Het dopje van de tandpasta. Wat "vergeet" jouw man/vriend/partner?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Het dopje van de tandpasta. Wat "vergeet" jouw man/vriend/partner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 09:57

Mijn ex "vergat" de deur dicht te doen als-ie naar de wc ging. Had/heb daar echt een hekel aan, dus dacht hem terug te pakken door op schoot te gaan zitten. Werkte averechts, want toen ging de deur wel dicht en op slot ook _O-. Stinklucht _O-. Daarna werd het gelukkig altijd een leuk ding: zodra de deur openstond kwam ik aangerend om even 10 seconden op schoot te knuffelen en 'm dan - uiteraard met de deur dicht - zn ding te laten doen :').

Oh en kruimels... Hoe groot het bord ook was, er lag altijd meer naast en op de grond dan er in zn maag terecht kwam geloof ik :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 11:15

Oohh wat ben ik blij om gewoon single te zijn en lekker alleen te wonen, scheelt een boel ergernis :')

Ik heb een ex die ook de nodige irritante dingen had, zo kon ik 's morgens precies zien wat hij op brood had gedaan.. Afwasmachine uitpakken moest ik hem altijd vragen, zelfs toen ik eens expres het hele aanrecht vol had laten staan om te kijken of hij het eens uit zichzelf ging doen. Weggaan om even te tanken terwijl het eten bijna klaar was en dan 2 uur later weer terugkomen :')

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 11:21

Keizerinnnn schreef:
Ik mag eigenlijk niet klagen met mijn vriend, hij heeft er ook wel wat over mij denk ik

- Legt stelselmatig zijn gedragen sokken op mijn bureau voor de volgende dag, ik vind dat gewoon smerig. Ik zit de dag erna daar mijn make up te doen of wat te eten |o Maar maakt niet uit hoe vaak ik er wat van zeg of wat ik met de sokken doe, volgende keer doet hij het net zo goed weer.
- Onbijtbord en glas gaat netjes vaatwasser in, mes waarmee hij lunchbroodjes snijd voor werk blijft stelselmatig op het aanrecht liggen? Maar waarom? :?
- Bed niet dichtgooien en als ik er wat van zeg nog extra in de war gooien. Gordijnen half of niet opendoen
- Lege verpakkingen terugzetten, want hij had het niet door dat het op was?

Misschien kom ik nog op iets, maar zoals ik al zei mag niet klagen. Maar wonen nog niet samen, alleen als we het huis alleen hebben. Dus wellicht straks als we samenwonen maar verwacht het niet hij is echt wel redelijk netjes.

Gewoon opzij schuiven, dan komt hij vanzelf te kort. :+ Kinderachtig, maar wel efficiënt.
Een ex had nogal wat ondergoed waar de gaten in vielen, maar ze mochten echt niet weg!! Die waste ik gewoon niet mee. :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 11:25

Oh onderbroeken met gaten daar ben ik snel klaar mee; als ie 's avonds zijn tanden staat te poetsen en geen handen vrij heeft, dat is het ideale moment om zo'n onderbroek van voor tot achter doormidden te scheuren.. Niet vergeten heel hard 'oeps!' te roepen :))

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 11:27

8nnemiek schreef:
Oh onderbroeken met gaten daar ben ik snel klaar mee; als ie 's avonds zijn tanden staat te poetsen en geen handen vrij heeft, dat is het ideale moment om zo'n onderbroek van voor tot achter doormidden te scheuren.. Niet vergeten heel hard 'oeps!' te roepen :))

Haha. Goeie tip, ik mag ze hier ook nooit weggooien

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 11:30

Morrie schreef:
8nnemiek schreef:

Haha, dat doe ik ook _O-

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 11:31

Morrie schreef:
8nnemiek schreef:

hier gaan ze de was in en scheur ik bij het vouwen het gat dusdanig groot dat bij het aantrekken de zak er doorheen valt b B-)

Dan wil die hem vanzelf niet meer aan en gooit die ze in de prullenbak inplaats van wasmand }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 11:32

Sorry hoor, maar die gooi je toch gewoon weg dan :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 11:33

KarenQ schreef:
Keizerinnnn schreef:
Ik mag eigenlijk niet klagen met mijn vriend, hij heeft er ook wel wat over mij denk ik

- Legt stelselmatig zijn gedragen sokken op mijn bureau voor de volgende dag, ik vind dat gewoon smerig. Ik zit de dag erna daar mijn make up te doen of wat te eten |o Maar maakt niet uit hoe vaak ik er wat van zeg of wat ik met de sokken doe, volgende keer doet hij het net zo goed weer.
- Onbijtbord en glas gaat netjes vaatwasser in, mes waarmee hij lunchbroodjes snijd voor werk blijft stelselmatig op het aanrecht liggen? Maar waarom? :?
- Bed niet dichtgooien en als ik er wat van zeg nog extra in de war gooien. Gordijnen half of niet opendoen
- Lege verpakkingen terugzetten, want hij had het niet door dat het op was?

Misschien kom ik nog op iets, maar zoals ik al zei mag niet klagen. Maar wonen nog niet samen, alleen als we het huis alleen hebben. Dus wellicht straks als we samenwonen maar verwacht het niet hij is echt wel redelijk netjes.

Gewoon opzij schuiven, dan komt hij vanzelf te kort. :+ Kinderachtig, maar wel efficiënt.
Een ex had nogal wat ondergoed waar de gaten in vielen, maar ze mochten echt niet weg!! Die waste ik gewoon niet mee. :D

Haha ja dit ga ik zeker doen als we straks samenwonen en hij dit nog steeds doet.
Heb ze al vaker verstopt maar dan pakt hij gewoon een nieuw paar uit mijn kast.

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 12:29

Relaxed schreef:
Sorry hoor, maar die gooi je toch gewoon weg dan :')

Ja, dat zou ik normaal gedaan hebben. Maar wij hadden gewoon als afspraak dat je je niet bemoeide met elkanders kleding. Dus ook dat je geen kleding van elkaar weggooide. Wist ik veel dat hij met sokken zou blijven lopen waar geen stretch meer in zat, gaten in zaten ed. :+

Ben er nog niet achter of het nu was om mij te ergeren (hij is voor een reden mijn ex) of dat hij het gewoon zonde vond om nieuwe dingen te gebruiken (was nl ook zo en heel irritant, wat moet je er anders mee).

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:41

Lege verpakkingen laten staan in de (koel)kast of op het aanrecht

gooi-het-nou-meteen-weg!!

Maar goed, ik laat het ook lekker staan haha :') (meestal vraag ik dan langs m'n neus weg of hij daar nog iets mee van plan was en dan moppert hij 'ik ging het heus nog wel weg gooien' :+ Tuurlijk :') )

Maar ik teken ervoor hoor, hij is verder bijna perfect <3

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:42

Oh mijne gooit ook nooit kaptte onderbroeken en sokken weg zo irritant. Laast een onderbroek gewassen dat ik dacht van valt het hele zooitje hier niet doorheen? En sokken niet bij de was gooien, maar naast het bed en dan klage dat er geen schone zijn. Als zijn ouders langs zijn geweest savonds, en ik aan werk ben de rommel niet opruimen. Laast lagen er 3 dagen lege papiertjes van de celebrations op tafel.

De vaatwasser in ruimen. Soms staat heel het aanrecht vol afwas. En stofzuigen moet ik ook altijd aan zijn hoofd zeuren. Ivm een slechte rug kan ik die 2 dingen niet meer zelf doen.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:44

Nieuw wc papier pakken als hij het opgemaakt heeft vergeet hij erg vaak.

En kleding vergeet hij in de wasmand te gooien, maar gooit hij er naast.

In het weekend wassen we. Dan haalt hij de wasmand van boven op, zet het voor de wasmachine en gaat weer zitten. Als ik vraag waarom hij de was niet in de machine heeft gedaan, reageert hij met dat hij het vergeten is |o

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:54

Ik kwam er vanochtend weer een tegen; het kontje van het brood terug in de koelkast leggen, en het daar dan laten liggen. Zelf eet ik geen/nauwelijks brood, dus zo nu en dan kom ik achterdoor in de koelkast meerdere zakjes met beschimmelde kontjes tegen :roll:
En dan zeg ik; als je het niet meer eet, leg het dan op de vensterbank om te drogen.. Maar dat kan ik ook tig keer herhalen en dat gaat ie nooit leren :+

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 14:24

Vandaag; Ik zeg al een paar dagen dat er nog spaghetti in de koelkast staat. Hij is dol op restjes......Gister wilde ik het aan de varkens geven, maar vergeten. Ik geef ze nooit restjes, maar kregen ze bij vorige baasje en waren ze dol op, dus toe maar.
Het stond nog in de kk en vanmorgen was het opeens weg.........Aan begin van de pauze toch maar gebeld het nu niet meer op te eten.

En gister; Ik had niet genoeg was en er lagen meerdere moltons in de mand. Bed was al afgehaald en ik was vergeten de was in de droger te doen........Het was gelukkig nog op tijd droog. Hang normaal alles gelijk op buiten, maar in de droger stoppen vergeet ik dan weer wel???

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 17:48

Oh over de was heb ik ook nog wel een dingetje, die deed zijn spullen gewoon niet in de was. Maar als hij dan geen kleding meer had dan pakte hij gewoon oude stinkkleding dat al weken lag te meuren en trok die aan :/

Op een gegeven moment alles in een andere kamer gepleurd, had ie snel genoeg gevonden toen hij weer door zijn kleding heen was. Ook dan gewoon weer aantrekken, niet denken om het even in de wasmand te gooien of een wasje te draaien.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 18:01

Als ik geen schone kleding klaar leg, loopt mijn man altijd in hetzelfde, ook onderbroeken en sokken. Hij vindt het gewoon niet nodig. Net zoals douchen, als ik al slaap als hij naar bed gaat, grijpt ie z’n kans en skipt ie de douche :roll: :r

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 18:04

Morrie schreef:
Als ik geen schone kleding klaar leg, loopt mijn man altijd in hetzelfde, ook onderbroeken en sokken. Hij vindt het gewoon niet nodig. Net zoals douchen, als ik al slaap als hij naar bed gaat, grijpt ie z’n kans en skipt ie de douche :roll: :r

Als ik je een tip mag geven. ga niet zeggen dat je geen sex wilt als hij niet gedouchet heeft, want voor je het weet wil hij elke keer dat ie WEL doucht sex ongeacht de tijd, plannen, en of jij al slaapt :')

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 18:07

Vieze kleren opruimen van de slaapkamer, en er wat van zeggen als er iets van mij ligt :+

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 18:12

Xyris schreef:
Morrie schreef:

Als ik je een tip mag geven. ga niet zeggen dat je geen sex wilt als hij niet gedouchet heeft, want voor je het weet wil hij elke keer dat ie WEL doucht sex ongeacht de tijd, plannen, en of jij al slaapt :')

Haha, voorlopig zit ik in het gips en kan ik zelf maar eens in de 3 dagen douchen (omdat hij het teveel werk vindt om het gipsbeen afvte plakken). Maar ik zal het in gedachten houden voor als ik weer “beter” ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 19:12

Ik ben degene die altijd de kassabonnen laat slingeren. Werkelijk overal tot in de fietstassen toe.
En ik vind altijd het losse muntgeld in de wasmachine :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 21:55

8nnemiek schreef:

Mijn vriend biedt zijn stukke boxers vrijwillig aan. Ik ga zo goed op kleding stuk scheuren. }:)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 22:39

MarlindeRooz schreef:
Schoenen naast het schoenenrek. ;(

Ik las "scheren naast het schoenrek" en ik vond het al een bijzondere plek om je te scheren :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 22:42

8nnemiek schreef:

Jouw man als hij hier een antwoord op de OP zou geven:

"Mijn vrouw scheurt geregeld mijn onderbroek, die ik aan heb, kapot als ik mijn tanden sta te poetsen"

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 23:10

Oh, ik heb nu pas door dat het is terwijl die hem aanheeft, geniaal! Ik moest hardop lachen _O-