Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Ik zal starten;
Oké, guilty pleasure van een 42 jaar oud kind ...
Als het fiks geregend heeft vind ik het geweldig om plassen in het (heuvelachtige) bos te manipuleren.
Dus kleine gootjes trekken met een stok zodat een plas leegloopt, of er een stroompje ontstaat.
En dan vol verwondering en met plezier naar het resultaat kijken.
Met modder en dennennaalden tot achter mijn oren thuis komen van de wandeling met de hond zeg maar.
Gelukkig is er nooit veel volk in het bos tijdens of kort na regen.
Denk niet dat het binnen het verwachtingspatroon van 'normaal volwassen gedrag' valt![]()
![]()
koenlover schreef:Hier 30 en ik kijk met de spanning van een klein kind elk jaar uit naar m’n verjaardag. Helaas valt het elk jaar ook wel een beetje tegen want het magische is er wel af als je zelf de slingers moet ophangen. Maar toch elk jaar hoop ik dat er iets onverwachts gebeurd en anders minstens ontbijten en lunchen met slagroomtaart
Captain schreef:fohadie schreef:Belletje lellen heb ik afgeleerd toen het me een boete van €240,00 opleverde... Oom agent kon er niet om lachen.
Ik wil heel graag weten hóe ongemakkelijk jij jezelf voelde toen je hierop aangesproken werd door de agent.
Captain schreef:fohadie schreef:Belletje lellen heb ik afgeleerd toen het me een boete van €240,00 opleverde... Oom agent kon er niet om lachen.
Ik wil heel graag weten hóe ongemakkelijk jij jezelf voelde toen je hierop aangesproken werd door de agent.