Wat een verschrikkelijke lucht.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 15:34

Jaaaaa, love Black Opium! <3

Ik ben nu heel benieuwd naar de parfum uit de OP :')

StybbaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 15:48

Shenavallie schreef:
Tallie1979 schreef:
Waar ik voornamelijk misselijk van word, is mensen die roken en naar een asbak ruiken. Als mensen stevig doorpaffen, dan gaat die lucht overal in zitten. Dan sta je bij de bakker naast een wandelende asbak. Bleh!

En autoluchtjes met kokos of vanille :') ook om van over je nek te gaan.

Daar kan ik ook niet tegen. De meeste rokers hebben niet door hoe sterk zij naar een volle asbak ruiken en dat je die geur niet kunt verdoezelen met parfum of een kauwgum.

Of als je bij die mensen op bezoek bent en ze in huis roken en dan wierook gebruiken om de geur te ‘verdoezelen’. Daar gaat het echt niet beter van ruiken…

Anoniem

Re: Wat een verschrikkelijke lucht.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 16:12

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 16:37

Davidoff Coolwater :r Ze zeggen dat alle vrouwen die heerlijk vinden, ik vind m echt ranzig

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 16:42

Oh my! Ik had pas een verjaardag en ik dacht de hele tijd wtf ruik ik? Leek een combinatie tussen hele sterke alcohol en van die witte aanmaakblokjes. Bleek uiteindelijk ook een heel duur luchtje van iemand te zijn. OMG.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 16:46

Esmee_RS schreef:

Ik vind Black Opium veel te fris en zwak. Ik gebruik de "gewone" Opium. Maar nooit als ik gewoon ergens heen moet want daar is die geur niet geschikt voor vind ik. Black Opium zou dan wel kunnen. Wel vreemd dat je n.a.v. die naam juist iets zwaars zou verwachten wat het niet is.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 17:21

Zwitsal geur.

En baby's vind ik ook stinken

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 17:32

HAHAHAHAHA TS ... Nou, je bent dus echt niet de enige :')

Mijn vriend heeft een duur luchtje cadeau gekregen... Ik vind het ruiken naar van die dennenfris toiletreiniger :') :x Oh bah!!

Zelf ben ik dan wel weer een enorme fan van patchouli (puur, niet van die vieze parfums gemend met ...) en dat vinden veel mensen dan ook weer een vieze geur :)) Tzal wel aan mijn neus liggen :=

BoktVerlaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 17:49

Ik ben fan van alle geuren van Chanel behalve de No.19 want die droeg mijn schoonmoeder altijd…..associatie….

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-23 17:50

Esmee_RS schreef:

Ja dat vind ik ook een hele lekkere geur!

AvHdG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 18:11

Ik word inderdaad ook snel misselijk van nare geurtjes, vooral als mensen er teveel van op hebben.
Vind het ook zo irritant dat bepaalde geurtjes bij mensen gewoon niet matchen. heb het zelf ook met een geur gehad van diesel. Iemand had hem op en hij rook heerlijk, dus ik ook proberen. Echt vreselijk rook hij bij mij. Heel de dag misselijk en 2 mensen gaven ook aan dat het geurtje bij mij niet lekker rook.
Ben zelf overtuigd dat het niet licht aan een geurtje als je hem niet lekker vind, maar vaak past het gewoon niet bij iemands lichaamsgeur.

Brrr en autogeurtjes.. heel vies

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 20:58

Evelyne79 schreef:
Davidoff Coolwater :r Ze zeggen dat alle vrouwen die heerlijk vinden, ik vind m echt ranzig

Ik word er ook misselijk van! Heb hem ooit gekregen en meteen weer weggegeven

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:19

Ik weet even niet meer hoe het heeft, maar dat was vroeger erg in: blauwe, ondoorzichtige fles met een rood randje tussen fles en dop. Erg sterke en onaangename geur. Ik ga eens googlen. Of weet iemand hier het? Fles was hard-babyblauw.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:21

Loulou van Cacharel?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:22

Esmee_RS schreef:

Ja, love it. <3

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:23

prompter schreef:
Loulou van Cacharel?

Ja, dat zou wel eens kunnen. Vind jij die lekker? Was in de jaren ‘90 echt zo’n modegeurtje.

*edit* @prompter, ja, je hebt gelijk, dat is ‘m. Verschrikkelijke geur. En bijna elke jonge vrouw gebruikte die toen.

Ik gebruik nu Flower van Kenzo. Vind ik heerlijk.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:26

Nee, ik vind die niet lekker :n. Ik hou het lekker ouderwets bij Chanel No 5.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:26

Ik vind Flower van Kenzo dan weer helemaal niks. :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:28

Ik moest vandaag wel even aan dit topic denken.

Ik stapte de lift in met 2 andere dames en 1 had een parfum op die behoorlijk sterk was. Ik vond het wel een lekker luchtje.

Maar toen ik 5 minuten later de lift weer in stapte rook ik het nog.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 01:13

prompter schreef:
Loulou van Cacharel?

Die kreeg ik een keer voor mijn verjaardag. Was er al niet heel dol op maar toch eens opgedaan, dat was eens maar nooit meer.
Ik rook naar kauwgomballen :')
Mijn hoofd was ook niet blij, ik kreeg een knallende koppijn.

Mijn favoriet is paris van YSL.
Dit jaar gevraagd voor kerstmis . Helaas dacht mijn man dat mon paris hetzelfde was. Gelukkig is die ook lekker maar die haalt het niet bij Paris.
Het is mij een raadsel waarom die twee een bijna identieke naam hebben.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 02:04

Ik ben ook niet heel dol op geurtjes.

Heb vroeger wel alle geurtjes gehad die toen in de mode waren, maar ben ooit white musk van the body shop gaan gebruiken en nooit meer iets anders gekocht of gespoten. Als ik spuit is het echt minimaal.

Geurtjes verschillen wel echt per persoon. Mijn man had een luchtje op van mijn overleden broer na 5 jaar en het was niet gelijk herkenning, omdat het bij hem echt anders was.

Waar ik echt vies van ben is als mensen vieze geuren verdoezelen. Dat mensen eigenlijk naar zweet of rook of een snackbar ruiken bijv en daar flink overheen zijn gegaan met parfum....

En ik vind de lucht van vies haar echt om misselijk van te worden.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 10:11

Pfff dilemma vandaag.
Ik heb migraine, dan komen geurtjes nog erger binnen (of het komt daar zelfs van). Dus ik ben een beetje apart gaan zitten op mijn werk (minder licht, minder drukte). Komt een nieuwe collega 'gezellig' bij me zitten en die heeft een (voor mij) heel naar luchtje op. Ik word er echt misselijk en draaierig van.
Maar kan toch moeilijk vragen of ze weggaat? Had al voorzichtig gezegd dat ik graag even alleen zat.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 10:13

Suzanne F. schreef:

Zo zie je hoe persoonlijk een geur is. Voor mij maakt het seizoen ook verschil. Flower vind ik echt een zomerse geur en dan dus goed passen. Hebben meer mensen dat?

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 10:50

Tilmar schreef:
Pfff dilemma vandaag.
Ik heb migraine, dan komen geurtjes nog erger binnen (of het komt daar zelfs van). Dus ik ben een beetje apart gaan zitten op mijn werk (minder licht, minder drukte). Komt een nieuwe collega 'gezellig' bij me zitten en die heeft een (voor mij) heel naar luchtje op. Ik word er echt misselijk en draaierig van.
Maar kan toch moeilijk vragen of ze weggaat? Had al voorzichtig gezegd dat ik graag even alleen zat.

Toen ik vroeger nog lomp was (lomper dan nu ik ouder ben :+ ) heb ik dus wel eens iemand weggestuurd met een lucht waar ik migraine van kreeg. Ik vind wel dat je dit kan aangeven. Een sterke lichaamsgeur is misschien wat gênanter, maar het opdoen van een parfum is een keuze. Houd het bij jezelf: 'ik kan heel slecht tegen jouw parfum, zou je ...'

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 11:57

chevax schreef:
Suzanne F. schreef:

Zo zie je hoe persoonlijk een geur is. Voor mij maakt het seizoen ook verschil. Flower vind ik echt een zomerse geur en dan dus goed passen. Hebben meer mensen dat?

Ja ik heb twee parfums die ik alleen zomers draag en lekker vind.