Urbanus schreef:Iedereen is wel naar Sziget geweest toch?
Ik wel.
Mijn vriend is 28 en heeft nog nooit een festival meegemaakt.
Hij is één keer bij een concert geweest en dat was van Shania Twain 3 jaar geleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Iedereen is wel naar Sziget geweest toch?
Amber_anne schreef:- 6 maanden gereisd door India toen ik klein was
- in rondgereisd in een Volkswagen busje door Europa met mijn ouders die sieraden verkochten
- in 3 landen voor langere tijd gewoond
- ik heb helemaal in de hardcore scene gezeten
Ik geniet nu intense van mijn saaie huiselijke leventje
MarlindeRooz schreef:Iemand ontmaagd die 33 was. Bizarre was dat hij het pas op het moment zei. Kon ik niet waarderen.
Menino schreef:Amber_anne schreef:- 6 maanden gereisd door India toen ik klein was
- in rondgereisd in een Volkswagen busje door Europa met mijn ouders die sieraden verkochten
- in 3 landen voor langere tijd gewoond
- ik heb helemaal in de hardcore scene gezeten
Ik geniet nu intense van mijn saaie huiselijke leventje
Ik voelde de hippie spirit helemaal tot leven komen.
Tot je over de hardcore scene begon.
Klinkt wel als een interessante jeugd tho
MarlindeRooz schreef:Zoals hierboven had ik al wel eens wat besproken waardoor hij dat wist. Maar goed zal er over ophouden blijkbaar is het normaal om dat zonder te overleggen niet te zeggen als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt waarbij verwacht wordt dat je al ervaring hebt.
Menino schreef:MarlindeRooz schreef:Iemand ontmaagd die 33 was. Bizarre was dat hij het pas op het moment zei. Kon ik niet waarderen.
Huh, zie ook niet echt in hoe dat dan een probleem zou zijn. En snap wel dat je dat als 33-jarige man niet zo snel op tafel legt![]()
Maagd zijn boven de 30 heeft nou niet echt 's werelds meest coole imago.
betadine schreef:Gebeten worden door een regenworm. Niemand geloofd mij, maar die bleef toch wel even aan mijn vinger hangen toen ik hem weg probeerde te slingeren en er was een ieniemiene puntje bloed waarneembaar. Het was echt een regenworm en geen bloedzuiger.