Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Misschien dat dat zo voelde omdat ze uit de groepsapp gegaan was en op dat moment bijna iedereen had geblokkeerd, maar dat was dus echt niet waar.
Echt, de honden lusten er geen brood van. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben nog steeds een beetje geschrokken.
Maar wel echt de bevestiging die nog even nodig was misschien 
Ik kan wel oprecht zeggen dat ik blij ben dat zij uit mijn leven is, ik kom er liever nu achter dat iemand zo is dan tijdens het vrijgezellenfeest of op de bruiloft zelf.
Snap helemaal dat het je plezier flink drukt. Het beëindigen van een vriendschap is niet makkelijk en kan gewoon kei veel pijn doen.
En iedere keer als ik denk aan iets organiseren, denk ik aan de discussie die nog komen gaat en
Bepaalde dingen kunnen zo boven je hangen en je lol erin verpesten.

Echt wat word ik er moe van dat mensen hun eigen gevoel zo belangrijk vinden op ONZE dag. Eerst dat met die vriendin, nu dit. Maar goed, mijn vriend en ik zitten 100% op 1 lijn dus dat is het belangrijkste.
Heel spontaan/zonder voorbereidingen met mijn moeder naar een zaak gegaan waar geen afspraak nodig was. Wilde eigenlijk in januari gaan met vriendinnen, maar vanwege onzekerheid toch besloten met z’n tweetjes te gaan en geheel onverwacht geslaagd! De vierde jurk was de juiste.