Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Mallow schreef:Ik zou echt weg blijven bij de Renaults en andere Franse auto’s. Ik heb inmiddels ruim 13 jaar franse auto’s en echt niets anders dan ellende, reparaties gaan nooit eens om 200,-. Heb de aanschaf verdubbeld aan reparatie.
Zou kiezen voor een betrouwbaar merk, waarbij Toyota echt op 1 staat maar daar betaal je ook voor. Japans is het meest betrouwbaar.
Ik ben momenteel aan het kijken voor een occasion, beetje hetzelfde wat jij omschrijft. Meest betaalbare is ford fiesta.
Zou zelf graag een yaris willen, maar 9000,- voor een auto van 10 jaar oud in dit formaat weiger ik
Ja ik snap dat je dan zelf geen Renault meer wilt. Maar zo heeft iedereen andere ervaringen. Hier meerdere Renaults en nooit problemen. De oh zo betrouwbare Volkswagen iedere x dikke ellende.
Ze zijn zo degelijk…. Nou mijn reet.
Jester_ schreef:Idd, ik heb een clio uit 2013 gehad en een 208. Nu een nieuwe micra. Allemaal fijne auto's met mooi formaat. Je kunt dan prima 3 of 4 mensen meenemen voor een stuk, zeker kinderen. Je kunt fatsoenlijk je spullen kwijt.
Ik heb ook een c1 en een i10 gehad maar dat vond ik echt gebakjes en 10x niks. Je kunt amper 1 persoon achterin en nog geen krat bier in de kofferbak doen
Janinevv schreef:Zijn de jongere auto’s van i10 ook ruimer ?
Of is dit altijd zelfde ruimte gebleven?