Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:De great reset….echt?
Geloof jij oprecht dat de messias naar de aarde komt nadat het vaccinatie paspoort ingevoerd is, of zit je een beetje in je vuistje te lachen?
Coloured schreef:Ja, dat wil ik heel graag en ik geloof ook dat het zo is.
Ik geloof dat Jezus binnenkort terug komt en het Messiaanse Rijk zal aanbreken. En dat er dan vrede en gerechtigheid zal zijn. En dat er een nieuwe aarde zal komen waarop geen verdriet, dood en pijn meer zal zijn. Hoe eerder hoe beter!![]()
Zou je dat ook graag willen? Meer info hierover zou je kunnen vinden op https://www.jezuskomtspoedig.nl
Sizzle schreef:Nee, daar begint het mee, iets verderop komt dan ineens de great reset er doorheen gevlochten.
Sizzle schreef:De great reset….echt?
Geloof jij oprecht dat de messias naar de aarde komt nadat het vaccinatie paspoort ingevoerd is, of zit je een beetje in je vuistje te lachen?
Als dat echt jouw overtuiging is, vind ik dat uiteraard prima, maar ik vraag het me stiekum af of je niet gewoon wat zit te duwen.
Sizzle schreef:Ok, ieder zijn stroming uiteraard.
Heb je dan juist wel of niet zo‘n vaccinatiepaspoort nodig om binnen te komen, dat wordt me niet helemaal duidelijk.
Coloured schreef:Ja, dat wil ik heel graag en ik geloof ook dat het zo is.
Ik geloof dat er een nieuwe hemel en een nieuwe aarde komt, waar vrede en recht zal zijn. En geen verdriet, pijn en dood meer.
Wat mij betreft: hoe eerder hoe beter!
Zou je dat ook graag willen? Meer info hierover zou je kunnen vinden op https://www.jezuskomtspoedig.nl
Sizzle schreef:Ok, ieder zijn stroming uiteraard.
Heb je dan juist wel of niet zo‘n vaccinatiepaspoort nodig om binnen te komen, dat wordt me niet helemaal duidelijk.
verootjoo schreef:Sizzle schreef:Ok, ieder zijn stroming uiteraard.
Heb je dan juist wel of niet zo‘n vaccinatiepaspoort nodig om binnen te komen, dat wordt me niet helemaal duidelijk.verootjoo schreef:Met dat vaccinatiepaspoort worden al je schulden kwijtgescholden, dat lijkt me juist reden om te vaccineren.
Helaas heb ik mijn hypotheekschuld nog.
Op die site is theologisch wel heel wat aan te merken. Ik vind het zelf ook wel heel erg gestuurd op het onheil wat over ons komt en de boosheid in de wereld. Nou is er ook wel veel onheil en boosheid in de wereld, maar de kern van het christelijk geloof is juist de liefde van God en Jezus voor de mensen en het niet-veroordelende deel en de liefde die wij als mensen voor elkaar zouden moeten hebben. En dat mis ik in dat stuk.
Captain schreef:Ja, dit is niet de bedoeling.
Vraag is WIL je dat er een leven is na de dood, ongeacht wat je gelooft.
Qimm schreef:Het hele wat er na de dood is wordt goed gemarket door geloof natuurlijkVolg deze levensovertuiging en je bent verzekerd van een fijne situatie nadat je dood gaat (alhoewel dat met reïncarnatie wel eens teleurstellend uit kan vallen, maar als je lief bent komt het wel goed met je)
Ayasha schreef:Qimm schreef:Het hele wat er na de dood is wordt goed gemarket door geloof natuurlijkVolg deze levensovertuiging en je bent verzekerd van een fijne situatie nadat je dood gaat (alhoewel dat met reïncarnatie wel eens teleurstellend uit kan vallen, maar als je lief bent komt het wel goed met je)
Niet perse. Ik ben niet gelovig maar denk wel dat er nog iets is na de dood.