LaScar schreef:Ik wil even zeggen dat ik iedereens adviezen, goede raad en ervaringen enorm waardeer, het helpt echt om alles in perspectief te brengen!
Daarnaast; nog even voor de duidelijkheid voor als niet iedereen alles heeft gevolgd: Het is nu dus uit, volgens hem definitief (maar dat dacht ik de vorige keer wel ook al), en ik heb nu geen contact met hem sinds dat gesprek maandag. Dat ben ik zelf overigens ook niet van plan, maar wat hij gaat doen kan en durf ik nog niet te voorspellen..
Volgens hem definitief uit, maar wat wil jij dan? Wil je hem nog steeds terug, wil je weer het risico lopen dat dit zich vroeg of laat (waarschijnlijk vroeg) weer gaat herhalen?
Wil je dat hij weer contact opneemt?
Wat ik met mijn laatste ex gedaan heb is zijn naam veranderen in mijn mobiel naar:“Voltooid verleden tijd” en de ringtone veranderd naar het nummer met dezelfde naam van Is ook Schitterend.
“Maar wat je nooit hebt gehad, raak je ook niet kwijt… Voltooid verleden tijd”
Heerlijk break-up nummer trouwens!
Dat hielp me heel erg, want hij stond ergens anders tussen mijn contactpersonen en als ik in de verleiding kwam, dan stond hij dus niet onder zijn naam en zijn nieuwe naam weerhield me er elke keer van om contact op te nemen.
Plus toen hij wel appte, kwam dat stukje songtekst als aankondiging en was ik mentaal voorbereid om niet (meteen/ enthousiast/ welwillend) te reageren.
Misschien heb je er iets aan als helemaal blokkeren nog een brug te ver voor je is?