Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Needje schreef:En dat voornamelijk mensen met meerdere auto's of bedrijfsbus vinden dat het allemaal maar moet kunnen en mensen niet moeten zeiken
Poekkie schreef:Needje schreef:En dat voornamelijk mensen met meerdere auto's of bedrijfsbus vinden dat het allemaal maar moet kunnen en mensen niet moeten zeiken
Ja logisch toch, dat zijn over het algemeen de mensen die effectief werken en geen tijd hebben voor die onzin![]()
Daarbij ‘meerdere auto’s’… elk van ons heeft er eentje, die ook elke dag nodig is. ‘T is niet dat iemand van ons ‘meerdere auto’s’ heeft.
luuntje schreef:Poekie wat een onzin je eerste zin.
Wij hebben bewust een stuk tuin opgeofferd zodat er geparkeerd kan worden.
We hebben 2 auto die staat onder de carport.
Morgen komen er mensen voor het carportdak.
Mijn auto zou ik dan graag tijdelijk op een openbare plek willen parkeren.
Kunnen de werkmensen in onze tuin en onder de carport staan met hun bedrijfsbussen.
Yv_ schreef:Ach ja, hier hetzelfde, maar wat doe je ertegen.
*knip*
Als ik boodschappen heb, parkeer ik 'm eventjes dubbel.
BiBiQ schreef:Geen tuinen of carports in buurten met rijtjeswoningen? Wat vreemd? Bij ons wel
[ [url=m/3l7xoi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cer schreef:Uh... ik heb echt een heel ander beeld van rijtjes huizen
ik woon duidelijk in een ander deel van NL
absque_dubio schreef:Cer schreef:Uh... ik heb echt een heel ander beeld van rijtjes huizen
ik woon duidelijk in een ander deel van NL
Ik kan me dus zo slecht voorstellen dat een werkbus voor je huis zo’n probleem is.
Maar wij hebben een oprit voor de deur waar 1 of indien echt nodig 2 auto’s passen. En daarnaast; wij hebben onze keuken aan de voorkant. Toen bedacht ik me dat zo ongeveer iedereen die ik ken de keuken aan de voorkant / woonkamer bij de tuin heeft. En de enkeling die wel de woonkamer aan de voorkant heeft, heeft nog een voortuintje.
Daarom dus zo benieuwd hoe dat eruit ziet als je de woonkamer aan de voorkant hebt en daar strak op een werkbus.