Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:43

Ik heb me aangemeld en wacht even of er nog plek is voor het voorstellen. :-)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-22 08:47

We zijn nog niet bij 100 ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:51

Untappd heb ik ook, maar niet altijd even fanatiek om bij te houden. Ga ook graag naar kleine bierfestivals. Mijn naam daar staat denk wel ergens in het speciaalbier topic.

Oh ik zag trouwens een kerstboom foto langskomen. Wij hebben een foute kerstboom. Dus een leuke kerstbal/figuur is altijd welkom.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:00

Jaaaa ik meld me ook aan *\o/* *\o/*

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:01

Ik zal mezelf ook nog even goed voorstellen :D Gisteren de aanmelding etc. gedaan tijdens het einde van de dienst dus dat ging wat gehaaster.

Ik ben Marjolijn, 28 jaar oud en ik woon sinds half april dit jaar op mezelf. Per 1 mei heb ik daar twee hele leuke katten bij, Sil & Loki <3 .
Beide zijn Heilige Birmanen, Sil is 6 jaar oud en Loki 2, ze zijn moeder en dochter.

Een eigen paard heb ik niet en een verzorgpaard momenteel ook niet, wellicht dat hier nog verandering in komt, maar daar weet ik nu niks van :) .

Ik werk sinds oktober 2020 bij de politie op de Alarmcentrale 1.1.2. en Meldpunt 1.4.4. Ik heb het hier nog steeds goed naar mijn zin :D

In mijn vrije tijd doe ik graag aan fotografie, met name paarden, honden en natuur. Daarnaast wil ik meer vogelfotografie oppakken, maar dit gaat nog niet zo vlot als ik zou willen XD

Sinds dit jaar ben ik ook meer gaan lezen. Ik ben verzot op de boekenreeks Green Rider <3
Mijn volledige bibliotheek is hier te vinden: https://www.goodreads.com/user/show/153964068-marjolijn
De boeken die hier in de wishlist staan, die heb ik nog niet, de rest wel. Daarbuiten zijn boeken ook welkom, als ze maar Engelstalig zijn en geen ik-perspectief hebben :D

Verder houd ik zelf een bullet journal bij, waar ik al heel veel troep voor heb. Maar als er iets leuks is in een bepaald thema is dat altijd erg leuk :D Als het maar geen roze is :P

Ik houd ook van reizen en ik ga graag met mijn Suusje (mijn autootje, een Suzuki Alto) op pad door Duitsland en Oostenrijk en we gaan dit jaar nog 3 weken naar Canada :D

Verder is er best veel over mij te vinden hier :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:26

pradadaan schreef:
Judith_ schreef:
@pradadaan. Helemaal vergeten! Harry Potter is geweldig!

Leuk untappd! Wij wonen naast een van de grootste winkels met uitsluitend speciaal bier, de grootste leverancier aan de cafés in Gent zolang het niet van de tap komt. Ik ben vooral groot fan van IPA's. :) Leuke hobby! :D

Oh geweldig <3

Leuke reacties al op mijn speciaal bier ding! Mochten er meer SSS bokkers untappd hebben, ik heet Danielle-M :j

Ik heb het zelf niet want ik drink niet, maar mijn vriend is zelf brouwer dus die zit er uiteraard wel op. Hun biertjes ook trouwens.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:37

Leuk om al die voorstel verhaaltjes te lezen. Ik zal mij ook even voorstellen.

Ik ben Susanne, 32 jaar en al erg lang lid van bokt maar nooit echt erg actief geweest, vooral in de meeleestand te vinden. Vaak ontbreekt het mij aan tijd of geduld. Dat is ook gelijk een minder goede eigenschap van mij, ik ben niet zo geduldig en kan slecht stilzitten. Haha.

In mijn dagelijks leven sta ik 4 dagen voor de klas op VO, ben ik moeder van 2 kinderen (Jongen van 3 en een meisje van 5), heb ik nog een leuke vriend die dezelfde naam draagt als mijn paard (tinker) Chris. Paard was er veel eerder en hij is nu met actief pensioen en word nog 2 a 3 x per week bereden. Daarnaast hebben wij nog 3 kippen (Tik, Tok (cochinkriel kipjes) en Tessa (wyandotte)) en een witter herdershond Elmo.

Ik sport graag en doe dan ook 2 x per week aan crossfit en probeer 2 tot 3x per week hard te lopen. (Ik train voor een halve marathon).

Denk dat dit voor nu wel voldoende is. Zal nog eens goed nadenken over top en flop lijstje :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:56

Ik ben al in de kerstsfeer... Niet helemaal gepland. Ik had een pak keukenpapier in de aanbieding en toen ik er een pakte om in de keuken te zetten zag ik dit. Ik ben vroeg dit jaar hahaha

Afbeelding

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 10:41

Ik heb ook een pb gestuurd *\o/*
Vorig jaar was ik helaas net te laat

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-22 11:09

Secret Santa Beheer Mededeling

Ik heb inmiddels alle aanmeldingen tot nu toe bijgewerkt. Voor de deelnemers uit België ga ik er straks voor het indelen van de lootjes van uit dat het geen bezwaar is om eventueel naar NL te verzenden. Mocht dit anders liggen ontvang ik graag een bericht van jullie.

Zijn er deelnemers die in Nederland wonen en geen probleem er mee hebben om het pakket naar België te verzenden mag je mij ook een PB sturen.

Citaat:
1 Banjer
2 Castilja
3 Marjo
4 Lolacabana
5 Roosch
6 Saul
7 Megane
8 EedihcrO
9 Judith_
10 Alja
11 Miccamaaike
12 Goldenarrow
13 KM_Ris
14 Balenciaga
15 Fem
16 Charaz
17 Dyphusion
18 Roulette_
19 rockwitch
20 Apple
21 Boeflover
22 Banyu
23 Tancreda4
24 Menino
25 Neonlight
26 Adamootje
27 Hahahatsjoe
28 fohadie
29 LWDaisy
30 saden
31 Sam_I_Am
32 Hiraeth
33 Lavitabella
34 pradadaan
35 Thats_Me
36 StonedRomy
37 idinn
38 marleen_88
39 roosjenat
40 germie
41 Jolien87
42 8nnemiek
43 MaNdiii
44 justdiesel
45 Flying_Angel
46 Kaatastrof
47 Tanya
48 Matheno
49 rink
50 irisskib
51 Chantaliiejj
52 _AB_
53 Nala
54 capopjekop
55 Lous
56 Pauline
57 suusje26
58 Linnie050
59 MarlindeRooz
60 pimaude
61 Jodym
62 candalisa
63 Pikkepor
64 Claudiadvx
65 Iloveiswan

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 11:16

Hier 43, in bezit van 1 eigen paard, een merrie, springpaard, Z dressuur, maar we doen momenteel voornamelijk western. Verder rij ik nog een jonge ruin.
Ik wandel veel en mijn grote hobby is duiken.
Er komt geen kerstboom in huis, dus aan ballen e.d. heb ik niets. Verder geen huisdieren.

Een top zijn shampoos, badschuim en deo's van 1-1,50 euro van 'die Grenze', restanten dus. Massa is kassa verpakkingen dus ;) . Geen cremes of bodylotions, die heb ik meer dan genoeg voorlopig.

Verder zijn tuinzaden voor groentes of kruiden een top. Vorig jaar kreeg ik 2 growbags in mijn secret santa pakket, daar staan nu nog rode bietjes in groot te worden. Growbags heb ik genoeg, maar zaden dus niet.

Tweedehands duikboeken of paardenboeken zijn welkom, op verzoek kan ik een lijst leveren met wat ik al heb.

Ik drink geen koffie, wel thee.

Spullen voor op de vensterbank hoef ik verder niet, die staat al aardig vol. Behalve als het glazen dieren zijn met kleurtjes. Deze mogen rustig gebruikt zijn, dus van een kringloop of vrijmarkt komen. Glas blijft immers glas. ;)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 11:24

Yay ik sta erbij dus zal me hier ook even voorstellen!

Tanya, 32 jaar, huisarts. Yoga, paardrijden (geen eigen paard, maar ik ben op dit moment op IJsland en heb net 4 dagen gereden <3 ), spelletjes, reizen, planten. Single, geen huisdieren. Favo kleuren roze en paars.

Tops: (geen eisen)
Ik probeer wat bewuster bezig te zijn met dingen kopen, maar dus ook in mijn wensen. Ik zou het top vinden als je dingen voor me kunt vinden die bv van de kringloop of van anderen/jezelf komen. Uiteraard mag nieuw ook wel, maar bewust=beter! <3 hetzelfde geldt voor pakpapier: het liefst koop je niks nieuws om dingen voor me in te pakken!
- ik ben sinds een paar jaar echt totaal gek van planten, stekglaasjes heb ik inmiddels genoeg maar wat (grotere) potten zou ik zeker leuk vinden! Kleintjes zijn ook welkom, ik ben continue aan het stekken. Of als je nou echt heel bijzondere stekdingen ziet, kom maar op. Of plantenboeken!
- als je zelf ook plantenfan bent zou ik wat stekjes echt super tof vinden :j never enough plants!!
- kaarsen <3 ik hou van leuke opvallende kaarsen en geurkaarsen! daar maak je me altijd blij mee. Hoe meer hoe beter. Hoe raarder hoe beter ook.
- dingen met medische print.. esculapen enzo, leuk!
- mijn huis bevat vooral roze accessoires
- mijn kerstboom bestaat vrijwel volledig uit hysterische roze (glitter) dingen/ornamenten/etc. feel free to add :D elk jaar wordt er wel iets leuks aan toegevoegd en daar kijk ik ook altijd naar uit
- ook andere kerstspullen vind ik leuk, kaarsen, dingen met glitters etc worden in december weer neergezet in mijn huis. kersthuisjes dan weer niet.
- opvallende (niet te grote) sleutelhangers vind ik leuk! die dingen gaan ook af en toe stuk dus die zijn altijd welkom.
- ik zoek nog super lekker ruikende handzeep (in een pompje) en andere geurdingen voor op het toilet. Misschien handig als dit niet tweedehandse is, hehe.
- spelletjes zijn welkom, misschien even via organisatie navragen of ik een bepaald spel al heb
- ik ben fan van Harry Potter

Flops:
- kleding heb ik meer dan genoeg
- eten en drinken liever niet, tenzij je iets hebt met macadamia noten en witte chocolade. ik ben dan weer allergisch voor pecannoten en walnoten
- fotolijstjes heb ik wel genoeg, alleen als je nou bij de kringloop bv een hele bijzondere vindt is dat wel tof! Met meerdere kleuren etc <3
- ik heb geen huisdieren
- ik ben niet creatief... dus iets om te haken of dat soort dingen is niet aan mij besteed helaas
- tijdschriften heb ik al genoeg, ik heb meerdere abonnementen
- sieraden draag ik vrijwel niet, vanwege werk of allergieën

Verder:
- nogmaals, bewust=beter
- je mag van mij los gaan met de verpakking en vulling, mijn stofzuiger eet graag glitters
- als je twijfelt over iets kun je altijd contact opnemen met Nikkidekerf hier op Bokt
- zie dit vooral als richtlijnen en niet als eisen :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 11:28

Ohja de jaarlijks terugkomende verpakkingskwestie :')

Ik heb een hekel aan troep en het opruimen ervan. Daarbij heb ik twee uiterst nieuwsgierige katten die het helemaal geweldig vinden om troep te verspreiden of nog erger te maken...
Zou mijn Secret Santa daar rekening mee willen houden? Geen glittertroep in het pakket bv..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 11:33

Leuk dat ik weer op tijd was. Dan ook maar even voorstellen.

Ik ben 34 jaar en heb een Shetlander hans en een welsh amber. Grietje heb ik 2 jaar terug moeten laten inslapen maar ik benoem haar toch altijd nog. Anders voelt het zo raar.

Creatief bezig zijn vind ik heerlijk. Ik heb een 3dprinter, knutsel graag met epoxy en ik hoop binnenkort een cricut te kunnen kopen en ik fotografeer (te weinig naar m'n zin). Dus knutseldingen komen altijd goed van pas (glitters, kleurtjes etc)

Verder ben ik nog steeds fanatiek voetbalsupporter. Helaas wordt dit een laaaaaaang seizoen. Dus een pakket om het verdriet van weer een kansloze nederlaag weg te huilen is een top :') en ik heb sinds een tijdje ook een eigen podcast waarin ik de club achterna reis. En ik luister ook graag true crime.

Ook heb ik een stekjesbieb aan de straat gezet waar mensen stekjes kunnen ruilen. Dus leuke stekjes zijn altijd welkom (alleen pannenkoekplant liever niet. Die heb ik zelf al enorm veel en raak die amper kwijt).

Ik heb weinig tops en flops opgegeven, maar ik klets altijd wel redelijk actief mee. Ik vind het al snel leuk, zeker als iemand duidelijk moeite heeft gedaan om er wat persoonlijks van te maken.

Een echte top is trouwens een conditioner zeepbar die wel schuimt. Ik heb er nu 2 gekocht maar daar voel ik niks van als ik het in m'n haar smeer. M'n haar wordt er ook niet zacht van.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 11:38

capopjekop schreef:
Een echte top is trouwens een conditioner zeepbar die wel schuimt. Ik heb er nu 2 gekocht maar daar voel ik niks van als ik het in m'n haar smeer. M'n haar wordt er ook niet zacht van.

Ik heb een shampoo bar van Nature Box.. Die schuimt goed en werkt enorm fijn voor m'n haar!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 11:40

Castilja schreef:
capopjekop schreef:

Ik heb een shampoo bar van Nature Box.. Die schuimt goed en werkt enorm fijn voor m'n haar!

Ik zoek wel echt een conditioner/crèmespoeling. De shampoo die ik heb daar ben ik wel tevreden over.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 11:44

Wat een leuk idee!
Maar helaas ben ik niet zo creatief :')

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 12:07

Ik zal mezelf ook voorstellen! Ik woon heerlijk in het zuiden van Nederland. In vergelijking met mijn voorstel rondje vorig jaar is er wel het een en ander veranderd helaas. Gelukkig wel weer een jaartje ouder, nu 27 jaar. Vorig jaar kon ik met trots nog typen dat ik 2 paarden had maar helaas is mijn 'oudste' merrie met haar veulen in maart overleden. Nu heb ik alleen haar dochter nog die het gelukkig erg goed doet en inmiddels al 2,5 jaar is! Verder heb ik nog 1 Cane Corso waar ik verliefd op ben. Vorig jaar moest er nog rekening worden gehouden met parfum vrije en neutrale producten. Dit hoeft gelukkig niet meer !

Als eerste zag ik weer de LLL teksten voorbij komen, liever niet! Verder vind ik het wel leuk als mensen creatief zijn, ik zelf ben dat niet echt. Verder heb ik al ontzettend lang paarden dus daar heb ik het meeste wel van. Snoepjes kan er wel altijd in bij die van mij :+.

Kwa inpakken/vulling kan vrij veel, behalve vieze slijmerige dingen. Glitters, snippers enzovoort kan allemaal. Alleen van te voren even een waarschuwing voor een nieuwsgierige hond.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 12:18

Ohja, die LLL bordjes hoeven van jij ook niet perse! Net als dingen van bijvoorbeeld Harry Potter enzo.

Onze katten eten wel graag snoepjes, maar die blikjes nat voer wordt de 1e vervelend van en de andere krijgt last van haar buik :(

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 12:31

Yesss, ik zit er ook bij. Gezellig! :)

Dit is het eerste jaar dat ik plan mee te doen met Secret Santa. Ik ben dus een echt groentje, bare with me please. Mijn naam is Kaat. Ik ben 24 jaar en wonende in België. Mijn ouders en ik zijn samen in het bezit van 2 lieve Tinkers, Boris en Tinky en twee Shetlanders, Jacky en Zohra. Ik ben een echte 'buitenruiter'. Verder ben ik vrij alternatief op het vlak van paarden houden - graanvrij, bitloos, ijzerloos, you name it. ;) Daarnaast hebben we nog een hele dierenboel op ons erf: 2 Welsh corgi cardigans, 2 katten, 2 cavia's, een roodwang schildpad, een pyrrhura, een kameleongekko en 3 Hebridean schapen.

Zelf ben ik ook wel alternatief, haha. Ik ben fan van kunst en creatief bezig zijn. Zo maak ik zelf geregeld illustraties (voorbeeldjes kan je vinden via de link in mijn onderschrift) en andere knutsels. Ik hou van (indie) games, bordspelletjes, boeken, manga/anime, .. Ik ben wel heel specifiek in de genres die ik leuk vind, dus als je daarover twijfelt neem je best contact op met de organisatie. Ik ben ook een enorme groen- en natuurliefhebster. Ik ben afgestudeerd met een professionele bachelor Agro- en biotechnologie met als afstudeerrichting Dierenzorg. Ik volg momenteel een bijkomende opleiding Natuurmanagement (waarvan ik binnen 9 dagen examen heb := ). Als je met mij gaat wandelen, mag je je verwachten aan iemand die om de 5 minuten stopt om elk interessant plantje en diertje te bestuderen en fotograferen. :')

Afbeelding

Hieronder mijn top en flop lijst:

- Mooie (informatieve/illustratieve) boeken over planten en dieren. Dat mag dus zeker ook gaan over vogels. Kunstboeken met dieren in de hoofdrol worden ook enorm geapprecieerd.
- Kunstgerief, ik teken en schilder graag. Mooi mix-media of aquarel papier vind ik altijd erg tof bijvoorbeeld. Maar ik experimenteer regelmatig met verschillende media, dus mijn SS mag ook heus creatief zijn in zijn/haar keuze qua materiaal.
- Leuke schriftjes of stationary - washitape, leuke balpennen, etc. met diertjes/natuurprint
- Ik hou wel van zoete dingen! Je maakt me zeker blij met een stukje lekker chocolade of wat zure snoep. Daarin ben ik overigens absoluut niet moeilijk :') Iets typisch Nederlands vind ik wel leuk om te ontvangen gezien ik in België woon
- Sokken met leuke print (maar dit valt wellicht onder kleding?), ik heb mini voetjes dus maatje 36 graag :o
- Ik ben fan van macabere dingen en verzamel (dieren) schedeltjes, geweitjes etc. dus je maakt me zelf tevreden met een random dierenbotje of tandje
- 2dehands vind ik helemaal oké zolang het een beetje in het thema is van de dingen die ik hier benoem
- Leuke ansichtkaartjes
- Nagellak (liefst van Essie <3 ) in meer sobere kleuren (groen, zwart, donkerrood, ..)
- Zelfgemaakte dingen

Kortom: alles in dieren of natuur thema vind ik fantastisch.

FLOP
- Huidverzorgingsproducten, zeepjes, badbommen etc. kan ik meestal niet gebruiken door mijn gevoelige huid
- ROZE! Of echt meisjesachtige dingen in het algemeen..
- Ik ben vegetarisch, dus a.u.b geen droge worst ofzo opsturen. Ook geen drop, dat lust ik simpelweg niet.
- Make-up, goedkope juwelen
- Liefst ook geen milieuonvriendelijk verpakkingsmateriaal zoals glitters
- Cringy, tacky/kitscherige dingen (zoals de LLL bordjes, Boeddha beeldjes, ... := )
- Geurkaarsen, kan ik niet gebruiken ivm toxisch voor mijn vogel
- Tijdschriften
- Kledij (muv sokken dus)

Dit geeft wel een goede idee van de 'aesthetic' die ik erg mooi vind. Mijn kleine 'shrine' <3
Afbeelding

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 12:44

marleen_88 schreef:
Sorry, dat ben ik ook. :')

De live laugh love home meuk is niet aan mij besteed.

Dat geldt dus ook voor mij... dat laatste maar ik ben ook een taal nazi.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 13:00

Ik haal wel wat inspiratie uit jullie lijstjes dus ik maak ook alvast een opzetje :+
De rest zal gaandeweg wel duidelijk worden veronderstel ik :')

TOPS
- Borrel: Kaas, worst, bier, snacks, mesjes, glazen, you name it. Zolang het maar goed blijft tijdens het verzenden natuurlijk :')
- Parijs <3
- Gemotoriseerde sporten

FLOPS
- LLL en aanverwante meuk :')
- Iets dat specifiek met één Formule 1 coureur of team te maken heeft
- Gezichtsverzorging, haarverzorging of Make-up. Daar ben ik heel specifiek in.
- Geen kerstboom ivm terrorkat (en vooruit, ook te lui om hem te installeren maar het is makkelijker de kat de schuld te geven).

En een waarschuwing voor rommelige verpakking oid wordt zeeeeer gewaardeerd.
Laatst bijgewerkt door Esmee_RS op 01-09-22 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 13:02

hahahatsjoe schreef:
marleen_88 schreef:
Sorry, dat ben ik ook. :')

De live laugh love home meuk is niet aan mij besteed.

Dat geldt dus ook voor mij... dat laatste maar ik ben ook een taal nazi.

De teksten zijn ook niet aan mij besteed.

Met veel dingen merk ik dat ik per jaar secret Santa wel makkelijker word, de flops zijn redelijk stabiel maar de tops worden steeds ruimer en als je los wilt gaan met verpakkingsmateriaal, ga je gang, maar waarschuw me even als het verstandiger is om het buiten open te maken :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 13:10

Lavitabella schreef:
Ik zal mezelf ook voorstellen! Ik woon heerlijk in het zuiden van Nederland. In vergelijking met mijn voorstel rondje vorig jaar is er wel het een en ander veranderd helaas. Gelukkig wel weer een jaartje ouder, nu 27 jaar. Vorig jaar kon ik met trots nog typen dat ik 2 paarden had maar helaas is mijn 'oudste' merrie met haar veulen in maart overleden. Nu heb ik alleen haar dochter nog die het gelukkig erg goed doet en inmiddels al 2,5 jaar is! Verder heb ik nog 1 Cane Corso waar ik verliefd op ben. Vorig jaar moest er nog rekening worden gehouden met parfum vrije en neutrale producten. Dit hoeft gelukkig niet meer !

Als eerste zag ik weer de LLL teksten voorbij komen, liever niet! Verder vind ik het wel leuk als mensen creatief zijn, ik zelf ben dat niet echt. Verder heb ik al ontzettend lang paarden dus daar heb ik het meeste wel van. Snoepjes kan er wel altijd in bij die van mij :+.

Kwa inpakken/vulling kan vrij veel, behalve vieze slijmerige dingen. Glitters, snippers enzovoort kan allemaal. Alleen van te voren even een waarschuwing voor een nieuwsgierige hond.

Jaaa 'mijn' santa van vorig jaar! Leuk dat je weer meedoet en dat het zo goed met je gaat. <3
Ik geniet nog regelmatig van je cadeautjes. :)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 14:06

ynskek schreef:
We zijn nog niet bij 100 ;)

Dussss.. Ik heb me weer aangemeld :D

Er is door de jaren heen genoeg over me te vinden, maar even in het kort.
> Getrouwd sinds 28.06.22 . Twee dochters . Hond . Twee katten . Leerkracht
> Ik hou enooooorm van chocolade :9 en ben gek op frutsels. Meedoen is voor mij de grootste lol, ik ben dankbaar dat iemand energie steekt in een leuk pakket. Gedurende de voorpretperiode zal ik regelmatig reageren op ideetjes :j