Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pradadaan schreef:Judith_ schreef:@pradadaan. Helemaal vergeten! Harry Potter is geweldig!
Leuk untappd! Wij wonen naast een van de grootste winkels met uitsluitend speciaal bier, de grootste leverancier aan de cafés in Gent zolang het niet van de tap komt. Ik ben vooral groot fan van IPA's.Leuke hobby!
Oh geweldig
Leuke reacties al op mijn speciaal bier ding! Mochten er meer SSS bokkers untappd hebben, ik heet Danielle-M
Citaat:1 Banjer
2 Castilja
3 Marjo
4 Lolacabana
5 Roosch
6 Saul
7 Megane
8 EedihcrO
9 Judith_
10 Alja
11 Miccamaaike
12 Goldenarrow
13 KM_Ris
14 Balenciaga
15 Fem
16 Charaz
17 Dyphusion
18 Roulette_
19 rockwitch
20 Apple
21 Boeflover
22 Banyu
23 Tancreda4
24 Menino
25 Neonlight
26 Adamootje
27 Hahahatsjoe
28 fohadie
29 LWDaisy
30 saden
31 Sam_I_Am
32 Hiraeth
33 Lavitabella
34 pradadaan
35 Thats_Me
36 StonedRomy
37 idinn
38 marleen_88
39 roosjenat
40 germie
41 Jolien87
42 8nnemiek
43 MaNdiii
44 justdiesel
45 Flying_Angel
46 Kaatastrof
47 Tanya
48 Matheno
49 rink
50 irisskib
51 Chantaliiejj
52 _AB_
53 Nala
54 capopjekop
55 Lous
56 Pauline
57 suusje26
58 Linnie050
59 MarlindeRooz
60 pimaude
61 Jodym
62 candalisa
63 Pikkepor
64 Claudiadvx
65 Iloveiswan
Castilja schreef:capopjekop schreef:Een echte top is trouwens een conditioner zeepbar die wel schuimt. Ik heb er nu 2 gekocht maar daar voel ik niks van als ik het in m'n haar smeer. M'n haar wordt er ook niet zacht van.
Ik heb een shampoo bar van Nature Box.. Die schuimt goed en werkt enorm fijn voor m'n haar!
hahahatsjoe schreef:marleen_88 schreef:Sorry, dat ben ik ook.
De live laugh love home meuk is niet aan mij besteed.
Dat geldt dus ook voor mij... dat laatste maar ik ben ook een taal nazi.
Lavitabella schreef:Ik zal mezelf ook voorstellen! Ik woon heerlijk in het zuiden van Nederland. In vergelijking met mijn voorstel rondje vorig jaar is er wel het een en ander veranderd helaas. Gelukkig wel weer een jaartje ouder, nu 27 jaar. Vorig jaar kon ik met trots nog typen dat ik 2 paarden had maar helaas is mijn 'oudste' merrie met haar veulen in maart overleden. Nu heb ik alleen haar dochter nog die het gelukkig erg goed doet en inmiddels al 2,5 jaar is! Verder heb ik nog 1 Cane Corso waar ik verliefd op ben. Vorig jaar moest er nog rekening worden gehouden met parfum vrije en neutrale producten. Dit hoeft gelukkig niet meer !
Als eerste zag ik weer de LLL teksten voorbij komen, liever niet! Verder vind ik het wel leuk als mensen creatief zijn, ik zelf ben dat niet echt. Verder heb ik al ontzettend lang paarden dus daar heb ik het meeste wel van. Snoepjes kan er wel altijd in bij die van mij.
Kwa inpakken/vulling kan vrij veel, behalve vieze slijmerige dingen. Glitters, snippers enzovoort kan allemaal. Alleen van te voren even een waarschuwing voor een nieuwsgierige hond.
ynskek schreef:We zijn nog niet bij 100