En dan heb ik nog 3 normale.
Ik heb nu speciaal een 14 kg wasmachine gekocht om ze te kunnen wassen.
Er moest toch een nieuw machine komen dus dan doen we het maar beter goed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jildau schreef:Hebben jullie grote wasmachines? Ik had eentje bij de Action gekocht maar die past niet in onze wasmachine (nouja, met erg hardhandig proppen). Ben benieuwd of die van Zelesta er makkelijker in te krijgen zijn of dat je dan ook een hele grote wasmachine nodig bent.
Maris schreef:De zelesta teddy dekbedden, is dat wat qua kwaliteit? En heel synthetisch qua gevoel ?
Koekie73 schreef:Hoe snel zijn de Zelesta dekbedden eigenlijk weer droog na het wassen? (Ik heb geen droger)
Koekie73 schreef:Hoe snel zijn de Zelesta dekbedden eigenlijk weer droog na het wassen? (Ik heb geen droger)
Maris schreef:Ze hebben tegenwoordig ook dekbedden met instopstrook:Dorien66, ooh geen instopstrook.... Dat had ik gelezen, maar niet over nagedacht. Maar dat is idd niet handig !
lor1_1984 schreef:Ik heb juist een schurfthekel aan ingestopte dekbedden, zo strak bij mijn voeten.![]()
Ik lig te woelen en wil mijn voeten makkelijk onder het dekbed uit kunnen steken of het dekbed even deels kunnen omslaan als ik het warm heb.
Lukt niet met ingestopte dekbedden.
Westhof schreef:Dat heb ik ook jaEn als ik hem toch een keer ingestopt wil hebben, dan leg ik er een sprei overheen die ik dan aan de achterkant instop.