Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qimm

Berichten: 15227
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:12

VogeltjeM schreef:
Zo gaat 'ie lekker jongens, van feelgood-topic naar afzeiktopic :roll:


Idd beetje jammer weer...

Ik heb me verder uitstekend vermaakt tot de laatste paar reacties. Leven en laten leven.

Suzanne F.

Berichten: 49664
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:31

Nou mijn opmerking was goed bedoeld. Het is nog een jong meisje en ik zou als ouders toch echt met mijn dochter praten over wat ze wel en niet online zet en wat ze van zichzelf en over zichzelf laat zien.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110979
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:33

Suzanne F. schreef:
Nou mijn opmerking was goed bedoeld. Het is nog een jong meisje en ik zou als ouders toch echt met mijn dochter praten over wat ze wel en niet online zet en wat ze van zichzelf en over zichzelf laat zien.


Helaas hebben negen van de tien ouders echt geen idee over wat hun kinderen online uitspoken.
Of ze denken het te weten..

capopjekop

Berichten: 30742
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:50

Ik vind het goed dat mensen op de mogelijke nadelen wijst. Kan zomaar dat iemand daar niet bij stil staat.

Aan de andere kant vind ik het ook wel verfrissend als mensen open zijn over zulke zaken. Blijft toch altijd een soort taboe op hangen

nevica

Berichten: 1092
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 12:04

Ik ging ook even kijken maar zulke vreemde dingen staan er niet op dus weet niet wat jullie zien. Zal wel generatiekloof zijn.

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 19:23

Suzanne F. schreef:
Urbanus schreef:
Dat wordt wel interessante content naast de christelijke filmpjes!


Nou inderdaad. Weet niet of dat verstandig is aangezien je bekeerd bent tot de Islam.
Misschien moet je voorzichtig zijn met wat je post en van jezelf laat zien online.


Ik heb niks meer te maken met de Islam, grootste fout die ik ooit heb mogen maken en dat weten mijn volgers ook. Ik ben op dit moment niet gebonden aan een geloof en ik weet wat ik doe.

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 19:24

Cayenne schreef:
Suzanne F. schreef:
Nou mijn opmerking was goed bedoeld. Het is nog een jong meisje en ik zou als ouders toch echt met mijn dochter praten over wat ze wel en niet online zet en wat ze van zichzelf en over zichzelf laat zien.


Helaas hebben negen van de tien ouders echt geen idee over wat hun kinderen online uitspoken.
Of ze denken het te weten..


Mijn ouders zijn zich bewust van alles wat ik post en doe op het internet. Dus ja, 9 van de 10 ouders, maar niet de mijne.

Laten we trouwens ook gewoon ontopic blijven.

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 19:25

Qimm schreef:
VogeltjeM schreef:
Zo gaat 'ie lekker jongens, van feelgood-topic naar afzeiktopic :roll:


Idd beetje jammer weer...

Ik heb me verder uitstekend vermaakt tot de laatste paar reacties. Leven en laten leven.


Dat dus, maarja, typisch “bokt” he ;)

Cayenne schreef:
Ik zie op die pagina welgeteld 1 advertentie en voor de rest vooral wat nietszeggende filmpjes met weinig inhoud.
Hoezo ben je dan meteen influencer?


Ik heb met ongeveer 20 bedrijven tot nu toe samenwerkingen gehad, dus ik mag mijzelf kleinschalig influencer noemen ja.

purny

Berichten: 27666
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:29

Wel als je filmpjes plaats erbij vermelden dat je het hebt gehad... anders kan je problemen krijgen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42098
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:30

Wintu schreef:
foxy80 schreef:


Maken die geen klopboren? :wow:

Nee, magic wands <3
Zelfde idee _O-

Ze maken klopboren, graafmachines, warmtepompen en blijkbaar ook magic wands. Van alle markten thuis :)).

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 19:31

purny schreef:
Wel als je filmpjes plaats erbij vermelden dat je het hebt gehad... anders kan je problemen krijgen


Hoe bedoel je preciess? Wat hebt gehad? Hahaha

L_iek
Berichten: 9742
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:39

Photograph schreef:
purny schreef:
Wel als je filmpjes plaats erbij vermelden dat je het hebt gehad... anders kan je problemen krijgen


Hoe bedoel je preciess? Wat hebt gehad? Hahaha


De producten.

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 19:52

Volgens mij maak ik met de bedrijven zelf afspraak over hoe en wat. Er zijn geen “officiele” regels voor. De bedrijven vertellen mij zelf wat zij verwachten.

Nogmaals voor degene die het niet gelezen hebben, laten we ontopic blijven.

KSHancox
Berichten: 1272
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:54

Photograph schreef:
Volgens mij maak ik met de bedrijven zelf afspraak over hoe en wat. Er zijn geen “officiele” regels voor. De bedrijven vertellen mij zelf wat zij verwachten.


https://www.acm.nl/nl/publicaties/voorl ... me%20maakt.

Citaat:
Als een influencer een vorm van vergoeding ontvangt voor een aanbeveling is sprake van reclame. Het moet duidelijk zijn voor consumenten wanneer de influencer reclame maakt. Anders worden consumenten misleid. Misleiding is verboden volgens de consumentenregels. Zowel de influencer als het bedrijf dat een influencer inschakelt moeten zich aan die regels houden.

purny

Berichten: 27666
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:04

Thnx KsHancox, dit bedoel ik.

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:20

Photograph schreef:
purny schreef:
Wel als je filmpjes plaats erbij vermelden dat je het hebt gehad... anders kan je problemen krijgen


Hoe bedoel je preciess? Wat hebt gehad? Hahaha


Je moet ad of spon vermelden anders ben je illegaal, in ieder geval op insta.

fotolijstje

Berichten: 2748
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:26

Als het een advertentie is dan moet het er wel bij staan inderdaad, ook op tiktok trouwens. Dat moet volgensmij op elk social media platform.

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 20:28

Daarnaast staan er nu geen advertenties op mijn Tiktok, behalve die met de armbandjes, die had ook zo’n ad teken, maar die is opeens weg. Ik heb dat aan het bedrijf aangegeven maar ze hebben er tot op heden nog niks aan gedaan. Verders staan er geen samenwerkingen meer op mijn profiel, omdat die van heel lang geleden zijn. Wel staan alle samenwerking gespaard op me instagram highlight. Dus jullie hoeven je nergens zorgen over te maken :)
Laatst bijgewerkt door Photograph op 16-06-23 20:37, in het totaal 2 keer bewerkt

fotolijstje

Berichten: 2748
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:30

Je "vergoeding" is je vibrator hè

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 20:31

fotolijstje schreef:
Je "vergoeding" is je vibrator hè


Heb ik de video al geplaatst dan? Nee, precies.
Ik heb met het bedrijf afspraken gemaakt over wanneer ik de video plaats, dus snap uberhaupt niet waar jullie je nu zo ongelofelijk druk om maken.

Alle advertenties die er voor 1,5/2 jaar geleden op stonden, kon je zien dat het reclame was, omdat ik dat via een advertentiecode naar het bedrijf moest sturen waarvoor zij betaalde.

Dit is ook het laatste wat ik erover zeg. Fijn dat dit van een vibratortopic naar een “regeltjes voor influencers” tiktok verandert. Als jullie het daarover willen hebben, moeten jullie maar een eigen topic aanmaken. Maar het is niet de bedoeling om offtopic te gaan naar mijn mening!
Laatst bijgewerkt door Photograph op 16-06-23 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42098
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:33

Photograph schreef:
KSHancox schreef:


Ik ontvang geen vergoeding, dus daarom geen “officiele” regels :)

Het enige wat ik krijg is of het product gratis en/of ik moet een aankoop waarop ik 20% korting krijg. Daarnaast staan er nu geen advertenties op mijn Tiktok, behalve die met de armbandjes, die had ook zo’n ad teken, maar die is opeens weg. Ik heb dat aan het bedrijf aangegeven maar ze hebben er tot op heden nog niks aan gedaan. Verders staan er geen samenwerkingen meer op mijn profiel, omdat die van heel lang geleden zijn. Wel staan alle samenwerking gespaard op me instagram highlight. Dus jullie hoeven je nergens zorgen over te maken :)

Je krijgt toch een product?

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 20:35

Lees mijn laatste bericht San, dan is een vibrator inderdaad de vergoeding, maar dan nog zit ik nergens fout. Want als ik een video maakte wat advertentie is, stond dit er ook bij. Dus ik weet niet waar mensen nou moeilijk over doen? Omdat ik net 1 dag een vibrator heb en nu wordt gedacht dat ik geen video ga plaatsen..? Ik krijg tijd om een video te creeeren etc, een video hoeft niet op de dag van binnenkomst van het product geplaatst te worden.. Dat zou een beetje moeilijk worden, haha

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 20:37

Maargoed, laten we weer ontopic gaan. Zijn er meer mensen die gebruiken maken van de “Toys”?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42098
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:39

Dat is niet ontopic. Dat gaat over batterijen in je vibo stoppen.

thequeensmum
Berichten: 3609
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:42

_San87_ schreef:
Dat is niet ontopic. Dat gaat over batterijen in je vibo stoppen.

Je bent me net voor San87. Ontopic is idd waar de batterijen in moeten. Zullen we daar nog even over doorgaan dan maar?