Flying_Angel schreef:Wauw! Zoveel reacties al. De meesten gaan toch opzij of houden in.
Iemand gaf aan dat we steeds een middelvinger kregen, dat heb ik niet gezegd. Was vandaag 1 keer.
Maar ik ben van mening dat degene die in wil voegen moet anticiperen. Of gas geven of inhouden. Maar eigenlijk aan het begin van de invoegstrook gewoon je knipperlicht aan en hem ervoor gooien terwijl je nog lang niet op snelheid bent, vind ik erg asociaal.
Je moet het even met elkaar oplossen op dat moment. Niet iedereen gooit zijn auto er maar voor. Ik ben een hardrijder, dus nooit trager. Maar voeg prima achter iemand in. Maar je hebt altijd die miepen die rechts blijven rijden puur om even de verkeersregels duidelijk te maken, zo van ik heb voorrang en jij zoekt het maar uit. Voor mij getuigd dat van weinig verkeersinzicht en weinig anticiperen op het moment om het allemaal veilig te houden. Als het niet kan, dan kan het niet, maar je hebt er toch een trutten tussen zitten, waarvan ik denk dat ze beter gewoon op een n weg kunnen blijven rijden.