Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biks2 schreef:Ik heb dan wel de keuze gemaakt maar mijn gevoel blijft op de een of andere manier achter. Ik werd heel chagrijnig van geen contact hebben met man 2. Ik had ook geen zin meer om mijn vriend om me heen te hebben. Ik hoop dat dit gevoel nog terug komt.
MarliesV schreef:Biks2 schreef:Ik heb dan wel de keuze gemaakt maar mijn gevoel blijft op de een of andere manier achter. Ik werd heel chagrijnig van geen contact hebben met man 2. Ik had ook geen zin meer om mijn vriend om me heen te hebben. Ik hoop dat dit gevoel nog terug komt.
Tja maar vind je dat zelf niet logisch?
Want je gevoel kan je niet direct uitschakelen, kortom, rouwproces waar je door gaat. En man 2 is misschien wel leuker/spannender enz door het beeld wat je er bij hebt, want de beleving heb je niet.
Zou bijna zeggen, keer goede afscheidssex er mee en klaar, dan kan je het afsluiten. Maar goed, dat zal je huidige relatie niet bevorderen
MarliesV schreef:Zou bijna zeggen, keer goede afscheidssex er mee en klaar, dan kan je het afsluiten. Maar goed, dat zal je huidige relatie niet bevorderen
Huertecilla schreef:present schreef:Dat klinkt niet als polyamorie, maar eerder als een harem, Wintu.
en iedereen vrij maar hij wat meer![]()
Als alle betrokkenen het er mee eens zijn prima uiteraard, maar zoals Wintu het beschrijft vind ík het scheef op basis van een drogredenering mbt veiligheid welke hém uitkomt. Veiligheid voor hém door beperking van zijn lieven. Niet bepaald gelijke vrijheden toch?!
Maar, als die lieven het er mee eens zijn, prima. Het is maar wat de afspraken zijn en waar iedere betrokkene gelukkig mee is.
anjali schreef:Het is wel de kat op het spek binden als je op vakantie gaat met een andere man dan je eigen partner, terwijl je ook nog verliefd op die persoon bent! Waarom niet gewoon met je eigen partner op vakantie?
present schreef:Biks2 schreef:Ze zijn allebei leuk en ik had gehoopt dat 1 van de 2 uit zichzelf zou afhaken.
Daar komt de aap uit de mouw. Vind je dat niet laf? Als iemand dat tegen mij zou zeggen was ik acuut genezen.
Wintu schreef:present schreef:Daar komt de aap uit de mouw. Vind je dat niet laf? Als iemand dat tegen mij zou zeggen was ik acuut genezen.
Het is ontzettend laf zelfs. Iemand die een andere directie geeft in een relatie, maar van een ander verwacht het voor dr op te lossen. Ik zou ook instant genezen zijn.
GUSTIxBILL schreef:Na haar topic over relatie problemen met haar huidige vriend (omdat hij niet continu whatsappt of reageerd) snap ik sommige bokkers wel![]()
Als je een polyrelatie wilt moet je naar beide mannen eerlijk zijn. Wil je maar 1 moet je een keuze maken welke van de twee of geen van beide. Maar verder gaan zoals is dit is gewoon niet fair. Naar niemand, zeker niet hopend dat de andere het oplost als je er zelf mee ingaat