Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Josien_ schreef:Het hoeft van mij ook niet per se elke dag 25 graden of warmer te zijn hoor, maar vanaf mei toch graag tussen de 18 en 25 graden overdag en niet elke week terug de paddock zien veranderen in modderpoel
Celebi schreef:@Germie, kun je het vlas niet gewoon bestellen en het daarna opslaan in je lege stal wanneer ze toch wel 24/7 buiten kunnen blijven? Misschien een tussenoplossing. Tegen de tijd dat je de stal weer nodig hebt gooi je het weer in de trailer.
-
Hier is alles inderdaad wéér een zwembad. Bizar gewoon.
Mando schreef:Grens Groningen Fryslân nog geen druppel gevallen en zo te zien gaat het bij ons redelijk langs
Normaal ga ik eerst mando doen maar ik dacht nu ga eerst al het andere doen en vanmiddag mando, mocht het dan regenen dan kan ik de binnenbak in.
Nu staan ze lekker in de paddock
Weer is hier wel benauwd.
karuna schreef:Als je een paar balen los koopt ergens kun je die opgebruiken zonder dat je met een te grote voorraad blijft zitten.
Dat gezegd hebbende hier valt het nog mee kwa regen en temperatuur. Het voelt al dagen als voorjaar. zonder jas de hond uitlaten. Ritjes met de scootmobiel ook.