Is alleen toch best duur in de aanschaf
en in de onderhoud

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lijsken schreef:Tazzey schreef:Die Ikea spreien die ik eerder in dit topic linkte worden niet statisch. Ik ben vrij snel statisch geladen, ik kan praktisch mijn auto starten als de accu leeg ismaar van deze dekens heb ik geen last.
Die zijn ook gewoon fleece van polyester, juist het materiaal waarmee het hier met diverse dekens al mis gaat
Citaat:Productinformatie
Fleece is een zacht, onderhoudsvriendelijk en machinewasbaar materiaal.
Te gebruiken als sprei voor een tweepersoonsbed of als extra grote deken.
Berdien schreef:Volgens mij heb ik die kleur ook Roosch! En sinds vandaag ook de sandstone.
En! En!
[ [url=m/AQG7J4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zaaaaaaalig! Wel voor als het echt wat kouder is, ik had het nu na vijf minuten al bloedheet
Lijsken schreef:In de productbeschrijving staat letterlijk dat ze van fleece zijnCitaat:Productinformatie
Fleece is een zacht, onderhoudsvriendelijk en machinewasbaar materiaal.
Te gebruiken als sprei voor een tweepersoonsbed of als extra grote deken.
Berdien schreef:Volgens mij heb ik die kleur ook Roosch! En sinds vandaag ook de sandstone.
En! En!
[ [url=m/AQG7J4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zaaaaaaalig! Wel voor als het echt wat kouder is, ik had het nu na vijf minuten al bloedheet
smurffie schreef:Ik heb deze
https://www.leenbakker.nl/woonaccessoir ... 0-x-200-cm
Blijft minimaal wat in hangen. Ik heb er ook 2 van de action met dat wollige aan de ene kant, daar plakt meer aan.
Hij is alleen niet mega dik ( wel warm) dus honden nagels gaan er wel eens doorheen. Na ongeveer een jaar intensief gebruiken zitten er hier 3 a 5 gaatjes in.