Oh en deze duiker (ik dacht tot 5 minuten geleden dat het een golfer was..)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ibbel schreef:Over het algemeen worden allochtonen slechter betaald/hebben de vervelendere banen/hebben een lagere SES. Zo beter?
Ja, er zijn goed betaalde zwarten en slecht betaalde blanken, maar over het algemeen lopen zwarte vrouwen nog een heel stuk vérder achter in gelijke beloning/waardering dan witte.
Sokje_6 schreef:In Drunen langs de snelweg staat ook een vreemd ding. Is het een S, is het een driehoek, je weet het niet!
[ [url=m/Prnnyg.jpg]Afbeelding[/url] ]
tiwi1969 schreef:Prachtig en ik heb al heel wat Apeldoornse kunst voorbij zien komen, maar wij hebben ook nog de duurste “hooibalen” van Nederland.
[ [url=m/izzl0s.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit mooie schepje wat eerst op deze rotonde stond en nu op een hele mooie plek aan het water waar wij de as van mijn vader te water hebben gelaten.
Dat vind ik dan weer mooi, mijn vader zijn tuin was zijn passie en precies op die plek verscheen het schepje.
[ [url=m/Ao4Q2I.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Coco4life schreef:De konninginnen door Tom Claassen is ook niet niks hoor, twee kalven die over een lantaarn heen hangen. Breda kan er ook wat van.![]()
[ [url=m/vWWHWM.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hbNibF.png]Afbeelding[/url] ]
Oh ja, De bromtol door Piet Hohmann op de rotonde in Oosterhout:
[ [url=m/YLdOOb.jpg]Afbeelding[/url] ]
De tol vind ik wel grappig. Maar die kalveren, wtf?
pjer schreef:In Almere hebben we een hoop rare kunst, maar de olifanten vind ik dan wel weer heel schattig. Alleen waarom ze nou in een klaverblad van de snelweg staan?
[ [url=m/0CjzdU.jpg]Afbeelding[/url] ]
edit:
Ik dacht altijd dat deze 'poep aan mijn schoen' heette, maar het is blijkbaar "Don't wait for me in a borrowed home"
[ [url=m/HxHc9G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cer schreef:Leuk, nav dit topic dacht ik aan kunst hier in de buurt, maar ik kan niet veel verzinnen, behalve de scheppen bij scheveningen..
Die zijn verder niet raar ofzo, ik had alleen geen idee, maar nu weet ik dat het met de Plantsoenendienst te maken heeft
https://standbeelden.vanderkrogt.net/ob ... ord=ZH15ty
BaileyMix schreef:Heerlijk topic, afschuwelijk allemaal![]()
Ik toog iedere ochtend langs dit, ik vind het iedere keer weer een gedrocht en behoorlijk misplaatst langs zo'n ontzettend oude singel. Maar ik ben sowieso geen moderne kunst-liefhebber, dus het ligt vast aan mij.
https://static.wixstatic.com/media/70df ... edited.jpg