mn afdelingschef vind alles best(is zelf 25 en anti-schreeuwende kinderen en zeurende klanten) maar de baas en bedrijfsleier(vooral die

al heeft de baas van de winkel(helaas is hij er zelden, maar is wel de eigenaar, heeft nog een supermarkt) ooit een keer een jongen op zn hand getikt(lees:geslagen) die zat steeds met zn hand in de snoeppot te graaien en toen mn baas(zat ff achter de kassa niemand had door dat ie de baas was, was in het toeristen-seizoen) zei dat 1 snoepje genoeg was en dat kind tot 2x toe een hand vol snoep eruit graaide, kreeg ie de 3e keer een tik op zn hand, die vader trok mn baas aan zn stropdas achter de kassa vandaan en schreeuwde ik moet de baas zien, ok zei hij, daar sta je nu tegenover
en hij heeft ze zo de winkel uitgezet, zonder boodschappen, met de mededeling dat ze niet meer terug moesten komen

dus als t echt onredelijk is dan is de baas wel begripvol, maar mn bedrijfsleider is zo'n gruwelijke slijmbal bij klanten....als ie half zo goed was voor zn personeel als voor de klanten was ik al bij!
maargoed, off-topic

ik ga even onder de zonnebank, me alvast geestelijk voorbereiden op een middag in de winkel werken