Wat is tot nu toe jouw beste aankoop geweest dit jaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:03

Hier ook de robotstofzuiger die ook dweilt. Eerder eentje gehad die geen dweilfunctie had, maar de accu was overleden. Nu een Roborock met dweilfunctie, hoewel voor mij die functie niet zozeer hoefde maar dit model goed uit de tests kwam toch voor eentje met dweilfunctie gekozen, ideaal.

Twilight

Re: Wat is tot nu toe jouw beste aankoop geweest dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:11

Mijn elektrische fiets. Beetje vrijheid voor teruggekregen tijdens de zwangerschap en nu erna sinds ik een scooter niet meer veilig vond en straks met dreumes ook wel moeilijk een scooter en met de fiets ook makkelijker.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 20:18

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 14:21

Kaartje voor TML. Heb uren staan dansen, ook in regen. Wil nu al terug, haha! Elke cent waard!!!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 14:56

Mijn scootmobiel! Heel dubbel dat wel maar geeft me echt weer vrijheid.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 15:09

Dit jaar de Shield TV Pro mediaspeler. Wat een beest.

Andere aankopen die echt de top zijn: mijn Kindle keyboard uit 2010: die doet het nog steeds (al gebruik ik hem niet meer), en ik kon er jaren gratis mee internetten op vakanties naar verre landen (zelfs in de middle of nowhere in Japan en de VS),

mijn e-bike,

en professioneel-geïnstalleerde horren voor beide ramen en de deur van mijn slaapkamer. Als ik dat nou eens twintig jaar eerder had bedacht… |o

bonnie1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 15:12

Mijn mountainbike en racefiets

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 15:41

Twee aankopen waar ik heel blij mee ben dit jaar.

Mijn refurbished xboost robotstofzuiger een robot van een paar 100 euro kon ik niet bij mezelf verantwoorden. Deze gekocht voor 89 en echt een lifesafer met al dat haar en grit hier in huis.

Mijn hondenfietskar. Gekocht om de katten makkelijk naar de dierenarts te kunnen brengen. Erg blij mee want deze maand al 4 keer bij de dierenarts moeten zijn met een van hun :+ Ook perfect om bijvoorbeeld papier mee weg te brengen.

Niet dit jaar gekocht maar met de warme dagen ben ik altijd weer zielsgelukkig met mijn Climson verkoelende en verwarmende matras topper. Ondanks dat het bloedheet was in huis toch lekker kunnen slapen zonder het warm te hebben. :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 18:48

ryukapple schreef:
Niet dit jaar gekocht maar met de warme dagen ben ik altijd weer zielsgelukkig met mijn Climson verkoelende en verwarmende matras topper. Ondanks dat het bloedheet was in huis toch lekker kunnen slapen zonder het warm te hebben. :D

Aha dus toch een menselijke versie! Ik zag laatst een filmpje van een kerel die afkoelende matten voor honden in zijn bed had gelegd...