Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JMJ schreef:candalisa schreef:Het wordt zo erg dat zij noteert hoe laat ik mijn deur open doe hoe laat ik naar mijn werk ga terug kom enz zij filmt mij in mijn tuin
Hiermee gaat ze dus echt ver over de schreef, zorgen dat je hier getuigen/bewijs van hebt en dan direct aangifte gaan doen.
Needje schreef:Sorry maar wat is jouw vriend een slappe zak zeg! Als iemand waar je van houdt deze problemen heeft dan help je die gene toch? Maar hij heeft gewoon schijt aan jouw gevoelens blijkbaar als hij bewust zo'n pakket al niet gaat halen. (En jou alleen laat staan met het gezeik van dat gekke wijf)
candalisa schreef:Ik probeer zo min mogelijk het contact aan te gaan want op het moment dat zij een confrontatie aangaat vind ik het ontzettend moeilijk weg te lopen.
Wij hebben een ring deurbel en zagen dat zij probeert de postbezorger te overtuigen het pakket bij haar neer te leggen ondanks de brief niet bezorgen bij buren. Dit is haar 1x gelukt en daarvoor moest ik dus bij haar zijn. Mijn vriend gaat het dan bewust niet halen daar baal ik dan wel van.
Ik blijf altijd beleefd en zal gedag zeggen alleen om te laten zien dat ik mij gewoon blijf gedragen ondanks haar gekke uitspattingen. Ik probeer het steeds meer los te laten en het lukt wel steeds een beetje beter.
Gister hebben wij het zwembad van de honden leeg laten lopen en onze stoep stond even blank en ze stond dus meteen boven te klagen dat het nu bij haar erg zou gaan stinken want het trekt in de tegels. Ik ben er niet op in gegaan denk houdoe en bedankt.
Needje schreef:Sorry maar wat is jouw vriend een slappe zak zeg! Als iemand waar je van houdt deze problemen heeft dan help je die gene toch? Maar hij heeft gewoon schijt aan jouw gevoelens blijkbaar als hij bewust zo'n pakket al niet gaat halen. (En jou alleen laat staan met het gezeik van dat gekke wijf)
petraaken schreef:candalisa schreef:Het wordt zo erg dat zij noteert hoe laat ik mijn deur open doe hoe laat ik naar mijn werk ga terug kom enz zij filmt mij in mijn tuin
Dat kan je toch onder schending van de privacy gooien? Of ben ik zo verkeerd?
JMJ schreef:candalisa schreef:Het wordt zo erg dat zij noteert hoe laat ik mijn deur open doe hoe laat ik naar mijn werk ga terug kom enz zij filmt mij in mijn tuin
Hiermee gaat ze dus echt ver over de schreef, zorgen dat je hier getuigen/bewijs van hebt en dan direct aangifte gaan doen.
petraaken schreef:Dat kan je toch onder schending van de privacy gooien? Of ben ik zo verkeerd?
Maartje1990 schreef:petraaken schreef:Dat kan je toch onder schending van de privacy gooien? Of ben ik zo verkeerd?
Ik vermoed zelfs onder stalking.
Shiloh schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik je vriend ook een slappe zak vind. Hij laat jou er mooi mee zitten.