Vloer legger, is dit oplichting?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elmiran

Berichten: 7552
Geregistreerd: 11-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-23 21:44

Jennyj01 schreef:
Dus je hebt ze bedankt en een compliment gegeven omdat je zo tevreden bent. En vervolgens plaats je hier een bericht over dat je geïntimideerd bent en misschien wel opgelicht door je Marrokkaanse vloerleggers. Heel bijzonder.


Jeetje.. je begrijpt er echt duidelijk niks van. Er is wel echt was mis gegaan met de betaling maar dat is niet mijn probleem meer. Degene die ze heeft ingehuurd heeft nu zijn deel mis gelopen.
Heel bijzonder dat je zo reageert zonder goed te lezen.
Laatst bijgewerkt door elmiran op 10-02-23 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

elmiran

Berichten: 7552
Geregistreerd: 11-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-23 21:45

Achterom schreef:
elmiran schreef:
Mijn oma was half Joods en mijn opa Chinees. Ik ben nog nooit voor racist uit gemaakt :n. Omdat men denkt dat ik helemaal Nederlands ben en zo'n uitspraak doe is het gelijk iets racistisch.

Nee, dat is niet de reden.
Je vermeldt de afkomst van die jongens, terwijl dat niet relevant is, en je koppelt bepaalde eigenschappen aan dat ras. Dat is rascisme, mooier kan ik het niet maken.

Het is heel vervelend wat je gebeurd is, maar tegelijkertijd heb ik ook zoiets van tja... je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, dan is het risico op dit soort gezeik natuurlijk wel groot.



Dit is ook niet waar. Ik had een bedrijf gevraagd met een goede naam maar die wilden de vloer niet leggen. Deze meneer heeft 12 jaar ervaring maar daar betaal je ook voor. Hij raadde mij aan om een hobbylegger te zoeken of iemand anders op werkspot omdat hij zelf alleen A merken mag leggen.

Jennyj01
Berichten: 5379
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 07:52

elmiran schreef:
Jennyj01 schreef:
Dus je hebt ze bedankt en een compliment gegeven omdat je zo tevreden bent. En vervolgens plaats je hier een bericht over dat je geïntimideerd bent en misschien wel opgelicht door je Marrokkaanse vloerleggers. Heel bijzonder.


Jeetje.. je begrijpt er echt duidelijk niks van. Er is wel echt was mis gegaan met de betaling maar dat is niet mijn probleem meer. Degene die ze heeft ingehuurd heeft nu zijn deel mis gelopen.
Heel bijzonder dat je zo reageert zonder goed te lezen.


Ik heb jou berichten wel goed gelezen hoor. En daarom ook kritiek op de manier hoe je hier mee omgaat. Blijkbaar is dat te ingewikkeld voor je want alleen reacties die in je straatje passen worden serieus genomen. Misschien is degene die de opdracht heeft aangenomen en de jongens heeft ingehuurd niet duidelijk geweest over de betaling. En daarover niet eerlijk naar jou. Hij heeft jou tenslotte ook niet verteld dat hij zelf niet komt maar twee anderen stuurt.

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 08:24

Ik denk dat je het niet begrijpt anders reageer je niet vanuit je héle hoge stoel zo op anderen.
Jouw reactie alleen al roept weerstand op, misschien accepteren dat er ook mensen zijn die anders denken dan jij :)*

meggiemeg

Berichten: 12270
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 09:29

IHN schreef:
Ik had het ook eens. 350 te besteden, dus ok plaats klus op werkspot en het bedrag erbij. Reageerde iemand die het daarvoor wilde doen. Stopte hij er halverwege mee, want meer kon ie niet doen voor dat geld. Ik zeg:je maakt het af of helemaal geen geld. Ik heb gezegd hoeveel ik te besteden had en wat ik daarvoor gedaan wilde hebben.. jij reageert erop. Duidelijker kan niet.

Daar ben je dan ook lekker mee, vind ik ook een bepaalde manier van onder druk zetten, zo van het is voor de helft klaar en ik stop, dan wil ze vast de andere helft ook gedaan hebben en kan ik meer vangen... Maar goed dat je dan zo er voor op komt wat er afgesproken is, sommige waren vast overstag gegaan.

pateeke
Berichten: 2300
Geregistreerd: 12-05-06

Re: Vloer legger, is dit oplichting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 10:29

Jenny, je hebt je mening intussen wel duidelijk gemaakt. Je gaat (de mening van) TS niet veranderen. Dat kan en mag je jammer vinden. Maar TS is niet verplicht hetzelfde te denken en voelen als jij (net als jij niet verplicht bent je aan te passen aan de mening en gevoelens van TS). Jullie hebben beide recht op een eigen mening en eigen gevoel.

elmiran

Berichten: 7552
Geregistreerd: 11-09-04

Re: Vloer legger, is dit oplichting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-23 15:20

@ jenny: Dan heb je dus niet goed gelezen .

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 22:42

Moderatoropmerking:
Zouden jullie de discussie over discriminatie/racisme hier willen staken? Inmiddels is alles wel gezegd, beschuldigen over en weer is niet nodig en daarbij ook niet constructief.

Soepblik
Berichten: 1184
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 23:37

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd, zie moderatoropmerking hier boven
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 12-02-23 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 23:45

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd, reactie op een verwijderd bericht
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 12-02-23 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

elmiran

Berichten: 7552
Geregistreerd: 11-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-23 03:50

Moderatoropmerking:
Zie moderatoropmerking enkele berichten hierboven
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 12-02-23 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Achterom
Berichten: 23114
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 10:48

Moderatoropmerking:
Zie moderatoropmerking enkele berichten hierboven
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 12-02-23 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd