Kindse dingen als volwassene...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Matheno

Re: Kindse dingen als volwassene...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 21:19

Bijna 30 en ik heb een my little pony lunchbox :+

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 21:21

Oh serieus wat een bak met die fietsen _O-

Op het werk kunnen we niet teveel kinds zijn ivm de veiligheid...

Maar racen met heftrucks blijft favoriet, door de plassen springen,van een partij folie een bal maken en die uiteraard weg schoppen, noppenfolie achter een heftruck leggen en stilletjes weglopen terwijl je collega niets vermoedend achteruit rijdt _O-

M'n trailer wordt deze week omgetoverd tot een vreselijke mega penny kar :o

Stoeien met m'n man,hem tackelen op het grasveld en vaak eindigt dat met een nat pak.... Variërend van een emmer water tot in de regenton belanden...

Ik heb een roze schoudertas van my little pony naar het werk toe. En verder zal ik waarschijnlijk nooit niet volwassen worden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 21:39

Femke_Tweety schreef:
Ik zal starten;

Oké, guilty pleasure van een 42 jaar oud kind ...

Als het fiks geregend heeft vind ik het geweldig om plassen in het (heuvelachtige) bos te manipuleren.
Dus kleine gootjes trekken met een stok zodat een plas leegloopt, of er een stroompje ontstaat.

En dan vol verwondering en met plezier naar het resultaat kijken.

Met modder en dennennaalden tot achter mijn oren thuis komen van de wandeling met de hond zeg maar.

Gelukkig is er nooit veel volk in het bos tijdens of kort na regen.
Denk niet dat het binnen het verwachtingspatroon van 'normaal volwassen gedrag' valt :+ :+ :D

De leeftijd, bijna 54 maar hierboven ook favoriet.

Verder een schommel of glijbaan kan ik niet weerstaan. Aan zee zandkasteel maken aan de vloedlijn en dan de slotgracht laten vollopen met zeewater. Schelpen zoeken, lego bouwen, insectjes buiten bestuderen

Tekenfilms en strips lezen, zinloos de slappe lach krijgen, nieuwsgierig vragen waarom? Kijken wat je in een wolk ziet, sneeuwballen gevecht en sneeuwpop maken als ik de kans krijg. Dan liefst ook de eerste voetstap in maagdelijke sneeuw of zand zetten.

Kortom.ik ben een kleuter

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 21:45

Oja sneeuwpoppen natuurlijk, de eerste activiteit nadat ik m’n bed uitstapte vorige week O:)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:46

Ik hou van poep-grappen.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:00

Afbeelding
Valt een tent bouwen in de woonkamer ook in deze categorie? Uiteraard is dit een verouderde versie en is de nieuwe veel beter gesloten en iets hoger in het midden (en incl campinglampje, details!). Ik kon hier alleen niet zo snel een foto van vinden. :')

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:07

Ik wil ook tent bouwen in de woonkamer :j

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:09

Het is écht een aanrader! De katten vinden het ook geweldig. Die kropen graag bij mij. Ik heb m vooral afgelopen winter veel gebruikt (en continu verbeterd _O- ). De warmte bleef er ook lekker in hangen.. :')

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:23

Categorie: gaat al in een appartement wonen :+

- noppenfolie kapot maken
- op de fiets in verlichte zit over verkeersdrempels (echt zoveel fijner)
- in de herfst door lagen gevallen bladeren banjeren

(Je tijd verdoen op een paardenforum, hoort die er ook bij O:) )

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:36

O my god ik ga helemaal stuk in dit topic *\o/*

Me een midlifecrisis exemplaar van 42;

- kleuterliedjes op YouTube kijken(of de smurfen)
- dol op van die slijmgel uit een potje
- konijntjes aaien in de kinderboerderij
- springen op zo een bol springkussen op een vakantiepark
- laatst van de glijbaan af maar eenmaal boven bleek dat mijn kont te breedt was en klem zat en ik er dus niet af kon glijden :')

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:56

Hier 30 en ik kijk met de spanning van een klein kind elk jaar uit naar m’n verjaardag. Helaas valt het elk jaar ook wel een beetje tegen want het magische is er wel af als je zelf de slingers moet ophangen. Maar toch elk jaar hoop ik dat er iets onverwachts gebeurd en anders minstens ontbijten en lunchen met slagroomtaart <3

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 00:02

Bijna 40 hier...

Als ik een schommel of wipkip zie, ren ik er meteen naar toe.

Idd door de verse sneeuw lopen, of op het strand juist daar lopen waar nog geen voetstappen zijn. Snowangels maken.

In de Efteling wordt ik weer kind en begin ik te huppelen.

Bassie en Adriaan blijft leuk.

Disney en rose vind ik dan weer kinderachtig. :+

Belletje lellen heb ik afgeleerd toen het me een boete van €240,00 opleverde... Oom agent kon er niet om lachen. Ter info: zelfs een abri (bushokje) in elkaar trappen levert een minder hoge boete op. Dat is blijkbaar minder erg dan belletje lellen.

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 00:31

30+er zonder kinderen met een abbo op de penny :+
Ik slaap sinds kort terug met een knuffel en heb een verslaving aan squismellows.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 07:05

fohadie schreef:
Belletje lellen heb ik afgeleerd toen het me een boete van €240,00 opleverde... Oom agent kon er niet om lachen.

Ik wil heel graag weten hóe ongemakkelijk jij jezelf voelde toen je hierop aangesproken werd door de agent. :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 07:09

koenlover schreef:
Hier 30 en ik kijk met de spanning van een klein kind elk jaar uit naar m’n verjaardag. Helaas valt het elk jaar ook wel een beetje tegen want het magische is er wel af als je zelf de slingers moet ophangen. Maar toch elk jaar hoop ik dat er iets onverwachts gebeurd en anders minstens ontbijten en lunchen met slagroomtaart <3

Jij bent echt de persoon uit het spreekwoord “het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen” :j :j

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 08:28

Heel herkenbare dingen hierboven.
Ben zelf bijna 50 maar kan me compleet bescheuren bij kinderfilms zoals Despicable me, Turning Red en Minions om maar wat te noemen.

Of op mijn werk met m'n net zo gestoorde collega's Pixar/illumination quotes over de tafel gooien "lipstick taserrrr" :o Werk in de ICT tussen de mannen dus daar kan het gelukkig.

Ook vind ik het heerlijk om een ballon om te blazen en dan los te laten waardoor hij -met katten erachteraan- door de kamer vliegt met zo'n idioot flobberend geluid :D

Of klokklok geluiden gaan maken bij een wei vol kalkoenenen. Dat geluid. Hahahaha. En als je op je paard zit.. de blik van je paard. Goud waard

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 09:04

Favoriet topic dit! Ik ben ook wel heel benieuwd naar het verhaal achter het belletje lellen :') .

In verlichte zit over drempels doe ik ook, maar niet meer in volle vaart (en met een klein borreltje op) nadat ik eens op een haar na een doodssmak heb gemaakt omdat m’n beide voeten bij de landing van de pedalen gleden. Gelukkig landde m’n derrière op het zadel, anders had een ambulance me kunnen ophalen denk ik :') .

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 09:05

Ik lees hier echt veel herkenning, maar vergeet nog 1 belangrijke!
Zandkastelen bouwen op het strand!!
Inclusief slotgracht, tunnel er onder door en versieren met schelpen. En ja, natuurlijk blijf je dan kijken hoe de vloed je prachtige bouwwerk verwoest.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 09:54

Statisch gezien op ongeveer 60% van mijn leven.

Ik hou van unicorn plaktatoeages, ga midden in de nacht uit bed om een sneeuwpop te bouwen als t ineens sneeuwt , versier mijn pony met krijt, trek af en toe de matras in de woonkamer om daar te kamperen, ren met mijn winkelwagen en dan op t handvat hangen en zo lang mogelijk uitrollen, ik spring graag over die drempeltjes op een parkeerterrein-> die t einde van je parkeerplek aangeven. Het kind in mij springlevend. :D

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 10:45

Wolken kijken en er figuren inzien, doe ik ook.
En praten tegen dieren, maar dat gewoon normaal, toch?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 10:48

Ja hoor, doe ik ook.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 10:57

Wachten tot mn auto klaar is bij de garage... Er staat een legotafel met van die stoeltjes er aan vast. Zeker weten dat ik daar ga bouwen!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 11:03

Captain schreef:
fohadie schreef:
Belletje lellen heb ik afgeleerd toen het me een boete van €240,00 opleverde... Oom agent kon er niet om lachen.

Ik wil heel graag weten hóe ongemakkelijk jij jezelf voelde toen je hierop aangesproken werd door de agent. :')

Ik dacht dat hij een grapje maakte. Hij wist zelf niet hoe hoog de boete werd en hij noteerde mijn gegevens, meer niet. Was het alweer vergeten toen twee maanden later de boete op de mat lag.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 11:25

Captain schreef:
fohadie schreef:

Kun je daar serieus voor bekeurd worden :oo ? Ik doe het niet hoor. Vroeger wel, en dan vragen naar meneer de Haan. Of blijven staan en dan zeggen dat je vergeten bent weg te rennen.

Wat ik nu nog steeds leuk vind:
- sleetje rijden. Kan helaas niet zo vaak. Vorige winter wel een hele week :))
- schelpen zoeken op het strand.
- schommelen in de speeltuin.

Stunten met de fiets deed ik altijd wel, maar na 1 ongelukje met een stunt ben ik toch maar gestopt. Sommige dingen moet je niet meer willen doen als je boven een bepaalde leeftijd bent. Dat 1 van de handvatten los zat hielp trouwens ook niet mee.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 11:49

Heerlijk topic <3
Zelf 27
Sleeën van de zeedijk
Wordt sowiso als een kind zo blij als ik sneeuw zie :+
Ik heb 2 kindjes maar geniet stiekem zelf nog het meest van bijvoorbeeld Ernst Bobbie en de rest _O-
Verlichte zit op de fiets doe ik ook nog ja_O-
Schelpjes zoeken op het strand