Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske_W schreef:JoellaLoves schreef:Ik hoop er nog lang niet over na te denken. Maar ik hoorde laatst weer treur niet - diggy dex. Blijf het wel een mooie tekst vinden
Deze hebben wij gedraaid op de crematie van mijn moeder die onlangs plotseling is overleden.
Samen met o.a. Maroon 5 - Memories
Ook een heel mooi nummer vind ik.
Ibbel schreef:Ik vind het eigenlijk wel raar dat je als toekomstige dode wilt dat er geen dienst/geen muziek/geen vul maar in 'mag' zijn. Dat kan jij als 'I'm not dead yet' wel vinden, maar je ontneemt je nabestaanden dan wél een manier om te rouwen en afscheid te nemen. Ik vind dat vreemd, kortzichtig en eigenlijk ook totaal ongepast. Jíj bent dood, dus je merkt er geen barst van, en jouw partner/kinderen/familie 'mag' dat niet op hun eigen manier verwerken?
Omgekeerd idem, als jij een uitvaart met alle jankmuziek en kleffe cake wilt, en jouw familie wil je het liefst zonder poespas onder de grond of in de oven stoppen, dan regeer je dus over je graf heen door ze iets te laten doen waar ze kromme tenen van krijgen.
Ik snap dat niet.
Ibbel schreef:Ik vind het eigenlijk wel raar dat je als toekomstige dode wilt dat er geen dienst/geen muziek/geen vul maar in 'mag' zijn. Dat kan jij als 'I'm not dead yet' wel vinden, maar je ontneemt je nabestaanden dan wél een manier om te rouwen en afscheid te nemen. Ik vind dat vreemd, kortzichtig en eigenlijk ook totaal ongepast. Jíj bent dood, dus je merkt er geen barst van, en jouw partner/kinderen/familie 'mag' dat niet op hun eigen manier verwerken?
Omgekeerd idem, als jij een uitvaart met alle jankmuziek en kleffe cake wilt, en jouw familie wil je het liefst zonder poespas onder de grond of in de oven stoppen, dan regeer je dus over je graf heen door ze iets te laten doen waar ze kromme tenen van krijgen.
Ik snap dat niet.
secricible schreef:Ik las afgelopen week iemand die "kind vd duivel" van jebroer wilde. Moest ik ook wel om grinniken
Bentuh schreef:secricible schreef:Ik las afgelopen week iemand die "kind vd duivel" van jebroer wilde. Moest ik ook wel om grinniken
deze wilde ik bij mijn broer draaien. maar dat mocht niet van mijn moeder.
het leek mij hilarisch in de kerk![]()
uiteindelijk is het met het uit begeleiden, riders in the storm van the Doors geworden.. was wel heel indrukkend om dat in de kerk te horen..
Voor mezelf zou ik het echt niet weten. hoop dat ik heeeeeel oud mag worden. HAHA.
sevke schreef:Ik zorg er ook altijd voor dat ik een recente foto heb die geschikt is voor op mijn doodsplaatje
sevke schreef:Ik zorg er ook altijd voor dat ik een recente foto heb die geschikt is voor op mijn doodsplaatje
Cer schreef:sevke schreef:Ik zorg er ook altijd voor dat ik een recente foto heb die geschikt is voor op mijn doodsplaatje
Dat is best een goeie...
Mijn ouders wille niet op de foto.. vinden ze stom...
dat houdt in dat er straks een foto uit de jaren 60 op de kist komt, of dat ik iig niet zo goed weet hoe ik dat moet doen.
En 'ja je moet even leuk kijken voor de foto die straks op je kist komt' is ook weer zo wat...?
Ik snap dat niet.