Dat verhuizen gaat waarschijnlijk sowieso gebeuren maar een fikse smak geld zou het makkelijker en sneller maken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeEenhoorn schreef:Ik ben nog maar 24, met 30 miljoen kom je wel een aardig eind maar ik denk dat dat nooit genoeg is voor de rest van mijn leven. Dus ik zou wel blijven werken, 2 a 3 dagen per week. Misschien alleen niet op mn huidige baan, of ten minste niet in mn huidige functie.
DDDara schreef:DeEenhoorn schreef:Ik ben nog maar 24, met 30 miljoen kom je wel een aardig eind maar ik denk dat dat nooit genoeg is voor de rest van mijn leven. Dus ik zou wel blijven werken, 2 a 3 dagen per week. Misschien alleen niet op mn huidige baan, of ten minste niet in mn huidige functie.
HOE DAN???????
Denk jij in je leven meer te gaan verdienen dan 30 miljoen dan?
En waar denk het in vredes naam aan op de maken. Ik snap best dat het op kan als je wilt, maar je kan echt extreem luxe leven zonder dat het ooit op hoeft te gaan.
Foaly schreef:Stel je wordt 100 (dus met 24 jaar heb je nog 76 jaar te gaan): dan kun je jezelf van die 30 miljoen een jaarloon uitkeren van net geen vier ton. Dan pas is t geld aan t eind van je leven op. Lijkt mij toch ruim genoeg, eigenlijk
Foaly schreef:Stel je wordt 100 (dus met 24 jaar heb je nog 76 jaar te gaan): dan kun je jezelf van die 30 miljoen een jaarloon uitkeren van net geen vier ton. Dan pas is t geld aan t eind van je leven op. Lijkt mij toch ruim genoeg, eigenlijk
Benzz schreef:22000 is op basis van fulltime werken onder het minimum. Niet echt een bedrag om mee te rekenen.
Sherivey schreef:Benzz schreef:22000 is op basis van fulltime werken onder het minimum. Niet echt een bedrag om mee te rekenen.
Met welk bedrag zou jij dan rekenen en kom je ook nog uit op dat je aan 30 miljoen niet genoeg zou hebben voor de rest van je leven?
Want zoals ik het zie moet je wel echt een mega-salaris hebben, wil je in je werkende leven 30 miljoen bij elkaar krijgen.