Jouw kerstpakket 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:19

lovelyfiefy schreef:
beegee schreef:
Een cadeaubon van €25, te besteden bij… werkgever zelf :')

herkenbaar.
daar heb ik er ook een aantal van :P

Ja, hier ook zo, 2 tegoedbonnen van 50 euro <<)
Kan me de laatste keer dat we een "normaal" kerstpakket hadden al helemaal niet meer herinneren.
Beetje jammer, want zeker in deze economische tijden was er zeker wel budget om bijv. in de WKR regeling iets te doen voor de mensen.

En er is dan een budget van (dit jaar) 27.50 per persoon om een kerstetentje naar eigen wens te doen met je team.

Bij mijn man is het meestal punten/tegoedbon om ergens zelf iets leuks uit te zoeken, en een 13e maand *\o/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Jouw kerstpakket 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:59

Ik heb gisteren op het Christmas Event mijn kerstpakket gekregen. Er was een kerstmarkt nagebouwd, overal versierde kerstbomen, kraampjes met eten en drinken, een chocoladefontein, een schaatsbaan, vuurkorven, een (nep) rendier met slee, een fotobooth en een kerstbingo, en de kerstman liep rond. Aan het eind van de avond kregen we de kerstpakketten.

Dit jaar is het een pakket met speciaalbier, een prosecco, stroopwafels, gezouten crackers, pesto, servetjes, een lekkere handcreme en een cadeaubon van 100 euro die ingewisseld kan worden voor bonnen van verschillende bedrijven (bijv. Bol, Rituals e.d). Je kunt zelf kiezen voor hoeveel geld je een bon wil.

Al met al goed verwend :D.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:01

Fortitude schreef:
Ah kerstpakketten <3

Ik ga ze morgen inpakken na maanden van plannen en organiseren, ik ben altijd de kerstelf op het werk, dus morgen 120 dozen inpakken :D misschien doe ik hier nog inspiratie op voor volgend jaar *\o/*

Het is een pakket met voornamelijk eten geworden dit jaar. Een paar jaar geleden viel dat erg in de smaak (hehe letterlijk) dus nu weer gedaan. Er zit in:

Wijn, champignon ragout, pasteibakjes, erwtensoep, poedersuiker, pannenkoekenmix, boerencakemix, popcorn zout magnetron, popcorn zoet magnetron, duyvis borrelnootjes, rol pepermunt, grote ongesneden ontbijtkoek, sinassnippers, roggebrood, 2x lange jan, reep chocolade, 2x suikerwafel, 2x instant noodles kip, random snoepitem (M&M's, noten etc), 4x chocolademelk poeder, snoep reep (bijvoorbeeld eat natural), sjaal met logo of Schuddebol logo, zak spekjes 500g, naturel chips 250g, paprika chips 250g,
Pasteibakjes, zoute pepsels, zakje kindersnoep, bluetooth oordopjes met bedrijfslogo en een extra item (tas, messenset etc. Was over van vorige jaren :) ) en een kerstgroet/bedankverhaaltje :)

En een foto:
De m&m's hadden we al opgegeten toen ik gister na het inpakken van alle pakketten om 8 uur thuis kwam :')

Afbeelding

Ben maandag heel benieuwd naar de reacties van mijn collega's!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:02

Hoort die mega beer er ook bij :D?

Lekker pakket, hoor :9.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:08

_San87_ schreef:
Hoort die mega beer er ook bij :D?

Lekker pakket, hoor :9.

:+

Mijn moeder reed met dat ding op de passagiersstoel van haar Mini toen ze hem hierheen bracht. Om te gieren, ze had 'm ook een riem om gedaan :')

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:33

Ik werk in een keukenbedrijf en ik ben echt blij met mijn pakket. Vanmorgen gekregen.

Vorig jaar hadden we al een koekjespot en 2 mokken van HK living

Nu een saladeschaal en 2 tapasschaaltjes van HK living en daarbij worstjes, mosterd dille sausje, dipstengeltjes en nootjes van de zuivelhoeve. Erg leuk

Afbeelding

Afbeelding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:52

fjord_brucht schreef:
[ [url=m/42AHcn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn kerst pakket en heel erg maar ik vind hem stom… andere jaren ook lekkere dingen erin maar nu helemaal niks

Ik vind dit er heel leuk uitzien haha

Maar ieder inderdaad zijn ding. Kerstpakketten zijn moeilijk natuurlijk. Wij eten bijvoorbeeld geen vlees maar er zit altijd vlees in het pakket. Ik heb zelfs een keer een bon van een slager gekregen :+

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:21

Wij krijgen al jaren een 'persoonlijke noot' twv ongeveer 35 euro.

Het aanbod van de winkel wordt elk jaar minder. Een badjas, eenpersoons dekbedovertrek, plaid, boompje, pan, goed doel. Alles is 'duurzaam' en ik heb er niks van nodig.

'vroeger' was er meer keus. Ook een traditioneel kerstpakket bijvoorbeeld. Of een spel

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:26

Oh leuk, ik kom mee genieten van jullie pakketten, hier geen kerstpakket helaas, kreeg alleen een mailtje dat ik gratis 1 storytel verhaal mocht downloaden, dat t leerzaam zou zijn en als ik wilde daarna het abonnement betaald kon voortzetten :+ Laat maar dus haha.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:46

Ik heb maar heel kort voor een baas gewerkt, dus pak altijd het pakket van mijn man uit :)

Het wordt wel elk jaar minder. Voorheen was het een voedselpakket, een paar kadootjes en een wijnpakket.
Hij heeft bij zijn vorige baas 2x een pakket gehad en was alleen een voedsel pakket, maar wel veelzijdig.

Nu eerste jaar bij deze baas en ik vermoed dat die wat vrijgeviger is. Morgen een etentje met personeel en aanhang en krijgen ze het pakket. Konden wel kiezen of we vlees, vis of vega wilden.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 16:49

wij hebben gisteren een kerstdiner + borrel gedaan. Super lekker gegeten. Kerspakket meegekregen en dat was een theepakket met een prachtige keramieken theepot + 2 kopjes. 3 soorten lossen thee + een theezeef. een theeblikje gevuld met chocolaatjes, knoflookbroodjes en nog een aantal dingen. Aangezien ik echt een theedrinker ben vind ik het heel leuk! Volgende week mijn eindejaarsgesprek en aangezien mijn werkgever een lustrum viert dit jaar krijgen we dan ook nog een presentje dus ben benieuwd.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-22 17:48

_San87_ schreef:
Ik heb gisteren op het Christmas Event mijn kerstpakket gekregen. Er was een kerstmarkt nagebouwd, overal versierde kerstbomen, kraampjes met eten en drinken, een chocoladefontein, een schaatsbaan, vuurkorven, een (nep) rendier met slee, een fotobooth en een kerstbingo, en de kerstman liep rond. Aan het eind van de avond kregen we de kerstpakketten.

Dit jaar is het een pakket met speciaalbier, een prosecco, stroopwafels, gezouten crackers, pesto, servetjes, een lekkere handcreme en een cadeaubon van 100 euro die ingewisseld kan worden voor bonnen van verschillende bedrijven (bijv. Bol, Rituals e.d). Je kunt zelf kiezen voor hoeveel geld je een bon wil.

Al met al goed verwend :D.

Dit klinkt echt onwijs leuk en gezellig. Zoiets zouden ze hier ook wel eens mogen doen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 18:02

Luxorvalkje schreef:

Het aanbod van de winkel wordt elk jaar minder. Een badjas, eenpersoons dekbedovertrek, plaid, boompje, pan, goed doel. Alles is 'duurzaam' en ik heb er niks van nodig.

'vroeger' was er meer keus. Ook een traditioneel kerstpakket bijvoorbeeld. Of een spel

Klinkt als dezelfde werkgever.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 18:27

Wij hadden eerst een toespraak hoe het ging met het bedrijf en wat de toekomst plannen zijn.

Daarna lekker een erwtensoepje met brood gegeten.

Mijn pakket bevatte alcohol met wat versnaperingen erbij en het leukste erin was een VVV bon twv €50,-

En we hebben een koeltas met bedrijfsnaam erop gekregen plus een zalmzijde zalm, een zalm haas en een pakket om een zalmtompouce te maken.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 13:46

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 08:19, in het totaal 1 keer bewerkt

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 14:23

Gister speciaal een dik half uur naar kantoor gereden om m'n kerstpakket op te halen.... En natuurlijk ook weer meer als een half uur terug.
Mag het hier mee doen ,. Beetje jammer. :')
Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 15:52

Luxorvalkje schreef:

Hier ook.. := Ik voel me zo ondankbaar maar sierraden van gerycycled plastic of sokken of een wandelstok/prikstok in één? Het moet allemaal zo duurzaam mogelijk maar het is het allemaal gewoon niet. :') Heb maar een bierpakket besteld voor mijn vriend, er zat echt niks interessants tussen.

Mijn vriend kreeg gisteren een pakket met wat bier, nootjes, champagne, chocola en een nachtje weg + ontbijt. :oo Dat is nou leuk! :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 15:53

Dat is echt een tof pakket, Captain!

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 16:35

Die van mijn vriend is al binnen.

Voorgaande jaren was dat altijd een goed gevulde doos met lekkernijen. Dit jaar hebben ze dit aan de voedselbank geschonken.

En heeft mijn vriend een cadeaubon van bol.com van €70, super lekkere luxe bonbons en een 13e maand gehad.

Nou helemaal prima dat ze het pakket geschonken hebben aan de voedselbank :+:

Volgende week woensdag heb ik een ketstlunch op het werk. Er komt dan een foodtruck met oliebollen, kerststol, warme chocolademelk met slagroom, belegde broodjes enz.
Dan krijgen we ook ons kerstpakket.

Afbeelding
Ik heb ze al zien staan. Heel benieuwd wat erin zit.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-22 22:03

desi92 schreef:
Ik trap af

[ [url=m/n2u6FO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een beetje teleurstellend. Voorgaande jaren kregen we een code waarmee we online zelf wat uit konden zoeken. Dit beland helaas ergens in de kast, drinkflessen en tassen al genoeg liggen.

Gisteren hebben we van de manager en psychiater van onze locatie nog allemaal een €20,- bol.com gekregen. Of dat op andere locaties ook is weet ik niet maar daar ben ik dan wel weer blij mee

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 22:55

Dit jaar voor t eerst kerstpakket bij mijn werkgever , per 1 oktober gestart.

1x verwarmbaar kussen van Fatboy
Cadeau kaart van feelingsz
Eindejaarsuitkering

Wow! Zo niet verwacht !
Uitgereikt tijdens speech bij ons etentje.

Ik bof ❤️

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 18:22

Hier vandaag mijn kerstpakket gekregen.
Was een vleespakket van de slager. Altijd goed te gebruiken al was het wel een beetje proppen in de vriezer aangezien er al een groot vleespakket in ligt van de koeien van een collega :+

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 18:32

Wij hebben een kerstpakket gekregen in de vorm van bonnen ter waarde van 25 euro.
Er zit een kaart bij in welke winkels in Elburg je die kan besteden.
Dus woon je verder weg van je werk ben je verplicht om naar Elburg te komen om daar naar een winkel te gaan, het kan namelijk niet online.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 18:38

Maar ik neem aan dat het werk dan wel in Elburg ligt? Dan kan er toch voor of na even erheen gegaan worden, of denk ik te makkelijk?

Steun de lokale ondernemer. Ik vind het wel een leuk idee. :j

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 18:44

Roosch schreef:
Maar ik neem aan dat het werk dan wel in Elburg ligt? Dan kan er toch voor of na even erheen gegaan worden, of denk ik te makkelijk?

Steun de lokale ondernemer. Ik vind het wel een leuk idee. :j

Het heeft 4 dependances in verschillende plaatsen, waarvan 1 in Elburg.
Op zich een leuk idee inderdaad, steun de lokale ondernemer!
En ook slim van de werkgever, de bonnen die niet uitgegeven worden hoeft de werkgever ook niet te betalen. :P
Vorig jaar was dit ook al, en best veel mensen hebben de bonnen niet uitgegeven.
Voor mij is het makkelijk, ik woon in Elburg maar het merendeel van de collega's komt niet uit Elburg.