Wat is het meest vieze wat je ooit dacht op te eten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:20

Dit topic is echt geweldig! Ik ben mijn hele leven al een ontzettende zeikerd geweest meten. Stop echt niet zomaar iets in mijn mond en heb dus ook geen ervaringen met dit soort dingen. Iets zo uit een pak drinken was voor mij als kind al een grote no go en als ik dit zo lees.... YUK!! :D

Maar wel hilarisch om te lezen dit! _O-

Rubs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:22

Vroeger toen ik een beugel had, deze even uit gedaan om een broodje te kunnen eten, daarna weer in en ik kreeg ineens een mega zure smaak in een mn mond. Bleek er een mier te zitten die ik had geplet. Maarja als apen het lekker vinden zal het best gezond zijn

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:23

Ik vind die dingen met een nagel in het eten echt het aller ergste :r

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:28

Dit topic :')

Ik heb ooit gedacht een stukje mandarijn (van een taart gevallen) gedacht te snoepen uit de koelkast. Bleek het een stuk rauwe kip te zijn (van een spiesje voor de bbq gevallen)
Na een tijdje kauwen had ik het door :')

Smee__

Re: Wat is het meest vieze wat je ooit dacht op te eten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:31

Oh wat een heerlijk topic dit :')

Ik heb vroeger als kind eens een flesje bellenblaas leeggedronken, in de veronderstelling dat het ranja was.. Had de rest van de dag een schorre stem die steeds oversloeg _O- Dit moet ik ook echt op iedere verjaardag weer horen, het is zelfs op film vastgelegd :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:33

Opa van mijn man, die was altijd gek op pistachenoten, hij vond alleen die schilletjes wel erg hard.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:33

Oh nee jongens wat ranzig!! Vooral die nagels en stukjes in melk of sap! :r

Hier gelukkig zelf niets meegemaakt, of ik moet het verdrongen hebben. :') Ik weet niet of het een broodje aap (haha) verhaal is maar ik heb weleens gelezen dat iemand dacht dat er een noodle op de bank lag en die in haar mond stopte.. Bleek er niemand noodles gegeten te hebben en het een worm te zijn van de kat. :r :r :r

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:43

Oww nee!! Maar sowieso al was het een noedel :r

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 18:21

Smee__ schreef:
Oh wat een heerlijk topic dit :')

Serieus, het gaat niet goed met jou hoor _O- ;)

Oh vreselijk wat er voorbij komt. :r
Dan valt mijn knoflookteen nog wel mee.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 18:31

XxLiEsJuHhxX schreef:
No brainer voor mij..

andouillette (mensen met een zwakke maag, zoek het niet op)

Mijn schoonouders vinden het erg lekker, ik dacht ik probeer het wel maar heb er nog dagen kotsnijgingen van gehad.

Ben ik het helemaal mee eens, echt zo ontzettend goor

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 18:37

kiki1976 schreef:
Opa van mijn man, die was altijd gek op pistachenoten, hij vond alleen die schilletjes wel erg hard.

Mijn broertje vond de schillen van die sojabonen bij de sushi zo taai _O-

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 18:51

Heb er nog 1: collega van me was op de gezonde toer.
Dus die heeft een stuk zilverpapier met komkommer erin, neemt een hap. En nog 1.
Kijkt wat gek..

Het was een rauwe courgette.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 19:02

Wilde als klein meisje een slokje water uit het glas van mijn vader, bleek het jonge jenever te zijn...

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 19:09

De pindakaas van het, in mijn geval, aanrecht dat kattenvoer bleek te zijn is mij goed bekend :D

M'n broertje (toen een jaar of 8) dacht in het vliegtuig appelsap te drinken, maar het bleek bier te zijn. Hij vond het al gekke appelsap, maar het smaakte hem wel :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 19:15

Vroeger bij mijn opa gingen we lekker pannekoeken eten. Alleen had opa per ongeluk de zak zout in de pot gedaan in plaats van suiker.. pannekoeken met zout is echt niet aan te raden. :+

Of van opa een glas drinken krijgen en vragen waarom het naar beton smaakt? Bleek het pak van binnen beschimmeld te zijn.

Of lekker een broodje eten en denken wat smaakt hij toch raar en vervolgens met goed kijken zie je groene spikkels onder op het broodje. :o

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 19:33

Ik was een broodje duo chocopasta buiten aan het eten boven mijn broodtrommel en ik zag ook 'chocopasta' op de deksel zitten. Dus dat haalde ik met mijn vinger eraf en slikte ik weg. Voortaan ruik ik wel eerst even.. Vogelstront is niet echt lekker.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 20:01

FennyPower schreef:
Ik was een broodje duo chocopasta buiten aan het eten boven mijn broodtrommel en ik zag ook 'chocopasta' op de deksel zitten. Dus dat haalde ik met mijn vinger eraf en slikte ik weg. Voortaan ruik ik wel eerst even.. Vogelstront is niet echt lekker.

Eeewwwww!!!! :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 20:06

Pimentkorrels -O- kook er zelf mee en na koken haal ik ze er uit, was er 1 vergeten pff :r

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 20:47

Ik heb ooit eens een flesje gevuld met zeewater zodat we elkaar nat konden gooien... je raadt het al, ik nam een grote slok zeewater.. jak!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 21:18

Ik dacht witte kool. Het was mierikswortel. Ik was 8. |(

Mijn zusje had als klein meisje had eens erge dorst en zag een glas met wat water staan. Flinke slok en toen was het wodka :7

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 21:18

Bij mijn opa en oma zijn blikjes fris en ook de sauzen uit de koelkast een roulette voor je gezondheid. Zo vaak een snotterige klodder in mijn glas zien drijven of een hapje genomen van een saus die minimaal een jaar over datum was _O-

En mn vader heeft per ongeluk eens nootmuskaat in een appeltaart gedaan ipv kaneel. Dat is ook een 'leuke' verrassing :=

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 21:31

Door dit topic komen er ook andere herinneringen boven. Ik heb een keer in een restaurant een halve gebakken citroen in mijn mond gestopt omdat ik dacht dat het een aardappel was.

En ik heb een keer gember aangezien voor abrikozenjam en m'n vader maar zeggen ja hoor, heerlijk juist! Zo gemeen :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 21:34

Wat een gore berichten allemaal.

Ik heb gelukkig nog nooit zoiets goors meegemaakt. %)

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 22:27

Captain schreef:
FennyPower schreef:

Eeewwwww!!!! :')

[ Video ]

Nou dit dus een soort van denk ik

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 22:29

Als kind dacht ik een Frou-frou koekje te pakken, bleek de hartige variant te zijn…

Ooit bij iemand anders een hele familie mieren in de pot stroop gevonden, ik zag het op tijd, degene waar ik was had al een pannenkoek ermee op :+

En omgedraaid, sinds ik op stal een paar dode naaktslakken uit de drinkbak gevist had en bij thuiskomst gevulde portobello kreeg hoef ik doe dingen echt niet meer, snij er een stukje af en dat is dus net een dode naaktslak -O- .

Ooit in een restaurant een stuk glad in mijn toetje, van een karaf ofzo, gelukkig niet heel scherp. Toen ik het meldde werd het mee naar achter genomen, verder geen nieuwe ofzo, achteraf echt spijt dat ik daar geen stampij heb gemaakt.