Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pateeke schreef:Vloer (laten) leggen is nu niet bepaald heel goedkoop. Ik vind dat best wel een grote investering in een huis dat niet eens van jou is…. En wat doe je dan met de vloer als je eruitzag en de volgende huurder wil m niet? Een volgende woning heeft andere afmetingen etc dus je kan toch niet (heel) de vloer telkens je verhuist opnieuw gebruiken…
pateeke schreef:Vloer (laten) leggen is nu niet bepaald heel goedkoop. Ik vind dat best wel een grote investering in een huis dat niet eens van jou is…. En wat doe je dan met de vloer als je eruitzag en de volgende huurder wil m niet? Een volgende woning heeft andere afmetingen etc dus je kan toch niet (heel) de vloer telkens je verhuist opnieuw gebruiken…
anjali schreef:Weet je wat het is met een woning, je moet er als het ware "verliefd" op worden.Er is altijd wat mee want niets op aarde is volmaakt, maar dan wil je het graag hoeveel gebreken het ook heeft. Omdat je je erin thuis kunt voelen. En dat voel je als je gaat bezichtigen.
Sanet schreef:Echt? Ik was echt helemaaaaal niet verliefd op onze huur woning. Op onze koopwoning daarna ook niet. En ons huidige huis zou ik ook heel veel aan willen veranderen (echt veel, andere vloer, andere wanden, andere deuren, andere keuken, andere badkamer, de hele indeling slaat ook echt nergens op). Maar misschien ben ik wel te kritisch. De locatie deed het voor mij. En nu de (mogelijkheid tot) faciliteiten.
Bellatrix schreef:Ik vind mijn huis aan de buitenkant echt lelijk.Totaal niet mijn smaak maar goed, ik leef binnen dus ik maak binnen wel zoals ik het fijn vind.