Ik ken iig al zeker 5 mensen en mijzelf die via die site binnen 3 weken een huis hebben gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elitedeux schreef:Zoals ik al zei, alles wat erop komt is wat makelaars, Funda etcetera gaat aanbieden komt daar ook op. Je krijgt een melding zodra een nieuwe woning is geplaatst. Snap jullie ook wel dat je wilt kijken maar vaak ben je dan al wel later voordat je kunt reageren.
Ik ken iig al zeker 5 mensen en mijzelf die via die site binnen 3 weken een huis hebben gevonden
Elitedeux schreef:Weet niet of deze tip al voorbij is gekomen, maar aanmelden bij rentslam is echt aan te raden. Wij hadden via deze website winnen 2 weken een huurwoning gevonden!
Elitedeux schreef:Nee toen ik er lid van was niet..
Helaas verdienen mijn vriend en ik teveel voor sociale huur. Anders hadden we daar ook wel op gereageerd.
Wij hebben wel geluk gehad. Via een makelaar hebben wij een mooie tussenwoning met 3 ruime slaapkamers en een ruime tuin voor 900 per maand. Gevonden via Rentslam.
Oskarrino schreef:leintje_ schreef:Ik heb vanmorgen een mail gekregen met het bericht dat ik ben ingeloot voor een nieuwbouwproject in Heerhugowaard!
Aaah meen je gefeliciteerd! Is dat particulier of sociaal? Ik heb dat helemaal gemist
Oskarrino schreef:leintje_ schreef:Ik heb vanmorgen een mail gekregen met het bericht dat ik ben ingeloot voor een nieuwbouwproject in Heerhugowaard!
Aaah meen je gefeliciteerd! Is dat particulier of sociaal? Ik heb dat helemaal gemist