Ik ben nu heel benieuwd naar de parfum uit de OP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Tallie1979 schreef:Waar ik voornamelijk misselijk van word, is mensen die roken en naar een asbak ruiken. Als mensen stevig doorpaffen, dan gaat die lucht overal in zitten. Dan sta je bij de bakker naast een wandelende asbak. Bleh!
En autoluchtjes met kokos of vanilleook om van over je nek te gaan.
Daar kan ik ook niet tegen. De meeste rokers hebben niet door hoe sterk zij naar een volle asbak ruiken en dat je die geur niet kunt verdoezelen met parfum of een kauwgum.
Esmee_RS schreef:Jaaaaa, love Black Opium!
Ik ben nu heel benieuwd naar de parfum uit de OP
prompter schreef:Loulou van Cacharel?
Tilmar schreef:Pfff dilemma vandaag.
Ik heb migraine, dan komen geurtjes nog erger binnen (of het komt daar zelfs van). Dus ik ben een beetje apart gaan zitten op mijn werk (minder licht, minder drukte). Komt een nieuwe collega 'gezellig' bij me zitten en die heeft een (voor mij) heel naar luchtje op. Ik word er echt misselijk en draaierig van.
Maar kan toch moeilijk vragen of ze weggaat? Had al voorzichtig gezegd dat ik graag even alleen zat.
chevax schreef:Suzanne F. schreef:Ik vind Flower van Kenzo dan weer helemaal niks.
Zo zie je hoe persoonlijk een geur is. Voor mij maakt het seizoen ook verschil. Flower vind ik echt een zomerse geur en dan dus goed passen. Hebben meer mensen dat?