Oh en kruimels... Hoe groot het bord ook was, er lag altijd meer naast en op de grond dan er in zn maag terecht kwam geloof ik

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Keizerinnnn schreef:Ik mag eigenlijk niet klagen met mijn vriend, hij heeft er ook wel wat over mij denk ik
- Legt stelselmatig zijn gedragen sokken op mijn bureau voor de volgende dag, ik vind dat gewoon smerig. Ik zit de dag erna daar mijn make up te doen of wat te etenMaar maakt niet uit hoe vaak ik er wat van zeg of wat ik met de sokken doe, volgende keer doet hij het net zo goed weer.
- Onbijtbord en glas gaat netjes vaatwasser in, mes waarmee hij lunchbroodjes snijd voor werk blijft stelselmatig op het aanrecht liggen? Maar waarom?![]()
- Bed niet dichtgooien en als ik er wat van zeg nog extra in de war gooien. Gordijnen half of niet opendoen
- Lege verpakkingen terugzetten, want hij had het niet door dat het op was?
Misschien kom ik nog op iets, maar zoals ik al zei mag niet klagen. Maar wonen nog niet samen, alleen als we het huis alleen hebben. Dus wellicht straks als we samenwonen maar verwacht het niet hij is echt wel redelijk netjes.
8nnemiek schreef:Oh onderbroeken met gaten daar ben ik snel klaar mee; als ie 's avonds zijn tanden staat te poetsen en geen handen vrij heeft, dat is het ideale moment om zo'n onderbroek van voor tot achter doormidden te scheuren.. Niet vergeten heel hard 'oeps!' te roepen
Morrie schreef:8nnemiek schreef:Oh onderbroeken met gaten daar ben ik snel klaar mee; als ie 's avonds zijn tanden staat te poetsen en geen handen vrij heeft, dat is het ideale moment om zo'n onderbroek van voor tot achter doormidden te scheuren.. Niet vergeten heel hard 'oeps!' te roepen
Haha. Goeie tip, ik mag ze hier ook nooit weggooien
Morrie schreef:8nnemiek schreef:Oh onderbroeken met gaten daar ben ik snel klaar mee; als ie 's avonds zijn tanden staat te poetsen en geen handen vrij heeft, dat is het ideale moment om zo'n onderbroek van voor tot achter doormidden te scheuren.. Niet vergeten heel hard 'oeps!' te roepen
Haha. Goeie tip, ik mag ze hier ook nooit weggooien
KarenQ schreef:Keizerinnnn schreef:Ik mag eigenlijk niet klagen met mijn vriend, hij heeft er ook wel wat over mij denk ik
- Legt stelselmatig zijn gedragen sokken op mijn bureau voor de volgende dag, ik vind dat gewoon smerig. Ik zit de dag erna daar mijn make up te doen of wat te etenMaar maakt niet uit hoe vaak ik er wat van zeg of wat ik met de sokken doe, volgende keer doet hij het net zo goed weer.
- Onbijtbord en glas gaat netjes vaatwasser in, mes waarmee hij lunchbroodjes snijd voor werk blijft stelselmatig op het aanrecht liggen? Maar waarom?![]()
- Bed niet dichtgooien en als ik er wat van zeg nog extra in de war gooien. Gordijnen half of niet opendoen
- Lege verpakkingen terugzetten, want hij had het niet door dat het op was?
Misschien kom ik nog op iets, maar zoals ik al zei mag niet klagen. Maar wonen nog niet samen, alleen als we het huis alleen hebben. Dus wellicht straks als we samenwonen maar verwacht het niet hij is echt wel redelijk netjes.
Gewoon opzij schuiven, dan komt hij vanzelf te kort.Kinderachtig, maar wel efficiënt.
Een ex had nogal wat ondergoed waar de gaten in vielen, maar ze mochten echt niet weg!! Die waste ik gewoon niet mee.
Relaxed schreef:Sorry hoor, maar die gooi je toch gewoon weg dan
Morrie schreef:Als ik geen schone kleding klaar leg, loopt mijn man altijd in hetzelfde, ook onderbroeken en sokken. Hij vindt het gewoon niet nodig. Net zoals douchen, als ik al slaap als hij naar bed gaat, grijpt ie z’n kans en skipt ie de douche![]()
Xyris schreef:Morrie schreef:Als ik geen schone kleding klaar leg, loopt mijn man altijd in hetzelfde, ook onderbroeken en sokken. Hij vindt het gewoon niet nodig. Net zoals douchen, als ik al slaap als hij naar bed gaat, grijpt ie z’n kans en skipt ie de douche![]()
Als ik je een tip mag geven. ga niet zeggen dat je geen sex wilt als hij niet gedouchet heeft, want voor je het weet wil hij elke keer dat ie WEL doucht sex ongeacht de tijd, plannen, en of jij al slaapt
8nnemiek schreef:Oh onderbroeken met gaten daar ben ik snel klaar mee; als ie 's avonds zijn tanden staat te poetsen en geen handen vrij heeft, dat is het ideale moment om zo'n onderbroek van voor tot achter doormidden te scheuren.. Niet vergeten heel hard 'oeps!' te roepen