Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 12:45

xSagan schreef:
Commanderende personen, iemand nog een passende zin voor mij?
Het hoeft niet hardop gezegd te worden, maar mijn hulplijnen om het van mijn schouder te krijgen, werken niet vandaag helaas…

Mkango gefeliciteerd!

Ik gebruik wel eens:
- Ja mama :j
- wil je daar ook mayonaise bij?

xSagan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 12:48

@ chanicha en Telpeva,

Dankjewel! Vooral die hond en mayonaise ga ik goed kunnen gebruiken vandaag.:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 13:04

Ik hoor net dat er morgen stakingen gaan zijn bij het ov maar ik kan er niks over terug vinden waar, en of ik er last van ga krijgen. Ik moet voor onderzoek naar het ziekenhuis, maar dan moet ik er ook wel kunnen komen -O-

Hier zitten mensen met meer kennis over het ov als ik, weten jullie het misschien? Of tips waar ik kan kijken voor meer informatie?

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 13:09

Ik moet mijn tanden poetsen om mijn beugel in te doen maar heb net sinaasappelsap gedronken…

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 13:11

Ik probeer schoenen te bestellen bij bol.com maar ze worden elke keer uit mijn mandje gegooid.... is dit een stille hint dat ik al teveel schoenen heb?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 14:12

Valerie dat bestaat niet; te veel schoenen :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 14:14

Dat ik weer op bokt zit terwijl er een deadline in mijn nek hijgt. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 14:15

Valerie93 schreef:
Ik probeer schoenen te bestellen bij bol.com maar ze worden elke keer uit mijn mandje gegooid.... is dit een stille hint dat ik al teveel schoenen heb?

Nee, je kan nooit te veel schoenen hebben :n

Ik aan collega: Ga jij morgen naar kantoor.
Zij: Ja.
ik: kan ik mee rijden?
Zij: ja is goed.

Ik aan planning, ik werk morgen op kantoor.
Oke zegt planning, dat is mooi want dan plannen we een vergadering in.
Alles geregeld en rond zegt collega: Ik weet niet zeker of ik naar kantoor ga, dat laat ik je vanavond weten...
Gloeiende |o

(Ik ben helaas nog niet in staat om een volledige dag te werken en zelf naar kantoor te rijden, dat kost nog te veel energie. Daarom ben ik afhankelijk van de dagen dat zij naar kantoor gaat.
Nu moet ik dus kijken of ik een halve dag vrij kan nemen, want de vergadering verzetten kan niet meer :n )
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 30-05-22 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 14:15

Rytir schreef:

Ja dat vind ik dus ook! Maar mijn winkelmandje denkt er echt anders over. -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 14:29

Valerie93 schreef:
Rytir schreef:

Ja dat vind ik dus ook! Maar mijn winkelmandje denkt er echt anders over. -O-

Laat je winkelmandje weten wie de baas is en koop een extra paar met schoenen !

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 14:42

Ik heb het opgegeven.... ga maar op andere website schoenen kopen. Blijkbaar was "op voorraad" toch niet op voorraad. Nu vind ik wel dat 2 paar verdiend heb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 14:52

Valerie93 schreef:
Ik heb het opgegeven.... ga maar op andere website schoenen kopen. Blijkbaar was "op voorraad" toch niet op voorraad. Nu vind ik wel dat 2 paar verdiend heb!

Love the mindset :D

Mijn vriend kon geen nieuwe baan vinden en heeft nu 2 banen aangeboden gekregen. Allebei heel anders, maar allebei iets wat hij heel graag wil :')

Nu weet hij niet wat hij moet. Ik ben zijn klankbord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 14:55

Zoveel geluidsoverlast dat ik mijn teamsmeeting niet kan verstaan. poedersuiker.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 14:59

Ik zit een beetje ook met twee aanboden. Ik wil stage 1 enorm graag, is een werkveld wat me enorm interesseert en ook op een functie/afdeling (verzuim/gezondheid) waar ik na mijn opleiding in verder wil. Die mensen zijn enorm enthousiast over mij, alleen kan ik maar 5 maanden komen stage lopen en willen ze het liefste iemand voor 10 maanden. Daar hoor ik 2 juni pas wat van.

Ondertussen heb ik afgelopen woensdag ook een gesprek gehad, en die belden diezelfde middag al dat ze me een stage wilden aanbieden. oliebol. :')

Maar dat gesprek was online, dus ik heb oprecht nog niet echt een beeld van hoe het daar nou is en of ik er tussen ga passen. Dus net zoals beloofd teruggebeld en dat gezegd (ook om wat tijd te rekken), gevraagd of ik eventueel fysiek langs kon komen. Maar dat wist ze niet of dat ging, dus dat moest ze nog navragen. Nou kan ik sowieso deze week niet in verband met werk en tentamens. Maar ik wil ook wel zeker weten dat het goed zit, het is anderhalf uur reizen en ik zit er toch een half jaar.

Pakte niet helemaal uit zoals ik gehoopt had. Zal blij zijn als ik uitsluitsel heb over die stage die ik zo graag wil aankomende donderdag, dan ben ik daar vanaf en heb ik hopelijk ook een stage op zak.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 15:10

xPabloBokt schreef:
Ik zit een beetje ook met twee aanboden. Ik wil stage 1 enorm graag, is een werkveld wat me enorm interesseert en ook op een functie/afdeling (verzuim/gezondheid) waar ik na mijn opleiding in verder wil. Die mensen zijn enorm enthousiast over mij, alleen kan ik maar 5 maanden komen stage lopen en willen ze het liefste iemand voor 10 maanden. Daar hoor ik 2 juni pas wat van.

Ondertussen heb ik afgelopen woensdag ook een gesprek gehad, en die belden diezelfde middag al dat ze me een stage wilden aanbieden. oliebol. :')

Maar dat gesprek was online, dus ik heb oprecht nog niet echt een beeld van hoe het daar nou is en of ik er tussen ga passen. Dus net zoals beloofd teruggebeld en dat gezegd (ook om wat tijd te rekken), gevraagd of ik eventueel fysiek langs kon komen. Maar dat wist ze niet of dat ging, dus dat moest ze nog navragen. Nou kan ik sowieso deze week niet in verband met werk en tentamens. Maar ik wil ook wel zeker weten dat het goed zit, het is anderhalf uur reizen en ik zit er toch een half jaar.

Pakte niet helemaal uit zoals ik gehoopt had. Zal blij zijn als ik uitsluitsel heb over die stage die ik zo graag wil aankomende donderdag, dan ben ik daar vanaf en heb ik hopelijk ook een stage op zak.

Echt, Fleurtje deed het met het vorige topic ook goed.
Maar mijn hersens zijn zo blij ermee dat jij weer de ts bent....

Echt het slaat zo nergens op _O-
Irritant dat fatsoenlijk communicatie niet mogelijk is schijnbaar....

Ik irriteer mij eraan dat in zo goed als alle winkels in duitsland pinnen niet mogelijk is.
Nu heb ik gelukkig wel bijna altijd 20 euro contact bij mij...
Maar dit is dus al bijna een week aan de gang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 15:23

xPabloBokt schreef:

Ja kun je de minder leuke stage niet gewoon vertellen dat je door omstandigheden 2 juni pas uitsluitsel kan geven? Is ook maar 4 dagen ofzo.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 15:25

Menino schreef:
xPabloBokt schreef:

Ja kun je de minder leuke stage niet gewoon vertellen dat je door omstandigheden 2 juni pas uitsluitsel kan geven? Is ook maar 4 dagen ofzo.

Ja, ik heb het een beetje moeilijk gemaakt voor mezelf merk ik. -O-

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 15:53

Lijkt me niet zo moeilijk toch?

2 juni krijg je uitslag over de 5 / 10 maanden.
Neem aan dat dat bedrijf dat weet.
Het andere bedrijf moet nog een vraag beantwoorden over of je wel/niet fysiek langs kan komen.

Dat komt allemaal aan het eind van de week samen.
En aan geen van de drie dingen kun je nu wat doen (lengte stage, wachten bedrijf op antwoord lengte stage, mogelijkheid tot fysiek bezoek).

Rustig ademhalen en wachten op 2 juni zou ik zeggen.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:08

Klasgenootje heeft besloten om de rest van het semester filmgeschiedenis te skippen zodat ze niet aan de beurt komt met presenteren. Ja de les is oersaai maar je naait de rest van de klas wel.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:32

Ik ben aan het wachten tot mijn verjaardagscadeautje (nieuwe tablet) bezorgd wordt en om de een of andere manier duurt dit laatste uurtje gewoon super lang.
Ik krijg life updates, ik weet dat hij tussen 16:55 en 17:20 bezorgd wordt, maar ik trek het echt niet meer om nog langer te wachten, ik wil hem en ik wil hem nu zodat ik er mee kan spelen :') _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:33

M_D_H schreef:
Ik ben aan het wachten tot mijn verjaardagscadeautje (nieuwe tablet) bezorgd wordt en om de een of andere manier duurt dit laatste uurtje gewoon super lang.
Ik krijg life updates, ik weet dat hij tussen 16:55 en 17:20 bezorgd wordt, maar ik trek het echt niet meer om nog langer te wachten, ik wil hem en ik wil hem nu zodat ik er mee kan spelen :') _O-

Dit is zo herkenbaar.. :')
Daarom heb ik de grote voorkeur om dit soort dingen in de winkel te kopen.
Mijn verjaardag cadeau is vanmiddag besteld en die moet uit canada komen en ik ben nu al ongeduldig :P

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:57

Het is zo moeilijk om een leuk cadeau voor mn vader te vinden.
In zijn woorden: Eeuwige liefde, geluk en gezondheid. Als dat niet te veel gevraagd is.

Dus ik wil iets lichtelijk overdreven met een hart, lichtelijk braakselopwekkend, bijna over de top voor mn vader hebben om mijn liefde te uiten :j
Dus ik dacht iets van een kleine diamond painting, maar er is dus bijna niks te vinden met hartjes op klein formaat...
Help!
Iemand anders een simpel creatief idee?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:01

fleurtjeuh schreef:
Het is zo moeilijk om een leuk cadeau voor mn vader te vinden.
In zijn woorden: Eeuwige liefde, geluk en gezondheid. Als dat niet te veel gevraagd is.

Dus ik wil iets lichtelijk overdreven met een hart, lichtelijk braakselopwekkend, bijna over de top voor mn vader hebben om mijn liefde te uiten :j
Dus ik dacht iets van een kleine diamond painting, maar er is dus bijna niks te vinden met hartjes op klein formaat...
Help!
Iemand anders een simpel creatief idee?

Een hartje van strijkkralen? :))

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:59

Ik kom thuis na een dag werken mijn moeder in een niet zo gezellige bui omdat ze nog vrij onverwachts toch glas zijn komen zetten waar mevrouw dan ook al 2 jaar om zeurt en dan gebeurd het een keer is het ook niet goed :')

Ik ga maar weer terug naar mijn werk denk ik :+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 18:46

Dat ik m'n kaartjes voor een concert niet kwijtraak... En die is al a.s. Zaterdag