Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muronia schreef:Wat ik standaard in mijn karretje kiep als we in duitsland zijn is wc papier, shampoo en verzorgingsproducten, brood (omdat ik het duitse brood veel lekkerder vind), broodbeleg (vleeswaren, kaas, vis, jam), bij een verjaardag taart (veel lekkerder dan die zoete hollandse meuk), hanuta (jeugdsentiment maar wel een beetje fout). Ik woon niet ver van de grens bij Ter Apel, dus ik ga meestal naar Rütenbrock of Haren. Soms Aschendorf of Leer (leuk centrum ook om kleding te shoppen).
onpaard schreef:Bloemetje75 schreef:Kattenvoer halen wij bij Fressnapf.
Als ik weer ga, zal ik de prijzen eens opschrijven van de Whiskas.
Ja graag, bedankt!
caro29 schreef:Ik haal veel lactose vrije producten oa kaas, kattenvoer en chocolade pasta. Ik ben wat dat betreft echt goedkoper uit. Ik ga vaak naar kaufland meppen en soms edeka in haren
hagelslag schreef:caro29 schreef:Ik haal veel lactose vrije producten oa kaas, kattenvoer en chocolade pasta. Ik ben wat dat betreft echt goedkoper uit. Ik ga vaak naar kaufland meppen en soms edeka in haren
De high proteïne pudding bij de lidl is ook lactose vrij.
Neem ik vaak een tray van mee.
Ik heb een hele tijd geen yoghurt ofzo gegeten. Tot ik erachter kwam dat deze dus lactose vrij is
Faelynn schreef:Groente en fruit viel ons op dat het daar veel duurder is.
iemand enig idee of dit aan de supermarkt ligt en we beter een andere keten kunnen pakken?
Picopico schreef:@IngeK, Er komen hier zoveel Duitsers in de lokale buurtsuper dat vrijwel al het personeel vloeiend Duits spreektVooral op zon- en feestdagen zijn het er extra veel
Bloemetje75 schreef:Kattenvoer halen wij bij Fressnapf.
Als ik weer ga, zal ik de prijzen eens opschrijven van de Whiskas.