Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J_emma schreef:Boheme schreef:Eerste keer sex na bevalling:
Het voelt als een hotdog de gang in gooien
Oh god ik lek melk
Stttt hoor ik daar een huiltje
Auw mijn hechtingen
Ok, ik moest best een paar keer gniffelen tijdens het lezen van alle reacties, maar die hotdog in de gang, haha![]()
Hoe kom je er op?
Joltsje schreef:hahah prachtig dit. ik denk dat het kwartet een hit is voor het kindloze topic.
nog input:
- wat er niet meer in zit (uitslapen, zomaar ergens crashen, een netjes huis, elke week een feestje)
- de komende series die ik ga kijken (teletubbies, woezel & pip, brandweer man sam, ???)
- wat er op mijn telefoon staat (baby foto's , baby foto's, baby foto's, baby foto's).
moet ik nog ff doorgaan?
Goof schreef:Ik wilde nog iets met uitspraken waar ik zelf instantly jeuk van krijg, zoals; 'papadag', 'wat een rijkdom' en 'je krijgt er zoveel voor terug', maar die heb ik nog niet compleet.
Femke_Tweety schreef:In de categorie pragmatische oplossingen vind ik deze afbeelding wel leuk...
Misschien is er ook een setje van 4 van dit soort dingen te maken![]()
[ [url=m/5Vt5c9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goof schreef:Ik wilde nog iets met uitspraken waar ik zelf instantly jeuk van krijg, zoals; 'papadag', 'wat een rijkdom' en 'je krijgt er zoveel voor terug', maar die heb ik nog niet compleet.
Sizzle schreef:Maar hoe dan ook is het ook bij zeer ontspannen ouders gewoon zo dat er een verantwoording bij gekomen is. Dat probleem zie je ook bij een singles groep waar ineens mensen relaties krijgen of bij paardeneigenaren die pas kunnen afspreken nadat ze klaar zijn met mesten en voeren. Idem met mensen die helemaal niet werken of part-time werken en die dan proberen af te spreken met iemand die full-time werkt of een eigen bedrijf heeft. Met kinderen is het ook zo, die dingen moeten nou eenmaal ook eten en slapen en op de duur ook naar zwemles en zo.
Echter vind je als goede vrienden als het goed is heus wel tijd voor elkaar, ongeacht of er een kind, partner of paard bijgekomen is.
Ik ben inmiddels echt stikbeniewd naar je geniale paket