Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HopeMyDay schreef:Hier nog iemand die niets met de mode van tegenwoordig kan. Ik heb dan niet zozeer problemen met de vorm maar vooral met de kleuren.. alles is grijs, zwart, wit of beige en ik draag juist erg graag gekke, felle kleuren. Daarnaast draag ik bijna uitsluitend rokken en jurken (ook in de winter). Gelukkig is mijn favoriete, alternatieve winkel er nog waar ik me helemaal uit kan leven
Benzz schreef:Ik weet niet welke winkels je komt Hopemyday, maar ik kom net uit mijn favo kleding winkel, maar het ligt vol met veel kleur.
Je zou eens kunnen kijken naar Pom Amsterdam, Studio Anneloes, Summum, Yaya, Aaiko. Die hebben echt veel kleur in hun collectie.
HopeMyDay schreef:Hier nog iemand die niets met de mode van tegenwoordig kan. Ik heb dan niet zozeer problemen met de vorm maar vooral met de kleuren.. alles is grijs, zwart, wit of beige en ik draag juist erg graag gekke, felle kleuren. Daarnaast draag ik bijna uitsluitend rokken en jurken (ook in de winter). Gelukkig is mijn favoriete, alternatieve winkel er nog waar ik me helemaal uit kan leven
Zertab schreef:HopeMyDay schreef:Hier nog iemand die niets met de mode van tegenwoordig kan. Ik heb dan niet zozeer problemen met de vorm maar vooral met de kleuren.. alles is grijs, zwart, wit of beige en ik draag juist erg graag gekke, felle kleuren. Daarnaast draag ik bijna uitsluitend rokken en jurken (ook in de winter). Gelukkig is mijn favoriete, alternatieve winkel er nog waar ik me helemaal uit kan leven
Huh? Waar shop jij dan? Overal waar ik kijk zie ik juist heel veel kleuren.. wat ik dan weer jammer vindt wan ik wil niet als een zuurstok erbij lopen
EmmaVZ schreef:Alvast mijn excuses als dit niet in dit topic hoort, maar ik vroeg me af bij welke winkels jullie shoppen? Ik wil graag af van de fast-fashion winkels zoals primark en H&M, maar ik koop maar 1x in de 2 jaar kleren en ik haat shoppen dus ik ken bijna geen andere winkelsWat zijn winkels met goede kwaliteit kleren / niet fast fashion?
EmmaVZ schreef:Alvast mijn excuses als dit niet in dit topic hoort, maar ik vroeg me af bij welke winkels jullie shoppen? Ik wil graag af van de fast-fashion winkels zoals primark en H&M, maar ik koop maar 1x in de 2 jaar kleren en ik haat shoppen dus ik ken bijna geen andere winkelsWat zijn winkels met goede kwaliteit kleren / niet fast fashion?
Popstra schreef:Ik heb skinnys van Levis en die blijven ook jaren goed.
Ben nu alleen van de baggy jeans. Zit fijner ook
Coentjuh schreef:Toevallig na vele maandenben ik eergisteren weer eens in de stad geweest. Erg goed voor je portemonnee want vond het vies tegen vallen. Ben echt in allerlei soorten winkels geweest. De kleurencombi's en prints vond ik lelijk. Jurken zijn allemaal lang. Simpel shirt met leuke opdruk, zit tot je nek toe dicht (zodat je geen ketting meer aan kan) of geen vorm in. Van die brede dingen zonder iets getailleerd te zijn.