Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:De sms jes waarin ze zeiden dat ze niks achterliet voor me zijn beide verdwenen, die hebben ze dus teruggehaald, maar ik neem aan dat die nog wel te vinden zijn in registers. Maar ze weten dus dondersgoed war ze mee bezig zijn wat ze wel en niet per sms kunnen zeggen en wat ze per telefoon moeten doen..
Lusitana schreef:Dat zijn de mensen die me zitten te bedriegen, dat is het hele probleem!
Ik heb nu een paar euro o van te eten waar ik het mee moet doen tot de drieentwintigste, ik heb die vijfentwintig euro gewoon niet. Voor die advokaat kan ik bijstand krijgen, die hoef ik waarschijnlijk niet eens te betalen.
De sms jes waarin ze zeiden dat ze niks achterliet voor me zijn beide verdwenen, die hebben ze dus teruggehaald, maar ik neem aan dat die nog wel te vinden zijn in registers. Maar ze weten dus dondersgoed war ze mee bezig zijn wat ze wel en niet per sms kunnen zeggen en wat ze per telefoon moeten doen.
sasja0705 Zij weten niet dat ik met een advokaat bezig ben. De advokaat zal de eerste zijn die contact met ze opneemt en naar het hondje zal vragen. De plaatselijke GNR weet dat er een hondje bij betrokken is, uit de berichten blijkt dat er een hondje is en dat ze zeggen dat het goed verzorgd zal worden, dus als er wat gebeurt komt er een politieonderzoek en zijn ze helemaal de sjaak.
Ik hoop dat de mensen waar het om gaat niet meelezen op deze site?
.
meggiemeg schreef:Lusitana schreef:De sms jes waarin ze zeiden dat ze niks achterliet voor me zijn beide verdwenen, die hebben ze dus teruggehaald, maar ik neem aan dat die nog wel te vinden zijn in registers. Maar ze weten dus dondersgoed war ze mee bezig zijn wat ze wel en niet per sms kunnen zeggen en wat ze per telefoon moeten doen..
Een screenshot maken met je telefoon als er berichten binnen komen die ze kunnen verwijderen.Heb je altijd iets om op terug te vallen.
imaudy schreef:Ze hebben steeds aangedrongen om haar daar te laten en via de telefoon aangegeven dat als ik haar niet neem, ze ook geen geld hoeven geven, want dan heb ik de kosten niet.ik heb gezegd dat ik het hondje wél wil en toen was het van tja dan weet ik het even niet meer want er is geen geld.MIsschien mis ik wat, hebben die mensen dan gezegd dat je het hondje niet krijgt? Ik zou eerst proberen het zonder advocaat af te handelen. Het lijkt mij dat die mensen wel begrijpen dat ze niet onder dat stukje van het testament uitkomen.
Bedenk wel dat het "aardig" is als ze het hondje komen brengen. Voor hun is het ook 600 km in totaal.
Ik zou die mensen bellen en vragen voor een datum waarop ze het hondje komen brengen.
anjali schreef:Maar, stel dat het hondje zou overlijden, krijgen ze dan toch nog geld? Een vriend van me was gaan scheiden en had de kat bij zijn ex gelaten en betaalde alimentatie voor die kat (omdat ze hem samen genomen hadden zei hij.) Hij had geen bezoekrecht, mevrouw had een nieuwe relatie waar ze mee samenwoonde. Jarenlang heeft hij die alimentatie betaald totdat hij erachter kwam dat de kat al lang dood was terwijl hij doorbetaalde.
Niwla schreef:Wat een lastige situatie.
Maar even advocaat van de duivel hè: het is toch niet hun probleem dat jij geen vervoer hebt om het hondje op te halen? Ik snap dat zij de auto van je vriendin hebben, maar je bent zo een paar uur kwijt om alleen een hondje te brengen. Ik zou daar zelf ook niet zo’n zin in hebben.
Niwla schreef:Wat een lastige situatie.
Maar even advocaat van de duivel hè: het is toch niet hun probleem dat jij geen vervoer hebt om het hondje op te halen? Ik snap dat zij de auto van je vriendin hebben, maar je bent zo een paar uur kwijt om alleen een hondje te brengen. Ik zou daar zelf ook niet zo’n zin in hebben.
Lusitana schreef:Niwla schreef:Wat een lastige situatie.
Nee dat snap ik, maar wat ik zeg er zit ook aanvast dat ze een uitje van haar naar mij ooit ook al door de neus geboord hebben dus iets van belofte maakt schuld. Maar ik snap dat ik ze daar niet aan kan houden en daarom ben ik van meet af aan al bezig om voor een oplossing te zorgen.
Maar ze hebben NIET aangegeven dat dit specifiek een probleem voor ze was ofzo. Het hondje afgeven is het probleem.
Omdat de treinen staakten en in bussen ze in het ruim had gemoeten wat ik niet wil, kon ik ook niet tot bv halverwege, dat nu wel weer mogelijk is als ik weer geld heb en dat kan ik dan ook aanbieden.