Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Elke vierkante meter zou het bijna ander weer zijn
axel_1997 schreef:DuoPenotti schreef:Elke vierkante meter zou het bijna ander weer zijn
Dat werkt nog steeds niet want dan loopt jou vierkante meter droog hooiland nog steeds onder door de afwatering van mijn vierkante meter regen. En Tazzey's vierkante meter sneeuw zou smelten doordat jou zonneschijn reflecteert op mijn regenwater!
axel_1997 schreef:DuoPenotti schreef:Elke vierkante meter zou het bijna ander weer zijn
Dat werkt nog steeds niet want dan loopt jou vierkante meter droog hooiland nog steeds onder door de afwatering van mijn vierkante meter regen. En Tazzey's vierkante meter sneeuw zou smelten doordat jou zonneschijn reflecteert op mijn regenwater!
nevica schreef:Tazzey schreef:dit komt niet goed. Ik wil graag een meter sneeuw met overdag een knisperende-10 met blauwe lucht en windstil. In de nacht een beetje kouder en een gezellig windje zodat ik me kan mummificeren in twee donsdekens en m’n twee teddy spreien.
+1 !
Morrie schreef:mijn airco in de slaapkamer was al 3 dagen kapot..... ventilator opgesnord en nu ben ik ziek, dat word ik altijd van ventilatoren. Ik heb het vandaag erg slecht, het zweet stroomt van m'n lijf, m'n haar is zeiknat van het zweet en ik kan niks.
De aircoman is geweest en hij druk op wat knopjes en de airco doet het. Fout van de gebruiker, ja m'n neus, hij heeft het 1 nacht gedaan en toen blies ie alleen maar wat lucht maar koelde niet en ik heb alleen het aan/uit knopje ingedrukt.
Nu mag ik er niet meer aankomen van mijn man, alleen hijzoals bij bijna alle andere apparaten in huis......
Granoek schreef:Morrie schreef:mijn airco in de slaapkamer was al 3 dagen kapot..... ventilator opgesnord en nu ben ik ziek, dat word ik altijd van ventilatoren. Ik heb het vandaag erg slecht, het zweet stroomt van m'n lijf, m'n haar is zeiknat van het zweet en ik kan niks.
De aircoman is geweest en hij druk op wat knopjes en de airco doet het. Fout van de gebruiker, ja m'n neus, hij heeft het 1 nacht gedaan en toen blies ie alleen maar wat lucht maar koelde niet en ik heb alleen het aan/uit knopje ingedrukt.
Nu mag ik er niet meer aankomen van mijn man, alleen hijzoals bij bijna alle andere apparaten in huis......
OMG PRECIES HETZELFDE HIER
Ik gaf ook mijn vriend de schuld