Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 10:18

tirzasarah10 schreef:
nobillity schreef:
Ik volg even mee.

Wilde een nieuwe stofzuiger maar heb vorige week een nieuwe stofzuiger gekocht.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon (Samsung S23 is nu in de aanbieding voor €645 bij mijn provider.) Maar ik ga kijken of hij tegen die tijd nog goedkoper is.
Verder op zoek naar goede stallaarzen, zodat ik niet uitglijd in de blub.

Mag ik vragen waar je zit? :o ik zoek mij rot naar een leuke telefoon aanbieding maar ben best geschrokken van de prijzen. Denk 4 jaar terug mijn huidige telefoon gekocht en die was voor 400 in de aanbieding, top ding en nu zoek ik er 1 met wat meer geheugen maar jeetje wat een geld..

Ik zit bij KPN.
Heb ook KPN Thuis, dat scheelt maar €2.50

Scum

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 10:57

Ik wil ook een nieuwe stofzuiger. Mijn Philips steelstofzuiger is vorige week weer doormidden gebroken. Ding hangt aan mekaar met grijze tape en is weer aan mekaar gelast door vriend. Maar dit kan niet lang meer meegaan. Ik weet alleen gewoon niet welke......... In ieder geval geen Philips.

En ik hoop op weer 25% korting bij paardendrogist op de supplementen. Maar vorig jaar maakten ze het pas de avond tevoren bekend.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 11:47

Suzanne F. schreef:
Ik ga met Black Friday proberen navullingen voor mijn lampe Berger te scoren. Dat is altijd prijzige olie.

Idem hier :j

En ik houd mn ogen open voor een stofzuiger robot die ook kan dweilen. :j

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 11:53

Ik heb een robotstofzuiger die kan "dweilen". In werkelijkheid is het bij 90% van de gevallen een natte doek waar water op wordt gespoten en die met die vieze doek het hele huis door sleept. Je hebt er dan niet heel veel aan vinden wij. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten, is even een waarschuwing want het leek ons ook geweldig maar viel in de praktijk tegen voor al dat extra geld wat de optie kost.

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 12:15

Zo heb ik zitten kijken naar een dweil opzetstuk die je op je dyson stofzuiger kan zetten maar las alleen maar negatieve verhalen en dat het slecht werkt inderdaad.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 12:16

Ik zoek nog een goede landal deal
Is dat wel eens voorbij gekomen met Black Friday?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 12:23

Ratjelover, dat durf ik zo niet te zeggen, maar de 'travel peak' is in januari kan ik je vertellen vanuit mijn werkgebied. ;-)

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 13:59

DemDeempel schreef:
Ik heb een robotstofzuiger die kan "dweilen". In werkelijkheid is het bij 90% van de gevallen een natte doek waar water op wordt gespoten en die met die vieze doek het hele huis door sleept. Je hebt er dan niet heel veel aan vinden wij. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten, is even een waarschuwing want het leek ons ook geweldig maar viel in de praktijk tegen voor al dat extra geld wat de optie kost.

Zo een hadden wij vroeger ook. Maar tegenwoordig zijn ze heel veel beter.

In de eerste plaats zijn de betere modellen tegenwoordig voorzien van een trillende onderplaat met dweil of rondraaiende dweilmops. Deze maken echt goed schoon! Bovendien worden die pads ook nog eens (naar wens) om de zoveel m2 gereinigd en na afloop van het dweilen gedroogd. Bij tapijten worden de pads automatisch opgetild zodat het tapijt niet nat wordt.

Er zit bij ons een flacon zeep in het apparaat die zelf doseert tijdens het dweilen. Vuil wordt tussentijds afgezogen en water wordt bijgevuld via het basisstation. Bij een aantal modellen kan je tot strak langs de muur dweilen.

Er is nu zelfs een model dat het water tot 60 graden kan verwarmen, de leidingen met uv straling reinigt en aangesloten kan worden op de waterleiding. Dergelijke modellen zijn natuurlijk prijzig, maar worden in de loop van de tijd steeds goedkoper.

Natuurlijk kan je zelf zuigen en dweilen. Maar wij vinden het met 3 katten toch wel heel fijn dat hij er is.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 14:59

weet iemand of Horsegloss ook een actie houdt met black friday?

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 15:01

Ik ben een mandoline in de gaten aan het houden. Hoop dat die nog zo'n €50,- omlaag gaat tijdens de black friday :o

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 15:04

Zou Smeg meedoen met zijn koelkasten?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 15:09

Niqui schreef:
DemDeempel schreef:

In de eerste plaats zijn de betere modellen tegenwoordig voorzien van een trillende onderplaat met dweil of rondraaiende dweilmops. Deze maken echt goed schoon! Bovendien worden die pads ook nog eens (naar wens) om de zoveel m2 gereinigd en na afloop van het dweilen gedroogd. Bij tapijten worden de pads automatisch opgetild zodat het tapijt niet nat wordt.

Er zit bij ons een flacon zeep in het apparaat die zelf doseert tijdens het dweilen. Vuil wordt tussentijds afgezogen en water wordt bijgevuld via het basisstation. Bij een aantal modellen kan je tot strak langs de muur dweilen.

Er is nu zelfs een model dat het water tot 60 graden kan verwarmen, de leidingen met uv straling reinigt en aangesloten kan worden op de waterleiding. Dergelijke modellen zijn natuurlijk prijzig, maar worden in de loop van de tijd steeds goedkoper.

Natuurlijk kan je zelf zuigen en dweilen. Maar wij vinden het met 3 katten toch wel heel fijn dat hij er is.

Oh als ik dat toch had geweten... ik heb 2,5 jaar geleden er ook 1 gekocht maar dat is inderdaad een natte doek erover. Niet heel geniaal. :')
Maargoed, verwacht dat de prijsklasse dan ook wel anders is dan deze. Voor het bijhouden van het stofzuigen (als de hond niet in de rui is) gaat dit prima. Dweilen is zo-zo, als ik 'm meerdere keren rond laat gaan is het wel toonbaar. Nadeel is ook nog eens dat ik een witte vloer heb.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 15:13

Niqui schreef:
DemDeempel schreef:

Mag ik vragen welk model jij hebt en voor hoeveel m2 deze geschikt is? Ik vind het niet erg om geld uit te geven maar zoek er wel eentje voor een woonkamer van 70m2 met veel hoeken.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 15:29

@Kaja: ik heb de Dreame L10s Ultra en die heeft een accuduur van 210 minuten voor een max. oppervlakte van 200m2. Deze heeft een camera voor een betere obstakelherkenning. De Dreame L10 Ultra (zonder de s erachter) heeft die camera (en de automatisch doserende zeepflacon) niet, maar die is ook prima.

Tijdens de Amazon Prime days zijn ze regelmatig een stuk goedkoper en ik verwacht dat beide modellen tijdens de Black Friday sale ook weer goedkoper worden.

Inmiddels is er ook een nieuwe versie uit, de Dreame L20 Ultra die over nog meer nieuwe gadgets beschikt.

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 16:22

@Niqui, dit is precies wat ik bedoel inderdaad. Wat jij beschrijft is wat je zoekt als dweilfunctie maar vaak niet wat erop zit, nu wil ik ook een nieuwe haha. Toch weer iets gevonden in dit topic voor de black friday deals.

Ik bedoel voor de rest zoek wat Nique beschrijft en ga niet alleen op het woordje dweilfunctie af want het zijn echt grote verschillen.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 16:29

Niqui schreef:
@Kaja: ik heb de Dreame L10s Ultra en die heeft een accuduur van 210 minuten voor een max. oppervlakte van 200m2. Deze heeft een camera voor een betere obstakelherkenning. De Dreame L10 Ultra (zonder de s erachter) heeft die camera (en de automatisch doserende zeepflacon) niet, maar die is ook prima.

Tijdens de Amazon Prime days zijn ze regelmatig een stuk goedkoper en ik verwacht dat beide modellen tijdens de Black Friday sale ook weer goedkoper worden.

Inmiddels is er ook een nieuwe versie uit, de Dreame L20 Ultra die over nog meer nieuwe gadgets beschikt.

Bedankt voor je reactie.
Ik wil er graag eentje, bij voorkeur natuurlijk in de korting. Echter zie ik door de bomen het bos niet meer en heb er echt 0,0 verstand van. Een dweilfunctie klinkt echt super, maar moet natuurlijk wel een bijdrage zijn en geen ergernis. Max oppervlakte is helemaal top, dan zou onze woonkeuken er ook bij kunnen.

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:18

Niqui, gaat toch op mijn lijstje. Dankjewel voor je uitgebreide antwoord

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:33

Hier gaan we de aanbiedingen toch ook even in de gaten houden voor een aantal dingen die we nog graag willen hebben. Ik heb vorig jaar o.a. 2 paar Timberlands met echt mega toffe korting (50%) gekocht waar ik nog steeds heel blij mee ben- wandelschoenen. Dat scheelde echt veel geld.

Dit jaar hoop ik een jas voor hondensport van het merk Pinewood met een beetje korting te vinden.
Ze hebben niet vaak korting op dit specifieke model helaas, but one can hope :')
Kan in ieder geval even afwachten en kijken of er een korting komt voordat ik overga tot kopen.

Afbeelding

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:43

Wij zijn op zoek naar een nieuwe tv.
Liefst Sony, 65inch, oled als de prijs interessant is.

Verder zou een wintertrainingsvest voor met de honden ook wel handig zijn voor mijn man en dochter.
Dus ik volg Cursebreaker.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:44

Voor fijne vesten zou je ook eens naar merken als Revolution Race (en vergelijkbaar) kunnen kijken. Die hebben sowieso vaker hele fijne kortingen. Heb daar laatst nog een van m'n favo vesten met 30% korting gekocht bv. :j Maar mocht er rond BF nog een mooie korting voorbij komen, zal ik 'm delen - houd de aanbiedingen van dit merk toch goed in de gaten altijd hihi.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:48

Niqui schreef:

Dank je, die klinken ook goed, misschien toch nog even afwachten dan en het budget wat opschroeven.
Voor hier zou een beetje nat dweilen geen probleem zijn, het zijn maar drie ruimtes die eigenlijk echt gedweild kunnen worden, en die zijn niet heel groot. Gaat gewoon om het verwijderen van wat vet op de keukenvloer en wat stof. Het echte dweilen doe ik dan eens in de zoveel weken even zelf.

Wel een vraagje nog aan de mensen die al een dweilrobot hebben, is het mogelijk om eventueel bij een dweilrobot ook wat schoonmaakazijn en/of allesreiniger aan het water toe te voegen?

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 18:43

@Siasmeesje: azijn zou ik niet adviseren, dat kan de rubbers aantasten.
Voor wat betreft de allesreiniger: je kan een schoonmaakmiddel gebruiken dat niet schuimt en waarbij je geen emulsies kan krijgen (d.w.z. dat het niet goed mengt). Voor het behoud en de garantie van een dweilrobot wordt aangeraden om hier een geschikt middel voor aan te schaffen zoals Woldoclean of Biohy, via bijv. Amazon.de. Dan weet je zeker dat het goed gaat. Zorg er wel voor dat je het middel heel goed verdunt, anders kan het alsnog gaan schuimen.

Hiermee kan je ook de losse zeepflacons van de Dreame - sterk verdund -, navulllen. Veel mensen doen dat, maar dat hoeft niet persé, want de gevulde flacons zijn ook los te koop via Amazon.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 20:24

Dat wat ik nog niet wist dat ik het nodig had :j ….die robotstofzuiger…
oh my…dat klinkt ideaal zeg…zijn die dingen slim genoeg om gelijkvloers meerdere ruimtes mee te nemen (geen drempels)? Zo ja dan komt zo’n ding acuut op mijn lijstje!

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 21:09

De Dreame L10s Ultra staat nu voor 899 euro
Dreame L20 Ultra 1199 en de complete 1299 euro.

Wellicht straks een goede aanbieding.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 21:26

Kaja schreef:
De Dreame L10s Ultra staat nu voor 899 euro
Dreame L20 Ultra 1199 en de complete 1299 euro.

Wellicht straks een goede aanbieding.

Er zijn deze maand al wat goede aanbiedingen geweest bij Mediamarkt/Saturn.de en Amazon Duitsland. Voor de L10 Ultra € 599,-, voor de L10s €755,- en voor de L20 €1008,-. Hopelijk tijdens Black Friday weer omlaag.