paasei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 21:23

_O- dit komt niet goed. Ik wil graag een meter sneeuw met overdag een knisperende-10 met blauwe lucht en windstil. In de nacht een beetje kouder en een gezellig windje zodat ik me kan mummificeren in twee donsdekens en m’n twee teddy spreien.

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 21:35

DuoPenotti schreef:
Elke vierkante meter zou het bijna ander weer zijn :P

Dat werkt nog steeds niet want dan loopt jou vierkante meter droog hooiland nog steeds onder door de afwatering van mijn vierkante meter regen. En Tazzey's vierkante meter sneeuw zou smelten doordat jou zonneschijn reflecteert op mijn regenwater!

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 21:36

lor1_1984 schreef:
Graadje of 18-22, liefst iets kouder nog zodat mijn Shih Tzu gewoon overdag uitgelaten kan worden.
Droog, lichte bewolking waar de zon geregeld doorheen piept en 's nachts voldoende regen voor de natuur.
Dat zou mijn ideale weer zijn. :)

Hier ben ik het helemaal mee eens _/-\o_

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 21:39

axel_1997 schreef:
DuoPenotti schreef:

Dat werkt nog steeds niet want dan loopt jou vierkante meter droog hooiland nog steeds onder door de afwatering van mijn vierkante meter regen. En Tazzey's vierkante meter sneeuw zou smelten doordat jou zonneschijn reflecteert op mijn regenwater!

-O-

Ja maar gelukkig hebben wij wat aaneengesloten vierkante metertjes :D

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 21:40

Tazzey schreef:
_O- dit komt niet goed. Ik wil graag een meter sneeuw met overdag een knisperende-10 met blauwe lucht en windstil. In de nacht een beetje kouder en een gezellig windje zodat ik me kan mummificeren in twee donsdekens en m’n twee teddy spreien.

+1 ! :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 21:50

axel_1997 schreef:
DuoPenotti schreef:

_O- Ja dit gaat lekker haha

nevica schreef:
Tazzey schreef:

+1 ! :D

Eindelijk iemand die mij begrijpt :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 23:05

Het zou veel koeler zijn vandaag
:\
Maar vond het nog steeds veel.te warm :')

Gelukkig lijkt Igor (Ome Cor voor intimi) nergens last van te hebben. Veel paarden staan de afgelopen dagen veel te zweten ook al staan ze op het heetst van de dag niet buiten.
Maar meneer heeft Gelukkig nergens last van. Mijn vorige had het altijd wel snel warm. Zo sneu altijd.

Afbeelding

Tazzey

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 00:20

Wel fijn dat je even een ritje hebt kunnen maken.

Ik heb de airco in de slaapkamer vandaag flink op de staart getrapt. Lig al de hele dag ziek op bed. Airco op 15 graden gezet en onder m’n dekbed weggekropen. Het is hier in de slaapkamer nu 15,5 graad, normaal niet iets dat we snel doen maar ik was zo beroerd dat ik de warmte helemaal niet meer kon velen. Hopelijk morgen een betere dag.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:32

Hier vannacht een vieze gore plaknacht... om 2 uur heb ik de ventilator te voorschijn getoverd en aangegooid...
En bij alles wat ik vanmorgen deed had ik een klamme rug... niet fijn.

Ik haat deze vieze pokke hitte

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:45

Ik moet netjes vandaag. WARM!!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:10

Ik was om 1u nog aan het proberen onze airco te fixen. Niet gelukt. Niet geslapen. Ugh

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 11:22

mijn airco in de slaapkamer was al 3 dagen kapot..... ventilator opgesnord en nu ben ik ziek, dat word ik altijd van ventilatoren. Ik heb het vandaag erg slecht, het zweet stroomt van m'n lijf, m'n haar is zeiknat van het zweet en ik kan niks.
De aircoman is geweest en hij druk op wat knopjes en de airco doet het. Fout van de gebruiker, ja m'n neus, hij heeft het 1 nacht gedaan en toen blies ie alleen maar wat lucht maar koelde niet en ik heb alleen het aan/uit knopje ingedrukt.
Nu mag ik er niet meer aankomen van mijn man, alleen hij :roll: zoals bij bijna alle andere apparaten in huis......

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 12:20

Cayenne schreef:

Boffen hier in Zuid-Limburg vielen vorige week woensdag zowaar druppels. Ik vond het zó heerlijk, dat ik niet eens de paraplu tevoorschijn haalde toen ik met de hond liep

Afbeelding

Afbeelding
Nu snak ik opnieuw naar dat weer :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 13:41

Leuke van dit weer bloeddruk is dus waar aardig aan het zakken. -O-

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 13:50

hier in zuid holland, rockanje was gister super. flinke wind in de polder dus je kreeg de kans niet eens om te zweten.. als het stopt met waaien vind ik het niet leuk meer... houdt mijn hart vast voor de plakdagen die eraankomen, ik doe het niet zo goed op hoge luchtvochtigheid.

Verder draait mijn ventilator bijna dag en nacht in de flat. Daar is het maar een paar graden koeler dan buiten helaas. zodra de zon van de flat is om 9 uur gaat alles tegen elkaar open. lang leven de horren.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 13:53

Hier zo is het even koel, en dan 2 minuten later hitte. Wat leuk zeg...

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 15:18

Morrie schreef:
mijn airco in de slaapkamer was al 3 dagen kapot..... ventilator opgesnord en nu ben ik ziek, dat word ik altijd van ventilatoren. Ik heb het vandaag erg slecht, het zweet stroomt van m'n lijf, m'n haar is zeiknat van het zweet en ik kan niks.
De aircoman is geweest en hij druk op wat knopjes en de airco doet het. Fout van de gebruiker, ja m'n neus, hij heeft het 1 nacht gedaan en toen blies ie alleen maar wat lucht maar koelde niet en ik heb alleen het aan/uit knopje ingedrukt.
Nu mag ik er niet meer aankomen van mijn man, alleen hij :roll: zoals bij bijna alle andere apparaten in huis......

OMG PRECIES HETZELFDE HIER
Ik gaf ook mijn vriend de schuld :o

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 15:21

Granoek schreef:
Morrie schreef:

OMG PRECIES HETZELFDE HIER
Ik gaf ook mijn vriend de schuld :o

Haha, hier al bijna een echtscheiding

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 15:41

Gisteren en vandaag al een stuk beter gelukkig, ook fijn windje!
Hond wil wel weer te pas en te onpas naar buiten..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 18:23

rien10 schreef:
Ik moet netjes vandaag. WARM!!

Ben op de E-bike gegaan. Was warm, door de stad fietsen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 18:45

Het was vanmiddag opeens bewolkt hier. Dat was wel even vreemd _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 18:49

Hier ook maar was voor erg korte duur helaas. Had van mij rest van de middag wel bewolkt mogen blijven.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 18:58

Mijn chronische depressie is daadwerkelijk op zijn 'best' in de zomer. Ik kan niet over die hitte, heb er een hekel aan, niks goed gebeurd er na 25 graden... kak weer.

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 20:27

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 20:56

Ondanks dat het vandaag buiten prima te doen is. Vond ik het op kantoor bagger. Ik moest vandaag overwerken op de 4de verdieping. Pak zon op het gebouw en een kapotte airco.
Zit je dan van 8 uur smorgens tot 20 uur savonds.