juist veel meer opblazen dan TS.
Ben het ook eens met Roosch. Vind het juist schadelijk om altijd maar mensen aan te praten continu alleen maar positief te mogen denken, juist het kunnen balen van iets, het er laten zijn, mee dealen en verder leven lijkt me veel gezonder.[/quote]
Nou, het is een jaar geleden en in de latere berichten is duidelijk te lezen dat er nogal wat aan de hand is. Hulp kan daarbij helpen.[/quote]
Ik ben het met je eens dat hulp voor sommige mensen in bepaalde situaties kan helpen. Maar aangeven dat er een diep iets zit en daarom hulp gezocht moet worden lijkt mij op basis van een paar bokt berichten niet te stellen en is iets voor de zorgverleners. Laten we voorzichtig zijn met mensen te vertellen dat ze iets hebben.