Koekie73 schreef:@jildau in het hoogseizoen?
Laatste week augustus vaak. Dus niet in de bouwvak maar wel in de zomer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Storm ga duimen drukken dat het snel bij jullie afkoelt. Misschien komt er een deze dagen nog caravan vrij. Denk dat het park ook wel weet dat het in de zomer daar ontzettend warm is en hadden dat op voorhand wel mogen zeggen. Maar laat je je vakantie hierdoor niet bederven en ga genieten ergens in de schaduw.
janderegelaa schreef:Welnee, die caravans hebben geen stroommeter. Paniekzaaier.
janderegelaa schreef:Tazzey schreef:
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt maar die bestaan wel degelijk.
Niet als de stroom inclusief is. Ze gaan echt geen 1500 stroommeters installeren om ze vervolgens niet te gebruiken.
Femke_Tweety schreef:Normaal gesproken heeft iedere caravan een meter en een afsluiter.
Voor zowel gas, water als electra.
Het zou héél bijzonder zijn als dat hier niet zo zou zijn.
Maar ik acht de kans klein dat ze stroomverbruik gaan berekenen als
1 stroom inclusief is
2 de stand waarschijnlijk niet opgenomen is tussen huurders (omdat stroom dus inclusief is)
3 het park gebruik van airco waarschijnlijk reëel verbruik vind in deze situatie.
janderegelaa schreef:Niet als de stroom inclusief is. Ze gaan echt geen 1500 stroommeters installeren om ze vervolgens niet te gebruiken.
Tazzey schreef:janderegelaa schreef:Niet als de stroom inclusief is. Ze gaan echt geen 1500 stroommeters installeren om ze vervolgens niet te gebruiken.
Ah goed dat je het meldt, ik zal mijn vrienden, die zo'n groot park bezitten even melden dat ze fout bezig zijn. Die hebben namelijk wel systemen om de stroom te meten. Inclusief heeft namelijk zijn grenzen en daar gaan mensen met zeer grote regelmaat overheen.
Tazzey schreef:janderegelaa schreef:Niet als de stroom inclusief is. Ze gaan echt geen 1500 stroommeters installeren om ze vervolgens niet te gebruiken.
Ah goed dat je het meldt, ik zal mijn vrienden, die zo'n groot park bezitten even melden dat ze fout bezig zijn. Die hebben namelijk wel systemen om de stroom te meten. Inclusief heeft namelijk zijn grenzen en daar gaan mensen met zeer grote regelmaat overheen.
Alja schreef:Pfffff wat een betweters hier allemaal zeg!
Storm hoop dat het zo gaat voor je en dat je een leuke vakantie hebt