Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Muronia schreef:Donderdag komt de wijkagent hier langs. Hij gaf al aan dat de politie hier waarschijnlijk weinig in kan betekenen omdat het allemaal in principe civiel is, maar hij wil wel hier komen kijken. Dan kan ik hem vragen stellen over de regels rondom de camera's en de heg/een schutting. Ook heeft hij misschien adviezen over hoe met dingen om te gaan. Hij wil na het gesprek met mij bij hun langs gaan. Ik hou mn hart vast hoe dat gesprek afloopt maar bovenal hoe ze daarna gaan reageren. Ik heb nog nooit op hun acties gereageerd en dit kon wel eens voor veel/extra frustraties gaan zorgen.
naomiiiii schreef:Ben benieuwd inderdaad naar de buren hun reactie. Fijn dat de agent in ieder geval komt. Koppelt hij ook nog het gesprek met de buren terug naar jou? Zodat je misschien al weet wat je evt kan verwachten qua reactie?
Little_Gift schreef:naomiiiii schreef:Ben benieuwd inderdaad naar de buren hun reactie. Fijn dat de agent in ieder geval komt. Koppelt hij ook nog het gesprek met de buren terug naar jou? Zodat je misschien al weet wat je evt kan verwachten qua reactie?
Ze zegt toch dat ze samen naar de buren gaan? Dan valt er toch niks terug te koppelen, ze is er immers zelf bij?
_San87_ schreef:Little_Gift schreef:Ze zegt toch dat ze samen naar de buren gaan? Dan valt er toch niks terug te koppelen, ze is er immers zelf bij?
Ligt eraan waar je de komma plaatst, voor mij, of na het gesprek.
Het is niet gebruikelijk om meteen met iedereen om de tafel te gaan zitten iig.
superpony schreef:Jeetje, je zou verwachten dat ze tijdens zulke afspraken tijd hebben en niet opgeroepen worden. Of minimaal daarna terugkomen?