chanicha schreef:En dat je als kind klakkeloos gelooft wat je moeder zegt, zonder er een seconde aan te twijfelen!
"Van worteltjes krijg je goeie ogen!"
Ja, ik eet héél graag wortels, maar mijn ogen zijn echt prut

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AyDeeDee schreef:Oh fantastisch dit topicik zag hem vorige week al voorbij komen en sindsdien steeds weer. En steeds weer denk ik ja wat is volwassen worden nou eigenlijk inderdaad.. Ik weet het oprecht niet. Maar als ik door het topic heen scrol lees ik zo veel dingen dat ik denk pfff ja dat.
![]()
Maar vooral vind ik persoonlijk volwassen worden soms ook heel erg saai.. Ik weet ook niet of ik ooit echt 100% volwassen kan worden, bij volwassen worden denk ik toch wel vaak aan serieus zijn en verantwoordelijkheidsgevoel hebben enzo, en ja soms heb ik gewoon dagen (of weken) dat ik daar echt even geen zin in heb..
Ibbel schreef:Ik vind deze voorbeelden trouwens meer voorbeelden van 'zelfstandig worden' dan van 'volwassen worden'. Daar zit wat mij betreft een duidelijk verschil tussen
DuoPenotti schreef:Tiggs schreef:Eentje waar ik vandaag achterkwam: dat je Mac/Burger King niet meer lekker vindt en alleen nog vet en zout proeft
Blij dat ik nog niet volwassen ben
Mac Drek blijft af en toe heerlijk
LWDaisy schreef:Granoek schreef:Volwassen worden is een scrub daddy & pink stuff kopen om dan vervolgens mega blij te zijn omdat het zo goed werkt
Of je tafel schoonmaken terwijl die al schoon is, omdat je zo van de geur van de marseille-spray houdt