Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robin_S schreef:Noem het dan een kind, helemaal prima voor mijer bestaat hoe dan ook een groot verschil tussen verschillende leeftijden.
Sommige reacties tov de vriend zijn daarom dan ook zwaar overdreven, vind ik.
Stroken in ieder geval niet met de realiteit van 11-jarigen, die in de meeste gevallen toch zelfstandig genoeg zijn om een dagje lekker thuis te kunnen zijn. Er was een volwassene bij. Die volwassene heeft aangegeven dat ze dat niet nog een keer zou doen - goed. Niks aan de hand dus![]()
Maar om die man dan zo door het slijk te halen omdat hij dit aan TS vroeg (hij vertrouwt zijn vriendin gewoon) vind ik overdreven. TS zou inmiddels single zijn als ze alles hier serieus nam
Jennyj01 schreef:Persoonlijk vind ik dat je best een dagje op het kind van je partner kan passen. Als het zijn weekend is en het gaat om een jaarlijks festival. Zelf zou ik er dan ook een goeie dag van maken. Met een 11 jarige kan je zo veel meer doen dan Netflix en de mac. Pretpark of zwembad. Slaapkamer bij papa een makeover (Lees fout behangetje erin) Wedden dat je nooit meer hoeft op te passen. Of mee naar stal en een les mee rijden.De mogelijkheden zijn eindeloos. Verwacht alleen niet dat een 11 jarige exact kan aangeven wat ze willen. Je zal dat dus wel zelf moeten optuigen.
Femke_Tweety schreef:Gevraagd en een nee als antwoord,
Gevraagd en geen antwoord,
Of gevraagd en een helder niet mis te verstaan ja,
Dat zijn nogal verschillende dingen....
_
Begrijpt hij wat je het échte probleem vindt?
Dus niet zozeer dat je zijn dochter een probleem vindt, alswel het 'er maar vanuit gaan dat het wel gebeurt'?
Roosch schreef:Maar dat is wel zorgelijk, Relaxed. Hij heeft dus vanuit eerdere relaties een instapklaar gezin/vervangende moederfiguur gekregen. Dat is niet hoe jij erin staat zo te lezen.